Sziasztok!
Erről a 2 bónuszról lenne szó a témámban;
15 : "APPLY_CRITICAL_PCT",
16 : "APPLY_PENETRATE_PCT",
Teszteltem őket, pl: kritnél ha van 100% akkor minden ütés kritel, de a skill nem.
Hogyan lehetne megcsinálni hogy krit-átható max 100% legyen és a skillre is ?
Pl: 100% a max krit, rendelkezem 70% al akkor 10 ütésből 7 krit és skill is.
melyik cppbe keressem?
Itt van valami morzsa: (char_battle.cpp)if (type == DAMAGE_TYPE_MELEE || type == DAMAGE_TYPE_RANGE || type == DAMAGE_TYPE_MAGIC)
Ilyennel még nem foglalkoztam, szóval lehet hülyeséget írtam. :'( ??? :-X :-[
EDIT: Ezeket a fájlokat érdemes átnézned: char_battle.cpp, char_skill.cpp, battle.cpp, char.cpp.
Ez csak egy ötlet volt, nem számít hülyeség e.
Próbálkozni lehet, nem sokára ránézek :D
Szia ez csak egy ötlet nem teszteltem, de talán működik.
char_battle.cpp
if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
{
IsCritical = true;
dam *= 2;
int SkillCritPercent = GetSkillPower();
SkillCritPercent *= 2;
EffectPacket(SE_CRITICAL);
if (IsAffectFlag(AFF_MANASHIELD))
{
RemoveAffect(AFF_MANASHIELD);
}
}
Rájöttem köszönöm!