Sziasztok.. Megint akadna 1 kérdésem felétek.
Megírtam 1 run questet a runra való bejutáshoz
a d.join-t alkalmaztam.. Olvastam valami előszobás dolgot de én nem alkalmaztam semmi ilyesmit.
Magát a run-t beírtam a ch1 +game99 config fájlba ha úgy jó.
Szerveren elteleportálódok a run pályára, regen fájlokból az npc-k lespawnolnak.
Viszont a CH1 syserr ilyeneket hoz elő ez mennyire baj?
SYSERR: Aug 1 20:40:48.479767 :: SetDungeon: teszt is trying to reassigning dungeon (current 0x65b1b340, new party 0x65b1b340)
SYSERR: Aug 1 20:41:04.626177 :: Analyze: login phase does not handle this packet! header 3
SYSERR: Aug 1 20:41:04.626223 :: Process: SEQUENCE 658d3580 mismatch 0xaf != 0x64 header 3
SYSERR: Aug 1 20:41:04.626244 :: Process: SEQUENCE_LOG [UNKNOWN]-------------
[003 : 0xaf]
SYSERR: Aug 1 20:42:14.160121 :: SetDungeon: run is trying to reassigning dungeon (current 0x65b1b340, new party 0x65b1b340)
+ Az a baj hogy például karakter cserénél nem a runra dob vissza hanem oda ahonnan bejöttem a runra, ezt questben kell megoldani, vagy teljesen másképp kell csinálni a bejutást?
Illetve még annyi hogy a d.notice miért íródik ki többször? :(
Meg hogy egy játékost hogy lehet kirúgatni csoportból, quest-ben?
vagy ch1 vagy ch99, nem mind a kettő:)
ch99-n rakom akkor nem történik semmi