Sziasztok!
Beraktam egy gfes channel váltót.
Működik rendesen, viszont oldalt a minimap alatt nem változik a "ch" kijelzése amikor váltok.
Mindig azt a cht írja jobb fennt ami ch-ra léptem fel eredetileg.
Valaki valami tipp?
Köszi előre is!
Másold be / Csatold a fájlt
Indítóba még kell ez a kiegészítés:
//@Source/Client/UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp
//1.) Search for:
TPacketGCChannel kChannelPacket;
if (!Recv(sizeof(kChannelPacket), &kChannelPacket))
return false;
//2.) Add after:
#ifdef WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "BINARY_OnChannelPacket", Py_BuildValue("(i)", kChannelPacket.channel));
#endif
//@Source/Client/UserInterface/Locale_inc.h
#define WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
//@Source/Client/UserInterface/PythonApplicationModule.cpp
//1.) Search for:
PyModule_AddIntConstant(poModule, "CAMERA_STOP", CPythonApplication::CAMERA_STOP);
//2.) Add after:
#ifdef WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
PyModule_AddIntConstant(poModule, "WJ_SHOW_ALL_CHANNEL", 1);
#else
PyModule_AddIntConstant(poModule, "WJ_SHOW_ALL_CHANNEL", 0);
#endif
//root/game.py
//1.) Search for:
def RefreshAlignment(self):
self.interface.RefreshAlignment()
//2.) Add after:
if app.WJ_SHOW_ALL_CHANNEL:
def BINARY_OnChannelPacket(self, channel):
import net
dict = {'name' : 'Metin2'} # Replace with your server name.
net.SetServerInfo((localeInfo.TEXT_CHANNEL % (dict['name'], channel)).strip())
if self.interface:
self.interface.wndMiniMap.serverInfo.SetText(net.GetServerInfo())
//locale_en/locale_game.txt:
TEXT_CHANNEL %s, CH%d
by VegaS