Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: fabtam11 Dátum 2018-11-17, 20:34:26

Cím: Nemere dungeon hiba?
Írta: fabtam11 Dátum 2018-11-17, 20:34:26
Üdv!

Valaki már találkozott már azzal a hibával, hogy nemere tornyának 6. emeletéről nem enged tovább a 7. emeletre, hanem lespawnolja a mobokat és a metinkövet újra meg újra a végtelenségig, míg csak lefuthat a run határideje?

Előre is köszi a válaszotokat és a segítségeteket!
Cím: Re:Nemere dungeon hiba?
Írta: Meli Dátum 2018-11-17, 20:47:27
Esetleg látnunk kellene a kódot.
Cím: Re:Nemere dungeon hiba?
Írta: fabtam11 Dátum 2018-11-17, 20:50:40
parancsolj.: 2. poszt, 69. csatolmány http://metin2hungary.net/index.php?topic=198920.0
Cím: Re:Nemere dungeon hiba?
Írta: fabtam11 Dátum 2018-11-19, 12:35:50
http://metin2hungary.net/index.php/topic,200241.msg1059413.html#msg1059413 oké vannak még koincidensek!
Cím: Re:Nemere dungeon hiba?
Írta: whiteworld Dátum 2018-11-19, 14:18:41
Gondolom ezt megcsináltad forrásban fabtam11.

game_drop_item_and_select snow_dungeon questhez új funkció

game/questlua_game.cpp

keresés:

int game_drop_item_with_ownership(lua_State* L)

ennek a funkciónak a végére berakod ezt a funkciót:

int game_drop_item_and_select(lua_State* L)
{
/* Args: itemVnum | itemCount=1 | itemHasOwnership=false | itemOwnershipTime=gTime(180)*/
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
LPITEM item = NULL;
bool bHasOwnership;
int iOwnershipTime;

switch (lua_gettop(L))
{
case 1:
if (!lua_isnumber(L, 1))
{
_ERROR:
sys_err("Invalid arguments..");
return 0;
}
item = ITEM_MANAGER::instance().CreateItem((DWORD) lua_tonumber(L, 1));
break;
case 2:
case 3:
case 4:
if (!lua_isnumber(L, 1) || !lua_isnumber(L, 2))
{
goto _ERROR;
//sys_err("Invalid arguments..");
//return 0;
}
item = ITEM_MANAGER::instance().CreateItem((DWORD) lua_tonumber(L, 1), (int) lua_tonumber(L, 2));
bHasOwnership = lua_isboolean(L, 3) ? (bool)lua_toboolean(L, 3) : false;
iOwnershipTime = lua_isnumber(L, 4) ? (int)lua_tonumber(L, 4) : 300;
break;
default:
goto _ERROR;
}


if (item == NULL)
{
sys_err("Cannot created item, error occurred.");
return 0;
}


CQuestManager::Instance().SetCurrentItem(item);


if (bHasOwnership)
item->SetOwnership(ch, iOwnershipTime);

PIXEL_POSITION pos;
pos.x = ch->GetX() + number(-100, 100);
pos.y = ch->GetY() + number(-100, 100);

item->AddToGround(ch->GetMapIndex(), pos);
item->StartDestroyEvent();

return 0;
}

keresés:

{ "mysql_query", game_mysql_query },

alá berakod ezt:

{ "drop_item_and_select", game_drop_item_and_select },

ezzel kész fordíthatod a game fájlt
Cím: Re:Nemere dungeon hiba?
Írta: fabtam11 Dátum 2018-11-19, 15:16:17
Igen, de így sem az igazi a dolog.  :(
Cím: Re:Nemere dungeon hiba?
Írta: xploitz Dátum 2018-11-21, 03:57:04
Sziasztok!
Ha még aktuális, próbáld meg ezt a questet.
Cím: Re:Nemere dungeon hiba?
Írta: fabtam11 Dátum 2018-11-23, 09:59:00
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
+még köszönet whiteworld-nek azért a linkért, amit PM-ben elküldött!
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev