Sziasztok
Szeretném meg kérdezni hogy a mobok által dobált XP/Yang dropot forrásban hogy lehet változtatni???
Mob_Proto.txt-t hiába írom semmi változás.. (Szóval ez kilőve...)
Keresgéltem találtam is..
Idézchar_battle.cpp
static void GiveExp(LPCHARACTER from, LPCHARACTER to, int iExp)
iExp = MIN(to->GetNextExp() / 10, iExp);
Hatást nem vettem észre...
Mindkettőre kellene valami megoldás. Köszönöm
De pedig mob_protóban kell csak vagy újra indítod a szervert v reload p-zel. EXP-t állítsd az exp tábládhoz, a yangot pedig min - max 100k különbséggel.
txt proto -> mob_proto.txt-ben módosítod / no txt -> adatbázisban kell módosítani
csináld azt hogy átírod vadkutya yang droppját pl 1000000 -ra, rebootolod a szervert majd adatbázisban megnézed hogy 1000000 e a yang dropp, ha nem akkor no txt-s vagy azaz csak adatbázisban tudod átírni a yang droppot.
Kedves josikaaa
Ennyire hülye nem vagyok :) nem sql-ből olvas...
A kérdésem adott... arra kellene lehetőség :)
azért írtam meg, mert írtad hogy semmi nem történik, egy lehetőség akkor kizárva, nem hülyének nézlek. Nem ismerem a tudásod.
1 adott szinthez szükséges exp mennyiség constanc.cpp.
Veled egyszintű MOB meddig adjon exp-t char_battle.cpp GiveExp függvény.
Mennyi exp-t adjon egy MOB, mob_proto.
Mennyi yangot adjon egy MOB, mob_proto.
Ezen kívül a Yang bombát Char_battle.cpp-ben tudod állítani ha jól emlékszem.
Köszönöm <3