Sziasztok!
Újabban újra elkezdtem szerverrel foglalkozni, de látom, nagyon sok új dolog történt, mióta abbahagytam.
Feltelepítettem Vboxban egy FreeBSD 9-et, rá egy 40K-s VZ gamet.
Látom, hogy van egy forrás mappám is tele cpp fájlokkal.
Na most az első, amit csinálni szeretnék, hogy MC indító nélkül menjen a szerver. Ehhez a desc_client.cpp-ben kell az IP-m megadnom.
Ez szép és jó, de nem tudom, hogy ezt hogy kell "betenni" a szerverbe.
Visual Studiom van, de hogy ebből a CPP fájl halmazból hogy lesz nekem game fájl, amit feltölthetek a szerverre, nem tudom.
Ehhez szeretnék egy kis segítséget kérni!
Üzenet összefésülés: 2018-11-28, 01:21:34
Sok keresgélés után megtaláltam, hogy a gmake paranccsal tudom ezt megtenni a FreeBSD-n. Na de, amit kapok fájl, az hogy kerül a gamebe?
Tudom, béna vagyok még ehhez, rég foglalkoztam Metin szerverekkel, utoljára 2011-ben, akkor még teljesen más volt minden. :D
Üzenet összefésülés: 2018-11-28, 02:48:13
Megpróbáltam egy tutorial alapján. Az eredmény a képen látható.
Ez a VZ SF+forrás+kliens dolog.
Átírtam az IP-t a desc_client.cpp-ben, ugye azt olvastam, ez kell az MC mentes szerverhez.
Most akartam "becsomagolni", de ezt az üzenetet kapom:
(https://kepkuldes.com/images/cf05a8be6f66b0192a27c97f4858ce7c.png)
Mielőtt game és db-t fordítanál, előtte le kell fordítani a lib mappákat is amelyek ott vannak a forrásban. (Libsql, libthecore stb.)
Szia. Ha az én FreeBsd 9.2 használod, abban nincs feltelepítve a gmake. Javaslom hogy http://metin2hungary.net/index.php/topic,196911.0.html
Az ebben lévő freebsd-t használd. Akkor tudsz fordítani rendesen.
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/389-rlsvm-with-freebsd-92-src-compileable/