Sziasztok! Egy eléggé érdekes dolgot figyeltem meg. Miszerint. A képen látható vértnek nem volt alpha csatorna, a textúrának, így csináltam. (A VÉRTNEK 1 TEXTÚRÁJA VAN) Az figyelhető meg, hogy nem mindenhol fénylik a vért. Ez mitől lehet? Több vértnél is megfigyeltem.. ELŐRE IS KÖSZÖNÖM
Root, msm:
Group ShapeData205
{
SpecialPath "d:/ymir work/"
ShapeIndex 50008
Model "pc/warrior/armor.GR2"
SourceSkin "pc/darre_work/texture_1.dds"
TargetSkin "pc/darre_work/texture_1.dds"
}
CSATOLTAM KÉPEKET.
muta az alfacsatornádat! ;)
Csatoltam a képeket.
Illetve feltöltöttem a textúrát is:
https://data.hu/get/11847756/texture_1.dds
tesztet csatoltam,
de ha tippelhetnék akkor az rgb réteget kijelölném a fekete láthatatlan rész nélkül és úgy megpróbálnék átmásolni az alfára h aztán annak a kontrasztjával valami dekoratívabb variációt kreáljunk'
Változatlan, a mellkas része továbbra sem fénylik.
ahham, tessék egy fixelt változat: https://data.hu/get/11847859/texture_1.dds ;)
Sajnos, még mindig változatlan.
Üzenet összefésülés: 2019-05-29, 21:07:24
Csak egyszer kellene rájönni, utána már nem lenne gond, de sajnos tehetetlen vagyok.
A mai utolsó próbám ::)
https://data.hu/get/11847912/texture_1.dds
Köszönöm, hogy megpróbáltad, változatlan.
Egyébként van sejtésed, hogy mi lehet a rossz?
Az a baj, hogy nekem se világos a szitu. :o
Próbáld meg csökkenteni a specular értékét, hátha.
Sajnos nem jó.
Üzenet összefésülés: 2019-05-31, 10:43:17
Egyébként beraktam az alap textúrát, ahol rossz az alpha csatorna, (tehát túlzottan fénylik) de úgy sem fénylik a mellkas része... Érdekes hiba.
Valaki?
Dobd fel mindenestől
Béci féle deven fentvan, darre műve