Tiszteletem!
A kérdésem az lenne, hogy valaki tudja mire szolgának a fishing.txt -be a következő adatok:
prob0 prob1 prob2 prob3 difficulty time_type
Példaként a süllő adatai:
Süllő 27803 27833 27863 1950 1600 800 700 13 4 1000 2500 2800 0 1 0 0 2 3 4 0 0 0
Ebből az 1950 1600 800 700 13 4 a kérdéses adatok.
Mire szolgának ezek a számok? Vagy miben mérendőek ezek? Esetleg, ha valakinek van egy mini-tutorial -ja az egész fishing -el kapcsolatban az megosztaná ha kérhetem?
Mindent megtalálsz a fishing.cpp-ben az Initialize metódusban, konkrétabban a switch (iColCount++) alatt. Bár feltételezem, hogy ha már eddig sem sikerült eljutni akkor nem igen konyítasz a programozásoz, szóval a kérdésedre válaszolva röviden:
- 1950: prob1 -> bizonyos feltételektől függően változnak a kifogási esélyek bővebben: DetermineFish
- 1600: prob2 -> -||-
- 800: prob3 -> -||-
- 700: prob4 -> -||-
- 13: difficulty -> minél kisebb annál könnyebb kifogni egy halat
- 4: time_type -> szintén a kifogáshioz van köze, ha minden igaz a várakozási időtben van szerepe
De javítson ki nyugodtan az, aki nem csak pár percben futotta át a kódot.