Sziasztok érdekelne, hogy miért van az hogy a két vállpánt közül csak a sash verziója csillog azaz fénylig rendesen ellentétben az acce verzióval o.O protoban persze mindkettőnek 100% on van a fényereje, de ebből csak a sash az amin meg is látszik. Hol tudom ezt növelni acce systemben, hogy ennek is a fény ereje meg egyezzen a sash verzióéval?
Valahol szerintem az indítóban kellene módosítani, hogy fényes legyen.
fSpecular = 1.0;
Ehhez hasonlót keresnék a helyedben.
Ui: Lehet hülyeséget mondtam.
És egészen pontosan merre keressem?
Idézetet írta: Radox Dátum 2019-07-09, 00:38:07
És egészen pontosan merre keressem?
Ahol csatolja a modell-t arrafelé keresgélj szerintem.
(ACCE)
void CInstanceBase::SetAcce(DWORD eAcce)
{
if (IsPC() == false)
return;
__ClearAcceRefineEffect();
float fSpecular = 0.0f;
int iAcce = (eAcce > 100) ? (int)(eAcce - 100) : (int)(eAcce);
if (eAcce > 100)
{
fSpecular = 100.0f;
m_acceEffect = EFFECT_REFINED+EFFECT_ACCE_SPECIAL;
__EffectContainer_AttachEffect(m_acceEffect);
}
m_awPart[CRaceData::PART_ACCE] = iAcce;
m_GraphicThingInstance.SetAcce(iAcce, fSpecular);
}
(SASH)
void CInstanceBase::SetSash(DWORD dwSash)
{
if (!IsPC())
return;
if (IsPoly())
return;
dwSash += 85000;
ClearSashEffect();
float fSpecular = 65.0f;
if (dwSash > 86000)
{
dwSash -= 1000;
fSpecular += 35;
m_dwSashEffect = EFFECT_REFINED + EFFECT_SASH;
__EffectContainer_AttachEffect(m_dwSashEffect);
}
fSpecular /= 100.0f;
m_awPart[CRaceData::PART_SASH] = dwSash;
CItemData * pItemData;
if (!CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(dwSash, &pItemData))
return;
m_GraphicThingInstance.AttachSash(pItemData, fSpecular);
#ifdef ENABLE_OBJ_SCALLING
DWORD dwRace = GetRace(), dwPos = RaceToJob(dwRace), dwSex = RaceToSex(dwRace);
dwPos += 1;
if (dwSex == 0)
dwPos += 5;
float fScaleX, fScaleY, fScaleZ, fPositionX, fPositionY, fPositionZ;
if (pItemData->GetItemScale(dwPos, fScaleX, fScaleY, fScaleZ, fPositionX, fPositionY, fPositionZ))
{
m_GraphicThingInstance.SetScale(fScaleX, fScaleY, fScaleZ, true);
if (m_kHorse.IsMounting())
fPositionZ += 10.0f;
m_GraphicThingInstance.SetScalePosition(fPositionX, fPositionY, fPositionZ);
}
#endif
}
Ott van benne..
fSpecular /= 100.0f;
m_awPart[CRaceData::PART_SASH] = dwSash;
Én ezt a helyedben kb felvenném 200 ra:
fSpecular /= 100.0f;
És megnézném mi lenne a hatása.
Jelenleg ezt: float fSpecular = 0.0f;
erre cseréltem: float fSpecular = 65.0f;
és kiváló lett :D köszi mindent :)
Idézetet írta: Radox Dátum 2019-07-09, 02:57:10
Jelenleg ezt: float fSpecular = 0.0f;
erre cseréltem: float fSpecular = 65.0f;
és kiváló lett :D köszi mindent :)
Az lesz az.
Most meg az a gond, hogy a 85008 fölötti ID vel rendelkezőek nem fénylenek csak az alattiak o.O