Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: vashiriii Dátum 2019-05-08, 19:50:16

Cím: Zöld ital
Írta: vashiriii Dátum 2019-05-08, 19:50:16
Sziasztok. Zöld/Lila etc italok aktíválása után, még mindig  spamelhetem az italt és issza tovább...

Hogy tudnám ezt kijavítani arra, hogy ha aktiválta valaki a zöld/lila... akármilyen italt, ne tudja újra hanem kapjon üzenetet, hogy a hatás már él és csak 1 potiont használjon?.
Cím: Re:Zöld ital
Írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2019-05-09, 10:20:33
A harmatok mintájára csináld meg, csak emlékeim szerint ebben az esetben nem jelenik meg a bal felső ikon amikor aktív.
Cím: Re:Zöld ital
Írta: vashiriii Dátum 2019-05-09, 16:16:08
Amúgy se jelent meg,hogy aktív.. :D
Cím: Re:Zöld ital
Írta: Chookez Dátum 2019-05-09, 18:24:22
Azt hiszem ennyi elég hozzá.

Nyisd meg: char_item.cpp

Keres:
case USE_ABILITY_UP:
{
switch (item->GetValue(0))
{


Ezen belül ezeket:
case APPLY_MOV_SPEED:
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;

case APPLY_ATT_SPEED:
AddAffect(AFFECT_ATT_SPEED, POINT_ATT_SPEED, item->GetValue(2), AFF_ATT_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;


Cseréld le erre:
case APPLY_MOV_SPEED:
if (FindAffect(AFFECT_MOV_SPEED))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}
AddAffect(AFFECT_MOV_SPEED, POINT_MOV_SPEED, item->GetValue(2), AFF_MOV_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;

case APPLY_ATT_SPEED:
if (FindAffect(AFFECT_ATT_SPEED))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}
AddAffect(AFFECT_ATT_SPEED, POINT_ATT_SPEED, item->GetValue(2), AFF_ATT_SPEED_POTION, item->GetValue(1), 0, true);
break;
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev