Üdv.
Van egy problémám a ló képességeivel, mégpedig az, hogy miután a képességeket elsütöttem a mobok reagálnak rájuk, de nem kapnak sebzést a képességből, valamint nem vonja le a mana költséget.
A folyamatokat debugoltam, manuálisan is, a kliens oldal tökéletes, és a szerver oldalon is átjutnak az utasítások a képességek végbemeneteléhez. Valami megakadályozza a sebzést, illetve mana költség levonást.
Szóval, találkozott valaki hasonló jelenséggel, illetve van ötlete a megoldásra?
Ha jól emlékszem talán csak M1-es képességeknél sebez? :'(
Ez érdekes, és van rá meglévő mód, hogy minden szinten subezzen, vagy írjam át az érintett részt?
Sziasztok!
Bocsi a kései válaszért, nekem sikerült rá megoldást találnom!
A char_skill.cpp-ben keresd meg ezeket a sorokat:
if(GetMountVnum())
{
if( !((GetMountVnum() >= 20209 && GetMountVnum() <= 20212) ||
GetMountVnum() == 20215 || GetMountVnum() == 20218 || GetMountVnum() == 20225 ) )
return false;
}
A return false-t cseréld true-ra és máris sebezni fognak a lovak skilljei.
Nem gáz a késés, viszont ez nálam alapból át van írva, illetve ez a lekérdezést egyébként is true-val tért vissza, ezen át tudtam debugolni, átmegy a skill elsütés parancsa.