Szép estét bár lehet hogy ez a téma kicsit furának látszik, vagy egy egyszerű dolog a megoldás de gözöm sincs mi a megoldása :D Tehát be raktam egy mountot úgy ahogyan szoktam minden gond nélkül sikerült eddig mindíg, pontosan ezért ha ugyan azt a mountot be rakom másik sf be akkor még az ID ket is ugyan azt használom.
A gondom az lenne, hogy be raktam a mountot, és amikor rá kattintok, első kattintásra nem nem szál fel, viszont ha 2x kattintok akkor fel szál, és a körülötte lévő npc-k eltűnnek! Ezt a questet használom:
[spoiler] when 52101.use begin
if pc.is_polymorphed() then
syschat("Átváltozva nem ülhetsz fel rá ")
elseif pc.is_mount() then
syschat("<RENDSZER> Már lovagolsz egy állaton, szálj le eloször róla")
else
pc.mount(9600, 3600)
end
end[/spoiler]
Mob proto: [spoiler]9600 Ujmount KING NPC MELEE 1 NONE 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
[/spoiler]
Item proto: [spoiler]52101 moci ITEM_QUEST 0 1 NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
[/spoiler]
pvp.cpp/char_battle.cpp/instancebase.cpp be bele írtam az ID-t ahogyan szoktam!
Esetleg valaki tudja a megoldást?
Szerintem a data-mappában nincs fent az MSM fájlok sem a motion.txt sem.
Húzd be a data-mappába FTP-n a mount mappáját, illetve
mob_protoban írd bele a mount folderjét (mappa nevét)
Más mount-nál is ez a helyzet?