Sziasztok, támadt 2 fajta rendszerrel gondom.
A képet csatoltam.
A kód sora
local cmd = achievementsystem_v2.client_command(getinput('achievementsystem GET_QUESTCMD'))
local cmd = itemshop_v2.client_command(getinputbegin('ITEMSHOP QUESTCMD'))
Esetleg nem lenne valakinek rá egy működő funkciója?
Szia! Én az itemshopot shopEx-el csinálnám bár annak az a hátránya, hogy csakis npc-nél lehet vásárolni de viszont nincs lua ami adott esetenként meghalhat. Achievment systemnek meg Shang Achievment ami 100% hogy működőképes. Anno én is próbáltam ezt az itemshop fajtát ha jól emlékszem de, nemigen nyerte el a tetszésemet. (ShopEx-re csatolok egy megoldást ami talán jó lehet).
Félre érted, épp hogy enyém luás és forrás módosítás nélküli. Elég jó rendszer csupán a getinputtal nem tud mit kezdeni.
Én nem értettem félre csupán a lua-s megoldások lassítják a szervert és nem a legmegbízhatóbbak. Bár mindegyiknek van előnye és hátránya.
40k alapon nem igazán akarnak működni ezek a lua-s rendszerek, legalábbis én nem tudtam sysser mentesen, mert nekem is a questek más miatt is írtak 'nil value'.
De próba cseresznye:
constinfo.py-ba
INPUT_IGNORE = 0
game.py
Keress erre:
def __ServerCommand_Build(self):
Alá másolod ezt:
"getinputbegin" : self.__Inputget1,
"getinputend" : self.__Inputget2,
"getinput" : self.__Inputget3,
A fájl vége felé pedig ezt adod hozzá:
def __Inputget1(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 1
def __Inputget2(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 0
def __Inputget3(self):
net.SendQuestInputStringPacket("1")