Üdv!
Valaki már találkozott már azzal a hibával, hogy nemere tornyának 6. emeletéről nem enged tovább a 7. emeletre, hanem lespawnolja a mobokat és a metinkövet újra meg újra a végtelenségig, míg csak lefuthat a run határideje?
Előre is köszi a válaszotokat és a segítségeteket!
Esetleg látnunk kellene a kódot.
parancsolj.: 2. poszt, 69. csatolmány http://metin2hungary.net/index.php?topic=198920.0
http://metin2hungary.net/index.php/topic,200241.msg1059413.html#msg1059413 oké vannak még koincidensek!
Gondolom ezt megcsináltad forrásban fabtam11.
game_drop_item_and_select snow_dungeon questhez új funkció
game/questlua_game.cpp
keresés:
int game_drop_item_with_ownership(lua_State* L)
ennek a funkciónak a végére berakod ezt a funkciót:
int game_drop_item_and_select(lua_State* L)
{
/* Args: itemVnum | itemCount=1 | itemHasOwnership=false | itemOwnershipTime=gTime(180)*/
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
LPITEM item = NULL;
bool bHasOwnership;
int iOwnershipTime;
switch (lua_gettop(L))
{
case 1:
if (!lua_isnumber(L, 1))
{
_ERROR:
sys_err("Invalid arguments..");
return 0;
}
item = ITEM_MANAGER::instance().CreateItem((DWORD) lua_tonumber(L, 1));
break;
case 2:
case 3:
case 4:
if (!lua_isnumber(L, 1) || !lua_isnumber(L, 2))
{
goto _ERROR;
//sys_err("Invalid arguments..");
//return 0;
}
item = ITEM_MANAGER::instance().CreateItem((DWORD) lua_tonumber(L, 1), (int) lua_tonumber(L, 2));
bHasOwnership = lua_isboolean(L, 3) ? (bool)lua_toboolean(L, 3) : false;
iOwnershipTime = lua_isnumber(L, 4) ? (int)lua_tonumber(L, 4) : 300;
break;
default:
goto _ERROR;
}
if (item == NULL)
{
sys_err("Cannot created item, error occurred.");
return 0;
}
CQuestManager::Instance().SetCurrentItem(item);
if (bHasOwnership)
item->SetOwnership(ch, iOwnershipTime);
PIXEL_POSITION pos;
pos.x = ch->GetX() + number(-100, 100);
pos.y = ch->GetY() + number(-100, 100);
item->AddToGround(ch->GetMapIndex(), pos);
item->StartDestroyEvent();
return 0;
}
keresés:
{ "mysql_query", game_mysql_query },
alá berakod ezt:
{ "drop_item_and_select", game_drop_item_and_select },
ezzel kész fordíthatod a game fájlt
Igen, de így sem az igazi a dolog. :(
Sziasztok!
Ha még aktuális, próbáld meg ezt a questet.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
+még köszönet whiteworld-nek azért a linkért, amit PM-ben elküldött!