Sziasztok. Zöld/Lila etc italok aktíválása után, még mindig spamelhetem az italt és issza tovább...
Hogy tudnám ezt kijavítani arra, hogy ha aktiválta valaki a zöld/lila... akármilyen italt, ne tudja újra hanem kapjon üzenetet, hogy a hatás már él és csak 1 potiont használjon?.
A harmatok mintájára csináld meg, csak emlékeim szerint ebben az esetben nem jelenik meg a bal felső ikon amikor aktív.
Amúgy se jelent meg,hogy aktív.. :D
Azt hiszem ennyi elég hozzá.
Nyisd meg: char_item.cpp
Keres:
case USE_ABILITY_UP:
{
switch (item->GetValue(0))
{
Ezen belül ezeket:
case APPLY_MOV_SPEED:
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;
case APPLY_ATT_SPEED:
AddAffect(AFFECT_ATT_SPEED, POINT_ATT_SPEED, item->GetValue(2), AFF_ATT_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;
Cseréld le erre:
case APPLY_MOV_SPEED:
if (FindAffect(AFFECT_MOV_SPEED))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;
case APPLY_ATT_SPEED:
if (FindAffect(AFFECT_ATT_SPEED))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}
AddAffect(AFFECT_ATT_SPEED, POINT_ATT_SPEED, item->GetValue(2), AFF_ATT_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;