Sziasztok!
Beraktam egy gfes channel váltót.
Működik rendesen, viszont oldalt a minimap alatt nem változik a "ch" kijelzése amikor váltok.
Mindig azt a cht írja jobb fennt ami ch-ra léptem fel eredetileg.
Valaki valami tipp?
Köszi előre is!
			
			
			
				Másold be / Csatold a fájlt
			
			
			
				Indítóba még kell ez a kiegészítés:
//@Source/Client/UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp
//1.) Search for:
	TPacketGCChannel kChannelPacket;
	if (!Recv(sizeof(kChannelPacket), &kChannelPacket))
		return false;
//2.) Add after:
#ifdef WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
	PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "BINARY_OnChannelPacket", Py_BuildValue("(i)", kChannelPacket.channel));
#endif
//@Source/Client/UserInterface/Locale_inc.h
#define WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
//@Source/Client/UserInterface/PythonApplicationModule.cpp
//1.) Search for:
	PyModule_AddIntConstant(poModule, "CAMERA_STOP",			CPythonApplication::CAMERA_STOP);
//2.) Add after:
#ifdef WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
	PyModule_AddIntConstant(poModule, "WJ_SHOW_ALL_CHANNEL", 1);
#else
	PyModule_AddIntConstant(poModule, "WJ_SHOW_ALL_CHANNEL", 0);
#endif
//root/game.py
//1.) Search for:
	def RefreshAlignment(self):
		self.interface.RefreshAlignment()
//2.) Add after:
	if app.WJ_SHOW_ALL_CHANNEL:
		def BINARY_OnChannelPacket(self, channel):
			import net
			dict = {'name' : 'Metin2'} # Replace with your server name.
			net.SetServerInfo((localeInfo.TEXT_CHANNEL % (dict['name'], channel)).strip())
			if self.interface:
				self.interface.wndMiniMap.serverInfo.SetText(net.GetServerInfo())
         
//locale_en/locale_game.txt:
TEXT_CHANNEL	%s, CH%d
by VegaS