Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Decisions Dátum 2018-12-15, 19:49:42

Cím: LenNt féle sash system, kliens rész
Írta: Decisions Dátum 2018-12-15, 19:49:42
Helló!

Problémám az lenne, hogy beraktam a LenNt féle pánt rendszert.(le van fordítva minden zoral)
Viszont kliens oldalon, nem jutok tovább. .
Karakter csere után továbblépek, betölt 100%ig utána úgy is marad, míg be nem zárom feladat kezelővel.
Többször is újra csináltam már az egészet, de ugyanaz a probléma. Kivettem a highlight rendszer is belőle.

Sysser:
1215 20:13:27928 :: Traceback (most recent call last):

1215 20:13:27928 ::   File "networkModule.py", line 247, in SetGamePhase

1215 20:13:27928 ::   File "game.py", line 98, in __init__

1215 20:13:27928 ::   File "interfaceModule.py", line 302, in MakeInterface

1215 20:13:27928 ::   File "interfaceModule.py", line 173, in __MakeWindows

1215 20:13:27928 ::   File "uiInventory.py", line 264, in __init__

1215 20:13:27929 ::   File "uiInventory.py", line 397, in __LoadWindow

1215 20:13:27929 ::   File "uiInventory.py", line 464, in SetInventoryPage

1215 20:13:27929 ::   File "uiInventory.py", line 576, in RefreshBagSlotWindow

1215 20:13:27929 ::   File "ui.py", line 1309, in DeactivateSlot

1215 20:13:27929 :: AttributeError
1215 20:13:27940 :: :
1215 20:13:27940 :: 'module' object has no attribute 'DeactivateEffect'
1215 20:13:27940 ::


1215 19:33:28579 ::
Cím: Re:LenNt féle sash system, kliens rész
Írta: Pisti95 Dátum 2018-12-15, 21:19:18
ui.py-t írja a sysser, nézd meg, lehet valami nem jól lett oda másolva.
Cím: Re:LenNt féle sash system, kliens rész
Írta: Decisions Dátum 2018-12-15, 21:48:07
Pedig úgy csináltam meg, ahogy az le van írva a tutoriálban, ezért nem is értem. :-\

Ezt a sort kellett:
def ActivateSlot(self, slotNumber):
wndMgr.ActivateSlot(self.hWnd, slotNumber)

def DeactivateSlot(self, slotNumber):
wndMgr.DeactivateSlot(self.hWnd, slotNumber)


Ezzel felülírni:
if app.ENABLE_ACCE_SYSTEM:
def ActivateSlot(self, slotNumber, r = 1.0, g = 1.0, b = 1.0, a = 1.0):
wndMgr.ActivateEffect(self.hWnd, slotNumber, r, g, b, a)

def DeactivateSlot(self, slotNumber):
wndMgr.DeactivateEffect(self.hWnd, slotNumber)

def ActivateSlotOld(self, slotNumber):
wndMgr.ActivateSlot(self.hWnd, slotNumber)

def DeactivateSlotOld(self, slotNumber):
wndMgr.DeactivateSlot(self.hWnd, slotNumber)
else:
def ActivateSlot(self, slotNumber):
wndMgr.ActivateSlot(self.hWnd, slotNumber)

def DeactivateSlot(self, slotNumber):
wndMgr.DeactivateSlot(self.hWnd, slotNumber)


Cím: Re:LenNt féle sash system, kliens rész
Írta: UnKn0Wn Dátum 2018-12-16, 09:43:27
Nem az ui.py-be van a hiba, ez a syserr azt jelenti hogy az ui.py-be van egy "DeactivateEffect" ami nem létezik.
Tehát ahova kellett betenni azt, ott nézd meg.
Cím: Re:LenNt féle sash system, kliens rész
Írta: Decisions Dátum 2018-12-16, 12:53:32
Átnéztem beraktam újra és újra, hiba ugyanaz.  :(
Cím: Re:LenNt féle sash system, kliens rész
Írta: UnKn0Wn Dátum 2018-12-16, 13:17:12
IdézDeactivateEffect

Tehát ez nem létezik. Ha egyáltalán nincs is benne a leírásban ez, akkor hiányos a leírás.
Ami elő is fordulhat, amennyiben nem vetted meg a rendszert.

(Nem azt mondom hogy főleg így amikor már alig van élet ebben, mindenki vegyen meg mindent és ne kalózkodjunk, csak ne lepődjünk meg ha a leak-ek nem teljesek.)
Cím: Re:LenNt féle sash system, kliens rész
Írta: Decisions Dátum 2018-12-16, 18:28:29
Megoldottam, működik pacekul!
Zárom.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev