Sziasztok, már egy jó ideje kutakodok hogy hol találom meg a player.GetStatus ID-ket. Nagyon érdekel hogy honnan szedi ki...
Egy bónusz táblát raktam be, de rossz értékeket ír ki, vagy 0-t ír ki, vagy nem megfelelő értéket.
Nagyon hálás lennék ha valaki segítene ez ügyben.
A Point értékekkel tudod lekérdezni, amit megtalálsz a kliens forrásban itt:
UserInterface/Packet.h
EPointTypes
[spoiler](https://puu.sh/E7adK/f65fe3e66e.png)[/spoiler]
Köszi hálás vagyok ment a +. Még esetleg abban tudnál segíteni hogy a szörny elleni erőt hol találom?! Illetve az unused értékek tényleg nincsenek használva? Furának találom.
enum EPointTypes
{
POINT_NONE, // 0
POINT_LEVEL, // 1
POINT_VOICE, // 2
POINT_EXP, // 3
POINT_NEXT_EXP, // 4
POINT_HP, // 5
POINT_MAX_HP, // 6
POINT_SP, // 7
POINT_MAX_SP, // 8
POINT_STAMINA, // 9 ˝şĹ׹̳Ę
POINT_MAX_STAMINA, // 10 ĂÖ´ë ˝şĹ׹̳Ę
POINT_GOLD, // 11
POINT_ST, // 12 ±Ů·Â
POINT_HT, // 13 ĂĽ·Â
POINT_DX, // 14 ąÎøĽş
POINT_IQ, // 15 Á¤˝Ĺ·Â
POINT_ATT_POWER, // 16 °ř°Ý·Â
POINT_ATT_SPEED, // 17 °ř°ÝĽÓµµ
POINT_EVADE_RATE, // 18 ȸÇÇŔ˛
POINT_MOV_SPEED, // 19 Ŕ̵żĽÓµµ
POINT_DEF_GRADE, // 20 ąćľîµî±Ţ
POINT_CASTING_SPEED, // 21 ÁÖą®ĽÓµµ (Äđ´ŮżîŸŔÓ*100) / (100 + Ŕ̰Ş) = ĂÖÁľ Äđ´Ůżî ŸŔÓ
POINT_MAGIC_ATT_GRADE, // 22 ¸¶ąý°ř°Ý·Â
POINT_MAGIC_DEF_GRADE, // 23 ¸¶ąýąćľî·Â
POINT_EMPIRE_POINT, // 24 Á¦±ąÁˇĽö
POINT_LEVEL_STEP, // 25 ÇŃ ·ąş§żˇĽŔÇ ´Ü°č.. (1 2 3 µÉ ¶§ ş¸»ó, 4 µÇ¸é ·ąş§ ľ÷)
POINT_STAT, // 26 ´É·Âġ żĂ¸± Ľö ŔÖ´Â °łĽö
POINT_SUB_SKILL, // 27 ş¸Á¶ ˝şĹł Ć÷ŔÎĆ®
POINT_SKILL, // 28 ľ×ĆĽşę ˝şĹł Ć÷ŔÎĆ®
// POINT_SKILL_PASV, // 27 ĆĐ˝Ăşę ±âĽú żĂ¸± Ľö ŔÖ´Â °łĽö
// POINT_SKILL_ACTIVE, // 28 ľ×ĆĽşę ˝şĹł Ć÷ŔÎĆ®
POINT_MIN_ATK, // 29 ĂÖĽŇ Ćı«·Â
POINT_MAX_ATK, // 30 ĂÖ´ë Ćı«·Â
POINT_PLAYTIME, // 31 ÇĂ·ąŔ̽ðŁ
POINT_HP_REGEN, // 32 HP ȸşą·ü
POINT_SP_REGEN, // 33 SP ȸşą·ü
POINT_BOW_DISTANCE, // 34 Ȱ »çÁ¤°Ĺ¸® Áő°ˇÄˇ (meter)
POINT_HP_RECOVERY, // 35 ĂĽ·Â ȸşą Áő°ˇ·®
POINT_SP_RECOVERY, // 36 Á¤˝Ĺ·Â ȸşą Áő°ˇ·®
POINT_POISON_PCT, // 37 µ¶ Č®·ü
POINT_STUN_PCT, // 38 ±âŔý Č®·ü
POINT_SLOW_PCT, // 39 ˝˝·Îżě Č®·ü
POINT_CRITICAL_PCT, // 40 Ĺ©¸®ĆĽÄĂ Č®·ü
POINT_PENETRATE_PCT, // 41 °üĹëŸ°Ý Č®·ü
POINT_CURSE_PCT, // 42 ŔúÁÖ Č®·ü
POINT_ATTBONUS_HUMAN, // 43 ŔÎ°Łżˇ°Ô °ÇÔ
POINT_ATTBONUS_ANIMAL, // 44 µżą°żˇ°Ô µĄąĚÁö % Áő°ˇ
POINT_ATTBONUS_ORC, // 45 żő±Íżˇ°Ô µĄąĚÁö % Áő°ˇ
POINT_ATTBONUS_MILGYO, // 46 ąĐ±łżˇ°Ô µĄąĚÁö % Áő°ˇ
POINT_ATTBONUS_UNDEAD, // 47 ˝ĂĂĽżˇ°Ô µĄąĚÁö % Áő°ˇ
POINT_ATTBONUS_DEVIL, // 48 ¸¶±Í(ľÇ¸¶)żˇ°Ô µĄąĚÁö % Áő°ˇ
POINT_ATTBONUS_INSECT, // 49 ąú·ąÁ·
POINT_ATTBONUS_FIRE, // 50 Čż°Á·
POINT_ATTBONUS_ICE, // 51 şůĽłÁ·
POINT_ATTBONUS_DESERT, // 52 »ç¸·Á·
POINT_ATTBONUS_UNUSED0, // 53 UNUSED0
POINT_ATTBONUS_UNUSED1, // 54 UNUSED1
POINT_ATTBONUS_UNUSED2, // 55 UNUSED2
POINT_ATTBONUS_UNUSED3, // 56 UNUSED3
POINT_ATTBONUS_UNUSED4, // 57 UNUSED4
POINT_ATTBONUS_UNUSED5, // 58 UNUSED5
POINT_ATTBONUS_UNUSED6, // 59 UNUSED6
POINT_ATTBONUS_UNUSED7, // 60 UNUSED7
POINT_ATTBONUS_UNUSED8, // 61 UNUSED8
POINT_ATTBONUS_UNUSED9, // 62 UNUSED9
POINT_STEAL_HP, // 63 »ý¸í·Â ČíĽö
POINT_STEAL_SP, // 64 Á¤˝Ĺ·Â ČíĽö
POINT_MANA_BURN_PCT, // 65 ¸¶łŞ ąř
/// ÇÇÇؽà ş¸łĘ˝ş ///
POINT_DAMAGE_SP_RECOVER, // 66 °ř°Ý´çÇŇ ˝Ă Á¤˝Ĺ·Â ȸşą Č®·ü
POINT_BLOCK, // 67 şí·°Ŕ˛
POINT_DODGE, // 68 ȸÇÇŔ˛
POINT_RESIST_SWORD, // 69
POINT_RESIST_TWOHAND, // 70
POINT_RESIST_DAGGER, // 71
POINT_RESIST_BELL, // 72
POINT_RESIST_FAN, // 73
POINT_RESIST_BOW, // 74 Č»ě ŔúÇ× : ´ëąĚÁö °¨ĽŇ
POINT_RESIST_FIRE, // 75 Čż° ŔúÇ× : Čż°°ř°Ýżˇ ´ëÇŃ ´ëąĚÁö °¨ĽŇ
POINT_RESIST_ELEC, // 76 Ŕü±â ŔúÇ× : Ŕü±â°ř°Ýżˇ ´ëÇŃ ´ëąĚÁö °¨ĽŇ
POINT_RESIST_MAGIC, // 77 Ľúąý ŔúÇ× : ¸đµçĽúąýżˇ ´ëÇŃ ´ëąĚÁö °¨ĽŇ
POINT_RESIST_WIND, // 78 ąŮ¶÷ ŔúÇ× : ąŮ¶÷°ř°Ýżˇ ´ëÇŃ ´ëąĚÁö °¨ĽŇ
POINT_REFLECT_MELEE, // 79 °ř°Ý ąÝ»ç
/// ĆŻĽö ÇÇÇؽà ///
POINT_REFLECT_CURSE, // 80 ŔúÁÖ ąÝ»ç
POINT_POISON_REDUCE, // 81 µ¶µĄąĚÁö °¨ĽŇ
/// Ŕű ĽŇ¸ę˝Ă ///
POINT_KILL_SP_RECOVER, // 82 Ŕű ĽŇ¸ę˝Ă MP ȸşą
POINT_EXP_DOUBLE_BONUS, // 83
POINT_GOLD_DOUBLE_BONUS, // 84
POINT_ITEM_DROP_BONUS, // 85
/// ȸşą °ü·Ă ///
POINT_POTION_BONUS, // 86
POINT_KILL_HP_RECOVER, // 87
POINT_IMMUNE_STUN, // 88
POINT_IMMUNE_SLOW, // 89
POINT_IMMUNE_FALL, // 90
//////////////////
POINT_PARTY_ATT_GRADE, // 91
POINT_PARTY_DEF_GRADE, // 92
POINT_ATT_BONUS, // 93
POINT_DEF_BONUS, // 94
POINT_ATT_GRADE_BONUS, // 95
POINT_DEF_GRADE_BONUS, // 96
POINT_MAGIC_ATT_GRADE_BONUS, // 97
POINT_MAGIC_DEF_GRADE_BONUS, // 98
POINT_RESIST_NORMAL_DAMAGE, // 99
POINT_STAT_RESET_COUNT = 112,
POINT_HORSE_SKILL = 113,
POINT_MALL_ATTBONUS, // 114 °ř°Ý·Â +x%
POINT_MALL_DEFBONUS, // 115 ąćľî·Â +x%
POINT_MALL_EXPBONUS, // 116 °ćÇčġ +x%
POINT_MALL_ITEMBONUS, // 117 ľĆŔĚĹŰ µĺ·ÓŔ˛ x/10ąč
POINT_MALL_GOLDBONUS, // 118 µ· µĺ·ÓŔ˛ x/10ąč
POINT_MAX_HP_PCT, // 119 ĂÖ´ë»ý¸í·Â +x%
POINT_MAX_SP_PCT, // 120 ĂÖ´ëÁ¤˝Ĺ·Â +x%
POINT_SKILL_DAMAGE_BONUS, // 121 ˝şĹł µĄąĚÁö *(100+x)%
POINT_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, // 122 ĆňŸ µĄąĚÁö *(100+x)%
POINT_SKILL_DEFEND_BONUS, // 123 ˝şĹł ąćľî µĄąĚÁö
POINT_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS, // 124 ĆňŸ ąćľî µĄąĚÁö
POINT_PC_BANG_EXP_BONUS, // 125
POINT_PC_BANG_DROP_BONUS, // 126 PCąć Ŕüżë µĺ·Ó·ü ş¸łĘ˝ş
POINT_ENERGY = 128, // 128 ±â·Â
// ±â·Â ui żë.
// ŔĚ·¸°Ô ÇĎ°í ˝ÍÁö ľĘľŇÁö¸¸,
// uiTaskBarżˇĽ´Â affectżˇ Á˘±ŮÇŇ Ľö ľř°í,
// ´ő±¸łŞ Ŭ¶ó¸®ľđĆ®żˇĽ´Â blend_affect´Â °ü¸®ÇĎÁö ľĘľĆ,
// Ŕӽ÷ΠŔĚ·¸°Ô µĐ´Ů.
POINT_ENERGY_END_TIME = 129, // 129 ±â·Â Áľ·á ˝Ă°Ł
// Ŭ¶óŔĚľđĆ® Ć÷ŔÎĆ®
POINT_MIN_WEP = 200,
POINT_MAX_WEP,
POINT_MIN_MAGIC_WEP,
POINT_MAX_MAGIC_WEP,
POINT_HIT_RATE,
//POINT_MAX_NUM = 255,=>stdafx.h ·Î/
};
Használatban vannak azok is, csak kliens oldalon nem voltak anno, így gondolom nem adtak nekik nevet, bár a logikát nem igen értem miért ???
[spoiler](https://puu.sh/E7myE/065f914d58.png)[/spoiler]
Köszi, sokat segítettél. :) Zárom.