Sziasztok, valahogy el akadtam a pánt berakásával. Új fajta LeNnT scale pántját szerettem volna berakni , viszont betöltés után megáll a kép és csak erre hivatkozik a kliens. Próbáltam minden módszert kipróbálni ,de sehogy nem jött össze :
1229 15:38:21746 :: Traceback (most recent call last):
1229 15:38:21746 :: File "networkModule.py", line 239, in SetGamePhase
1229 15:38:21746 :: File "game.py", line 98, in __init__
1229 15:38:21746 :: File "interfaceModule.py", line 301, in MakeInterface
1229 15:38:21746 :: File "interfaceModule.py", line 172, in __MakeWindows
1229 15:38:21747 :: File "uiInventory.py", line 268, in __init__
1229 15:38:21747 :: File "uiInventory.py", line 404, in __LoadWindow
1229 15:38:21747 :: File "uiInventory.py", line 474, in SetInventoryPage
1229 15:38:21747 :: File "uiInventory.py", line 595, in RefreshBagSlotWindow
1229 15:38:21747 :: AttributeError
1229 15:38:21747 :: :
1229 15:38:21747 :: 'InventoryWindow' object has no attribute 'listAttachedAcces'
1229 15:38:21747 ::
Maga a kód amire hivatkozik :
if app.ENABLE_ACCE_SYSTEM:
slotNumberChecked = 0
if not constInfo.IS_AUTO_POTION(itemVnum):
self.wndItem.DeactivateSlot(i)
for j in xrange(acce.WINDOW_MAX_MATERIALS):
(isHere, iCell) = acce.GetAttachedItem(j)
if isHere:
if iCell == slotNumber:
self.wndItem.ActivateSlot(i, (36.00 / 255.0), (222.00 / 255.0), (3.00 / 255.0), 1.0)
if not slotNumber in self.listAttachedAcces:
self.listAttachedAcces.append(slotNumber)
slotNumberChecked = 1
else:
if slotNumber in self.listAttachedAcces and not slotNumberChecked:
self.wndItem.DeactivateSlot(i)
self.listAttachedAcces.remove(slotNumber)
Illetve még a loadwindow definiálásánál ( def ) található meg ez máshol sehol :
self.listAttachedAcces = []
A class elején kell lennie egy def __init__ vagy hasonló nak.
Ahol az értékek =None:
self.listAttachedAcces = []
UI: inventory-s class ba tedd!