Sziasztok. Szóval van ez a PICK funkció questben... Minden oké vele, de csak akkor működik, ha a tárgy type-ja ITEM_QUEST . Nos, én ezt szeretném megoldani, hogy minden tárgyat érzékeljen ez a funkció, valahogy lehetséges?
quest tteeeszt begin
state start begin
when 19.pick begin
say("Felvettél egy Kard+9-et.")
end
end
end
char_item-ben már próbáltam kiszedni az if ágat, de semmi..
if (item2->GetType() == ITEM_QUEST)
quest::CQuestManager::instance().PickupItem (GetPlayerID(), item2);
Valakinek valami ötlete?
Helo szerintem ez a pick funkció felejtős
Pc.give_item2() és egy say("") -al is össze lehet hozni feleslegesen ne törd a fejed ha máshogy is megoldható
Vagy gyors megoldással egészítsd ki a többi type-ra is. ;D
Lincoln, te valami teljesen mást beszélsz. Itt a lényeg az, ha felveszek egy bizonyos tárgyat, akkor lefusson a quest.. :D
"kard+9et kapott." szöveget amit a chaten ír ki ha felveszed a tárgyat azt nem tudod úgy megoldani hogy quest ablakban jelenjen meg? (tudom nem az eredeti kivitelezéshez kapcsolódik)