Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Radox Dátum 2019-06-06, 15:57:59

Cím: ANIMATED WEAPON C++
Írta: Radox Dátum 2019-06-06, 15:57:59
Sziasztok valakinek van egy működő leírása az animált fegyók forrásos változatáról? A régi playersettingsmodulos verzió szar, mert elég durván be tudnak bugolni. Viszont láttam sok szerveren hogy elég sok animált fegyó van a szerverbe és működik hiba nélkül nyilván mert forrásos.
Cím: Re:ANIMATED WEAPON C++
Írta: gife974 Dátum 2019-06-06, 17:45:55
Szia!

Parancsolj:
[spoiler]https://www.metin2downloads.to/thread/2007-release-shiningsystem-ohne-python/?pageNo=1[/spoiler]
Cím: Re:ANIMATED WEAPON C++
Írta: Radox Dátum 2019-06-07, 03:08:34
Köszönöm megpróbálom. Bár azt nem értem hogy
Idézshiningtable.txt
ezt honnan fogja olvasni? o.O
Cím: Re:ANIMATED WEAPON C++
Írta: xTryx Dátum 2019-06-07, 11:28:27
locale/hu/ vagy de attól függ mit használsz.
aztán oda berakod.
Cím: Re:ANIMATED WEAPON C++
Írta: Radox Dátum 2019-06-09, 18:15:41
Rendben. Te is ezt használod?

Üzenet összefésülés: 2019-06-09, 18:45:18

Be raktam oda ahova mondtad, de így nem látszódik a fegyó és a forrás ban mindent jól csináltam hibát nem írt!
Cím: Re:ANIMATED WEAPON C++
Írta: xTryx Dátum 2019-06-11, 12:36:12
Mit írtál a txt-be hogy rendeled hozzá az effectet a fegyverhez?
Cím: Re:ANIMATED WEAPON C++
Írta: Radox Dátum 2019-06-12, 01:56:32
55109   "d:/ymir work/pc/common/effect/sword/durlindana.mse"

Egyébként kikerestem ennek a teljes leírását is amit linkeltél, azt is meg csináltam, és azzal sem jelenik meg.
Cím: Re:ANIMATED WEAPON C++
Írta: TheSLESH Dátum 2019-06-12, 11:31:45
Tul nagy az id. 9999-ig kezeli.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev