Sziasztok beraktam az item effect rendszert viszont a probléma az volna vele, hogy a fegyver és a vért effectet egyszerre nem lehet fel venni. A fegyver effectet is ugyan oda veszi fel ahova a vért effectet. Valaki esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehetne módosítani ezt, hogy egyszerre fel vegye mindkettőt?
GameType.h
Igen, és ezen belül egészen pontosan?
Másold be azt a két részt amit módosítottál.
Csatoltam az egész gametype.h-t biztosabb ha látod hogy miket tartalmaz.
Itt írd át 6-ra.
const DWORD c_Costume_Slot_Count = 7;
Itt nézzen ki mondjuk így:
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22 + 1 + 1 + 1;
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
#endif
Uiscript része van?
IdézItt nézzen ki mondjuk így:
Kód: [Kijelölés]
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22 + 1 + 1 + 1;
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
#endif
Tehát akkor így jó? (csatolva)
Csak kommenteld ki a régit ami volt és másold be amit küldtem.
Én a sok definiálástól már nem láttam át azért vettem le róla.
Aztán ha, működik visszarakhatod.
Meg csináltam, de a gond még mindíg ugyan az :/
Uiscript része van?
Igen, csatoltam!
A kérdés a következő!
Az effect már látszik, csak az ikon nem?
Nope, és nope semmi változás nem történt! :(
Ha, így sem tudod felhelyezni egyszerre a vért és fegyver effektet akkor valószínűnek tartom, hogy valahol szerver oldalon megvan adva hogyha, fent van az egyik effect akkor a másik "return false".
Char_item.cpp, item.cpp-ben érdemes megnézni.
A slotok teljesen jól kívannak adva.
[spoiler]Bocs teló.[/spoiler]
Össze hasonlítottam a forrás azon részét egy másik forással, amibe benne van ez a rendszer és minden stimmel!
Nincsenek átfedések az effektek azonosítói között? Nézd meg, hogy mi az id-je annak az effektnek aminek a helyére teszi és nézd meg az új effektnek is. Playersettingsmoduleban ugye az van, hogy alapérték + X-ként adod meg a vérteknek, hogy ne legyen harcoded beleírva a forrásba minden enum és könnyen bővíthető legyen, de annak is megvan a maga intervalluma, ahonnan folytatódnak az egyedileg felvitt enumok (ott látod is, hogy mennyit ad hozzá a kezdőértékhez, ugye annyi helyed lesz, hogy effekteket definiálj playersettingsben). Viszont semmi sem gátolja meg, hogy nagyobb id-t rendelj egy saját effekthez, csak azzal felülírod, azt ami c++-ban van definiálva.
char_item.cpp csatold ::)