Sziasztok épületnek megcsinálom az mdatr-t jó is meg minden,annyi a baj hogy nem oda kerül ahova kellene max ba jó helyen mutatja ingame nem,mitől lehet?
Szia
nem lehet, hogy a pivot point van rossz helyen ?
Épület modellnél is kell használni?: azt tudom hogy fegyvernél kell de épületnél is?
Persze, minden modellhez kell, ha több elemből áll akkor is
Tudnál példát mutatni? mert élületnél foglalmam sincs hogy hogy is kéne naggyábol állnia a dolognak
az első kép a végleges pivot
https://imgur.com/a/ZxJoylK
a másodikon az elemek
https://imgur.com/a/dQhwb7J
jellemzően ha sok az elem csoportba foglalom (group menu)
ez nem kapcsolja össze az elemeket csak összefogja egy objektumnak
Magyarán allign to word nemde?
magyarán igen, az a 0,0 pontba igazítja a cuccot :)
de nézd végig, hogy helyes igazítson
Üzenet összefésülés: 2018-10-27, 16:37:22
ja igen, és nézd, hogy a pivot nyilak és a koordi nyilak azonos szinűek legyenek (egyszerűen fogalmazva)
koordináta a vékony nyíl, pivot a vastagabb
Elméletileg az objecten jó helyen van de ingame mégis máshova kerül.Most jelenleg igy néz ki probaként leraktam 3 planet de így se jó.
Neked nem a modell van rossz helyen hanem a collision ?
katt a collisionra és vidd a pivotot a legaljára, hogy a 'földön' legyen (pontosan)
ha pl magasabban van hiába van ott alatta átfér a játékos, azt határozza meg a pivot, hol a null pontja az objektumnak
Üzenet összefésülés: 2018-10-27, 16:54:16
így talán érthetőbb
https://imgur.com/a/RyX8ZKF
így a földön van a collision
Úgy is probáltam,nem az a baj hogy át megyek alatta hanem arréb kerül mintr kerülnie kellene
Ne változtasd meg a Plane (collision) pivot részét illetve a méretét se növeld pl. 200%-ra, mert exportáláskor a tool vissza állítja 100%-ra és változni fog a pozíciója.
Tehát széthúzás helyett csak a Paraméterek (https://i.imgur.com/avCBbA9.png)nél változtasd a hosszúságot és szélességet.
Ezeket a módosításokat kerüld, mert a tool nem kezeli:
(https://i.imgur.com/AQVVIxO.png)
Végezetül jobb kipróbálni, miután exportáltad az .mdatr fájlt importáld is be, hogy megbizonyosodj a pozíciójáról.
Mindig be importáltam és a helyén volt bár ténylegesen használtam a szét húzás opciót lehet az lesz a bibi
Egy kis demonstráció a dologról:
[spoiler=Pivot szerkesztése]
0 értéken a pivot 3ds max-ban:
(https://i.imgur.com/84joZRT.png)
Vissza importálva:
(https://i.imgur.com/e6Sd95A.png)
[/spoiler]
[spoiler=Széthúzás]
200%-ra növelve az értéke 3ds max-ban:
(https://i.imgur.com/wC3Raaq.png)
Vissza importálva:
(https://i.imgur.com/HShYJEn.png)
[/spoiler]
és hogy forgassam a planet ha nem ajánlott használni a forgatást?(rotate)
Idézetet írta: TTMaster112 Dátum 2018-10-27, 19:18:14
és hogy forgassam a planet ha nem ajánlott használni a forgatást?(rotate)
Abba az irányba hozod létre, ahová szeretnéd forgatni
Lehetőséged van több szögben nézni a dolgokat:
(https://i.imgur.com/oc5heJI.png)
UI: A Rotate-el nincs gond, azt használhatod de a széthúzást ne
Még mindig arréb droppolja a mdatr-t beimportáltam az mdatr fájlt is és a helyén van..szóval nem értem
Egy ötlet
az object listában keress olyat , hogy root vagy dummy, az eltolhatja esetleg
Nincs :)
Üzenet összefésülés: 2018-10-27, 20:34:24
próbaként kiprobáltam egy alap boxxal mi a helyízet.raktam rá mdatrt és azzal is ugyan az a szar helyzet van.
Nem a collisionnal van a gond, akkor max átmész rajta, az épületben van valami elmászva
mivel egy objektum , hát passz
bár ha nem akarsz bemenni az épületbe, felesleges a collision
miféle exportert használsz ?
Ezt a régit mivel nem tudok róla collisionhoz.
https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/1951042-release-m2-collision-helper-3ds-max.html (https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/1951042-release-m2-collision-helper-3ds-max.html)
A gr2 höz pedig az ebbent található exportert.
https://drive.google.com/drive/folders/0B06Va5N6-5BeMGtqRlpacXhsYTQ (https://drive.google.com/drive/folders/0B06Va5N6-5BeMGtqRlpacXhsYTQ)
Én az iAce féle exportert használom
2013 al teljesen jól működik
https://mega.nz/#!r5dk0aIK!Thtj0hMnjww8T5ty2dePqGIguyTzaR3qdqgTxb6qZPU
benne van az mde exporter, m2 helper, gr2 exporter többféle beállítással
Üzenet összefésülés: 2018-10-27, 20:44:08
https://drive.google.com/open?id=1BFDRh-DLj7sDJMvit6W-ELKmICiTj7E0
mega szórakozik...
Megnéztem a collision,és a gr2 exporterje ugyan az még méretben is sajnos itt más lessz a gond.De holnap megnézem más maxxal más kliensel lehet kliens probléma.
Amúgy lehet nagy f@szságot írok, meg nem is igazán értem, hogy miről van szó, de hátha segít valamit
Nekem az M2M-es modellekkel voltak olyan problémáim amikor átraktam 40k kliensbe, hogy nem tudtam átmenni pl a kapu alatt és maxben (asszem) csináltam egy teljesen lapos mdatr-t és most jön a varázslat, csak annyi volt a lényeg, hogy volt a modell.gr2 és az mdatr-t bemásoltam mellé és elneveztem modellneve.mdatr-nek, aztán ugye átjárható lett az egész a lapossága miatt, ezért world editorben oldottam meg, hogy ne lehessen átmenni bizonyos részein