Sziasztok!
Van az alap kéksárkány quest, át írtam a warp kordinátát mikor beteleportál hozzá, most azonban nem idézi meg a sárkányt.
Mi lehet a gondja?
quest beran7_setaou begin
state start begin
when logout begin
if pc.get_map_index() == 79 then
pc.delqf("icerdesin")
end
end
when 30121.chat."Meg akarom ölni a sárkányt!" with pc.get_map_index() == 73 begin
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 2 then
say_title("Sura szellem:")
say("")
say("Már vannak a kristály teremben!")
say("Vagy nem telt le a 60perc.")
say("És az 1perc bemeneti idő lejárt.")
say("")
end
if game.get_event_flag("time_1") - get_time() < 0 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") >= 1 then
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
kill_all_in_map(79)
warp_all_to_village(79)
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 and pc.count_item(30179) < 3 then
say_title("Sura szellem:")
say("Szükséged van 3x: "..item_name(30179)..":")
say_item_vnum(30179)
say("3 Csavart kulcsra van szükséged.")
return
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 1 then
say_title("Sura szellem:")
say("")
say("Sajnos a templomban vannak.")
say("Ha tudod a helyes kódot,")
say("van esélyed hogy bejuss.")
say("De 3 kulcs kell!")
say("")
local sifre = tonumber(input(""))
if game.get_event_flag("ejder_sifresi") == sifre then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
if pc.count_item(30179) < 3 then
say("Nem engedhetlek be.")
say("Szükséged van 3x: "..item_name(30179)..":")
say_item_vnum(30179)
say("Nincs elég kulcsod, gyere vissza ha mind 3 meg van.")
return
end
pc.remove_item("30179",3)
say("Gratulálunk, helyes kód!")
say("Be engedlek, győzd le és térj vissza!")
pc.setqf("icerdesin",1)
say("[DELAY value; 1000]. . . . . . . . . .[/DELAY]")
wait()
pc.warp(175579, 1220161)
elseif sifre != game.get_event_flag("ejder_sifresi") then
say_title("Sura Szellem:")
say("Sajnálom, hibás kód.")
return
end
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 and pc.count_item(30179) >= 3 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Az első emberek akik szeretnének belépni ")
say("a sárkány templomába. Ha van elegendő számú ")
say("Csavart kulcsotok, bemehetsz. 3db kell fejenként.")
say("Adj meg egy kódot, a többiek ezzel tudnak bejutni.")
say("Ha megadtad akkor bemehettek. 1 percük lesz,")
say("nekik is kell 3db Csavart kulcs a belépéshez!")
say("Viszont csak 60 percetek van megölni a sárkányt.")
say("")
local i = select("Készen vagyok!", "Mégse akarok bemenni! ")
if 1 == i and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 then
say_title("Sura Szellem:")
say("Most írd be a kódodat:")
say("")
say_reward("A kód számokból álljon!")
local sifre = tonumber(input(""))
if sifre and sifre <= 999999999 and pc.count_item(30179)>=3 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Ha be szeretnél belépni a sárkányhoz,")
say("Kell:")
say("3x:")
say_item_vnum(30179)
local zaxd = select("Megyek!","Mégse akarok bemenni! ")
if zaxd == 2 then
return
elseif zaxd == 1 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Rendben, azonnal teleportállak..")
say("Sok szerencsét a Sárkányhoz!")
pc.remove_item("30179",3)
pc.setqf("icerdesin",1)
pc.setqf("lider",1)
pc.setqf("ejder_sifre",sifre)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
clear_server_timer("disari_yolluyoz",get_server_timer_arg())
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",1)
game.set_event_flag("ejder_sifresi",sifre)
game.set_event_flag("time_1", get_time()+60*60*1)
say("[DELAY value; 1000]. . . . . . .[/DELAY]")
wait()
pc.warp(175579, 1220161)
elseif zaxd == 1 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 1 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Már várnak a szobában.. Ha tudod a helyes ")
say("jelszót akkor írd be és mehetsz is.")
end
else
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say_reward("Kódnak számokból kell állnia!")
say_reward("A Kód max 9db szám legyen.")
end
end
end
end
when login begin
if pc.getqf("icerdesin") == 1 then
send_letter("Öld meg a Kék sárkányt!")
end
end
when button or info begin
q.set_clock("Hátralévő idő: ", game.get_event_flag("time_1")-get_time())
beran7_setaou.ejder_odasi_kalansure()
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("icerdesin") != 1 begin
warp_to_village()
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("lider") == 1 begin
kill_all_in_map(79)
notice_all(""..pc.get_name().." (és csoportja) megpróbálja megölni a Kék sárkányt!")
notice(""..pc.getqf("ejder_sifre").." a kód, 1percük van bemenni a társaidnak!")
notice("Gyerünk!")
notice("Szörnyek megjelenése 60 másodperc múlva.")
server_timer("sifre_kapat", 60,pc.get_map_index())
server_timer("ejderi_kescen1", 3598,pc.get_map_index())
server_timer("ejderi_kescen", 3600,pc.get_map_index())
beran7_setaou.ejder_odasi_kalansure()
pc.setqf("lider",2)
pc.set_warp_location(73 , 2418, 12747)
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("icerdesin") == 1 and pc.getqf("lider") != 1 begin
beran7_setaou.ejder_odasi_kalansure()
pc.set_warp_location(73 , 2418, 12747)
end
when 8031.kill or 8032.kill or 8033.kill or 8034.kill with pc.get_map_index() == 79 begin
local n =game.get_event_flag("kesilen_metin") + 1
game.set_event_flag("kesilen_metin", n)
if n > 3 then
local t = number(1,4)
if 1 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss1.txt")
elseif 2 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss2.txt")
elseif 3 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss3.txt")
else
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss4.txt")
end
end
end
when 2493.kill with pc.get_map_index() == 79 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") >= 1 begin
game.drop_item_with_ownership("50080",1)
game.drop_item_with_ownership("50070",1)
notice_all(""..pc.get_name().." (és csapata) sikeresen megölte a Kék sárkányt!")
notice("60 másodperc múlva ki lesztek portálva.")
game.set_event_flag("kesilen_metin",0)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
clear_server_timer("ejderi_kescen1",get_server_timer_arg())
server_timer("disari_yolluyoz",60, pc.get_map_index())
kill_all_in_map(79)
end
when 2493.kill with pc.get_map_index() != 79 begin
game.drop_item_with_ownership("50080",1)
game.drop_item_with_ownership("50070",1)
notice_all(""..pc.get_name().." (és csapata) sikeresen megölte a Kék sárkányt!")
end
when sifre_kapat.server_timer begin
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",2)
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_deliboss.txt")
end
when disari_yolluyoz.server_timer begin
notice_all("A Kék sárkány visszatért!")
kill_all_in_map(79)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
warp_all_to_village(79)
end
when ejderi_kescen.server_timer with game.get_event_flag("time_1") - get_time() <= 0 begin
notice_all("A Kék sárkány visszatért!")
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
kill_all_in_map(79)
warp_all_to_village(79)
end
when login with pc.get_map_index() != 79 begin
if pc.getqf("icerdesin") == 1 then
pc.delqf("icerdesin")
pc.delqf("ejder_sifre")
pc.delqf("lider")
end
if pc.getqf("lider") == 1 then
pc.delqf("lider")
end
end
function ejder_odasi_kalansure()
local saniyekalan = (game.get_event_flag("time_1") - get_time())
local dakikakalan = math.ceil(saniyekalan / 60)
notice("Még "..dakikakalan.."percetek van megölni a Kék sárkányt!")
end
end
end
Köszönöm előre is a segítséget.
when sifre_kapat.server_timer begin
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",2)
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_deliboss.txt")
end
Tehát a 79-es mapindexre idézi meg ezt a regent.
Mind a mapindexnek, mind a regenben található koordinátáknak jónak kell lennie. Ez a mapindex többször szerepel amúgy a questben.
de én a map indexéhez nem nyúltam, csak a kordinátát irtam kicsit beljebb, mivel a falba dobott bele és nem a terem közepébe.
Vagyis a regen és minden más ugyan az.
Ez egy VZ-s quest, tehát up to date ilyen szempontból.
Ha a Falba dobott be, akkor a te kliensedbe még a régi sárkánybarlang van (arról lehet tudni hogy nem kék)
Most a mobok is a falba lennének, csak járhatatlan területen nem tudnak spawnolni :)
Tehát a regent egyeztesd.
[spoiler]Növekvső sorrendben a sárkánytermek 2008, 2011, 2013 (nagyjából..)
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fgrotto.metin2.hu%2Fimg%2Fheader_news.jpg&hash=53dd9ad00300c40e6d89c0e5e55f4e0fbc3b71a4)
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwiki.metin2.hu%2Fimages%2Ff%2Ff6%2FSarkanyterem-Panorama.jpg&hash=ac654175a5034a7d2e6b3ea685e477296230875a)
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwiki.metin2.it%2Fimages%2Fthumb%2F5%2F5f%2FBeran-Setaou.png%2F400px-Beran-Setaou.png&hash=d3ad73cc8eb26a8d2eaf93fff1da2c7b3160ec51)[/spoiler]
(https://serving.photos.photobox.com/18250452c4c35942082d8cdb1b58a45dd002d2f66f27cc3b8df5e10009bbf1a2d3cbdf01.jpg)
Ez van bent, és mindent megidéz csak a sárkányt nem.
/m 2493 lehívja amúgy?
Amúgy ilyen sárkánytermet nem is nagyon láttam még ;D
Előző hozzászólásomba linkeltem 3 képet spoilerbe a GF-en használt 3 féle sárkányteremről, ez valami 4.
Bár tuti úgy jöhetett össze hogy a kliensbe rengetegszer szerepelnek a lélek barlangok, aztán ez született belőle valami miatt ;D
Lehívja. 40k kliens és szerverfájl. :-\
Dobj egy teamviewert PÜ-be és megnézem, tippelgetéssel még eltelne egy kis idő mire meglenne :)
Adnék csak sajnos a teamwieverem kb 1 percig bír valakit csatlakoztatva aztán szétkapcsol és fél óráig vissza se engedi..Legújabb frissítéssel már nem lehet ingyenesen használni.
Üzenet összefésülés: 2018-08-19, 17:37:09
Bármilyen kéksárkány questet elfogadok akinek van müködő :D
De nem a questel van a gond, a sárkányt meg a mobokat egyszerre hívja le, azzal a regennel, 60másodperccel azután hogy a csoport vezető belépett a 79-es mapindexre.
Ha nincs T.V. akkor kérdések & tippek:
Egyáltalán abban a regenben benne van a sárkány? (2430 group)Nincs kikommentezve a sora?Ha benne van, az x és y koordináta a termen belül van?server_attr passzol ehhez a soha nem látott sárkány teremhez?
(Mert lehet ott épp járhatatlan terület lenne, legalábbis szerveroldalt, ugyanis nem egyezik 100%-ig a pozíciójuk pl a 2011-esnek és a 2013-asnak)Egyáltalán milyen kliens ez amiban ilyen kusza a sárkány terem?Biztos vagy benne hogy a 79-es mapindexen vagy, nem a lélek2 végi 2008 óta nem használt sárkány terem helyén? Tehát lélek2-ben végülis, nem lélek3-ban.Nem tüntetted el group.txt-ből a sárkány csoportját? (2430)skia_deliboss.txt:
[spoiler]
g 159 133 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 189 143 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 223 150 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 144 151 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 211 153 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 209 154 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 172 160 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 181 162 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 218 164 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 242 168 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 141 186 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 156 186 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 166 192 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 149 194 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 226 201 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 164 152 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 185 158 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 200 174 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 209 201 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 186 195 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 201 182 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 202 197 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 178 188 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 163 193 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 179 173 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 209 201 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 186 195 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 201 182 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 202 197 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 156 186 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 166 192 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 149 194 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 226 201 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 164 152 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 223 150 10 10 0 0 60s 100 1 2427
g 144 151 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 211 153 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 209 154 10 10 0 0 60s 100 1 2426
g 172 160 10 10 0 0 60s 100 1 2426
m 184 157 5 5 0 0 15s 100 1 8031
m 185 166 5 5 0 0 5s 100 1 8034
m 174 173 5 5 0 0 10s 100 1 8032
m 186 182 5 5 0 0 7s 100 1 8033
m 180 186 5 5 0 0 12s 100 1 8034
m 172 180 5 5 0 0 17s 100 1 8031
m 175 166 5 5 0 0 12s 100 1 8031
g 182 173 10 10 0 0 12s 100 1 2430
[/spoiler]
group.txt részlet:
[spoiler]
Group õŔǵż±Ľ2F_Ľö·ć_ÁřõŔÇŔ屺
{
Vnum 2430
Leader Ľö·ć 2493
1 ÁřõŔÇŔ屺 2411
2 ÁřõŔÇŔĺĽö 2414
3 ÁřõŔÇŔĺĽö 2414
4 ÁřõŔÇąý»ç 2413
5 ÁřõŔÇąý»ç 2413
6 ÁřõŔÇąý»ç 2413
7 ÁřõŔÇş´»ç 2411
8 ÁřõŔÇş´»ç 2411
9 ÁřõŔÇş´»ç 2411
}
Group õŔǵż±Ľ2F_ÁřõŔÇŔĺĽö_ÁřõŔÇąý»ç
{
Vnum 2426
Leader ÁřõŔÇŔĺĽö 2414
1 ÁřõŔÇąý»ç 2413
2 ÁřõŔÇąý»ç 2413
3 ÁřõŔÇş´»ç 2411
4 ÁřõŔÇş´»ç 2411
5 ÁřõŔÇş´»ç 2411
}
Group õŔǵż±Ľ2F_ÁřõŔÇŔĺĽö_ÁřõŔÇąý»ç
{
Vnum 2427
Leader ÁřõŔÇŔĺĽö 2414
1 ÁřõŔÇąý»ç 2413
2 ÁřõŔÇąý»ç 2413
3 ÁřõŔDZú´ 2412
4 ÁřõŔDZú´ 2412
5 ÁřõŔÇş´»ç 2411
6 ÁřõŔÇş´»ç 2411
7 ÁřõŔÇş´»ç 2411
}
Group õŔǵż±Ľ2F_õŔÇŔ屺_õŔÇŔĺĽö
{
Vnum 2428
Leader õŔÇŔ屺 2491
1 õŔÇŔĺĽö 2404
2 õŔÇŔĺĽö 2404
3 õŔÇąý»ç 2403
4 õŔÇąý»ç 2403
5 õŔÇş´»ç 2401
6 õŔÇş´»ç 2401
7 õŔÇş´»ç 2401
}
Group õŔǵż±Ľ2F_ÁřõŔÇŔ屺_ÁřõŔÇŔĺĽö
{
Vnum 2429
Leader ÁřõŔÇŔ屺 2414
1 ÁřõŔÇŔĺĽö 2414
2 ÁřõŔÇŔĺĽö 2414
3 ÁřõŔÇąý»ç 2413
4 ÁřõŔÇąý»ç 2413
5 ÁřõŔÇş´»ç 2411
6 ÁřõŔÇş´»ç 2411
7 ÁřõŔÇş´»ç 2411
}
[/spoiler]
Többet a megoldásért nem tudok tenni látatlanban, sok sikert :)
Uh, talán rájöttél a problémára. :D
Megnéztem a 79as mapindex kordinátáját, és egy pillanatra odaportol a surához, viszont mivel ugye gondolom a terembe dobna így automatikusan kidob.
Lélek 2 suránál próbálkoztam bemenni, és ott bizony 73as az index vagyis neked volt igazad.
Hogyan tudnám orvosolni? :D
Tehát akkor eredetileg a 79-es mapra portált be, de visszadobott, ezért te átírtad a régi (ma már használaton kívüli) 73-as (lélek2) map elzárt sárkány termére?
Akkor vissza kell írni a warpot a 79-esre és kitalálni miért dobott vissza onnan :)
Idézwhen login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("icerdesin") != 1 begin
warp_to_village()
end
Itt van ugye ilyen, de a questflaggel nem lehetne gond, mert azt megkapod.
Ezt tesztelgetni kellene, távolról nem tudom.
Átírtam a questben az indexeket 79-re, most így néz ki.
quest beran7_setaou begin
state start begin
when logout begin
if pc.get_map_index() == 79 then
pc.delqf("icerdesin")
end
end
when 30121.chat."Meg akarom ölni a sárkányt!" with pc.get_map_index() == 79 begin
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 2 then
say_title("Sura szellem:")
say("")
say("Már vannak a kristály teremben!")
say("Vagy nem telt le a 60perc.")
say("És az 1perc bemeneti idő lejárt.")
say("")
end
if game.get_event_flag("time_1") - get_time() < 0 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") >= 1 then
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
kill_all_in_map(79)
warp_all_to_village(79)
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 and pc.count_item(30179) < 3 then
say_title("Sura szellem:")
say("Szükséged van 3x: "..item_name(30179)..":")
say_item_vnum(30179)
say("3 Csavart kulcsra van szükséged.")
return
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 1 then
say_title("Sura szellem:")
say("")
say("Sajnos a templomban vannak.")
say("Ha tudod a helyes kódot,")
say("van esélyed hogy bejuss.")
say("De 3 kulcs kell!")
say("")
local sifre = tonumber(input(""))
if game.get_event_flag("ejder_sifresi") == sifre then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
if pc.count_item(30179) < 3 then
say("Nem engedhetlek be.")
say("Szükséged van 3x: "..item_name(30179)..":")
say_item_vnum(30179)
say("Nincs elég kulcsod, gyere vissza ha mind 3 meg van.")
return
end
pc.remove_item("30179",3)
say("Gratulálunk, helyes kód!")
say("Be engedlek, győzd le és térj vissza!")
pc.setqf("icerdesin",1)
say("[DELAY value; 1000]. . . . . . . . . .[/DELAY]")
wait()
pc.warp(175579, 1220161)
elseif sifre != game.get_event_flag("ejder_sifresi") then
say_title("Sura Szellem:")
say("Sajnálom, hibás kód.")
return
end
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 and pc.count_item(30179) >= 3 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Az első emberek akik szeretnének belépni ")
say("a sárkány templomába. Ha van elegendő számú ")
say("Csavart kulcsotok, bemehetsz. 3db kell fejenként.")
say("Adj meg egy kódot, a többiek ezzel tudnak bejutni.")
say("Ha megadtad akkor bemehettek. 1 percük lesz,")
say("nekik is kell 3db Csavart kulcs a belépéshez!")
say("Viszont csak 60 percetek van megölni a sárkányt.")
say("")
local i = select("Készen vagyok!", "Mégse akarok bemenni! ")
if 1 == i and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 then
say_title("Sura Szellem:")
say("Most írd be a kódodat:")
say("")
say_reward("A kód számokból álljon!")
local sifre = tonumber(input(""))
if sifre and sifre <= 999999999 and pc.count_item(30179)>=3 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Ha be szeretnél belépni a sárkányhoz,")
say("Kell:")
say("3x:")
say_item_vnum(30179)
local zaxd = select("Megyek!","Mégse akarok bemenni! ")
if zaxd == 2 then
return
elseif zaxd == 1 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Rendben, azonnal teleportállak..")
say("Sok szerencsét a Sárkányhoz!")
pc.remove_item("30179",3)
pc.setqf("icerdesin",1)
pc.setqf("lider",1)
pc.setqf("ejder_sifre",sifre)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
clear_server_timer("disari_yolluyoz",get_server_timer_arg())
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",1)
game.set_event_flag("ejder_sifresi",sifre)
game.set_event_flag("time_1", get_time()+60*60*1)
say("[DELAY value; 1000]. . . . . . .[/DELAY]")
wait()
pc.warp(175579, 1220161)
elseif zaxd == 1 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 1 then
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say("Már várnak a szobában.. Ha tudod a helyes ")
say("jelszót akkor írd be és mehetsz is.")
end
else
say_title("Sura Szellem:")
say("")
say_reward("Kódnak számokból kell állnia!")
say_reward("A Kód max 9db szám legyen.")
end
end
end
end
when login begin
if pc.getqf("icerdesin") == 1 then
send_letter("Öld meg a Kék sárkányt!")
end
end
when button or info begin
q.set_clock("Hátralévő idő: ", game.get_event_flag("time_1")-get_time())
beran7_setaou.ejder_odasi_kalansure()
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("icerdesin") != 1 begin
warp_to_village()
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("lider") == 1 begin
kill_all_in_map(79)
notice_all(""..pc.get_name().." (és csoportja) megpróbálja megölni a Kék sárkányt!")
notice(""..pc.getqf("ejder_sifre").." a kód, 1percük van bemenni a társaidnak!")
notice("Gyerünk!")
notice("Szörnyek megjelenése 60 másodperc múlva.")
server_timer("sifre_kapat", 60,pc.get_map_index())
server_timer("ejderi_kescen1", 3598,pc.get_map_index())
server_timer("ejderi_kescen", 3600,pc.get_map_index())
beran7_setaou.ejder_odasi_kalansure()
pc.setqf("lider",2)
pc.set_warp_location(79 , 2418, 12747)
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("icerdesin") == 1 and pc.getqf("lider") != 1 begin
beran7_setaou.ejder_odasi_kalansure()
pc.set_warp_location(79 , 2418, 12747)
end
when 8031.kill or 8032.kill or 8033.kill or 8034.kill with pc.get_map_index() == 79 begin
local n =game.get_event_flag("kesilen_metin") + 1
game.set_event_flag("kesilen_metin", n)
if n > 3 then
local t = number(1,4)
if 1 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss1.txt")
elseif 2 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss2.txt")
elseif 3 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss3.txt")
else
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss4.txt")
end
end
end
when 2493.kill with pc.get_map_index() == 79 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") >= 1 begin
game.drop_item_with_ownership("50080",1)
game.drop_item_with_ownership("50070",1)
notice_all(""..pc.get_name().." (és csapata) sikeresen megölte a Kék sárkányt!")
notice("60 másodperc múlva ki lesztek portálva.")
game.set_event_flag("kesilen_metin",0)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
clear_server_timer("ejderi_kescen1",get_server_timer_arg())
server_timer("disari_yolluyoz",60, pc.get_map_index())
kill_all_in_map(79)
end
when 2493.kill with pc.get_map_index() != 79 begin
game.drop_item_with_ownership("50080",1)
game.drop_item_with_ownership("50070",1)
notice_all(""..pc.get_name().." (és csapata) sikeresen megölte a Kék sárkányt!")
end
when sifre_kapat.server_timer begin
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",2)
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_deliboss.txt")
end
when disari_yolluyoz.server_timer begin
notice_all("A Kék sárkány visszatért!")
kill_all_in_map(79)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
warp_all_to_village(79)
end
when ejderi_kescen.server_timer with game.get_event_flag("time_1") - get_time() <= 0 begin
notice_all("A Kék sárkány visszatért!")
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
kill_all_in_map(79)
warp_all_to_village(79)
end
when login with pc.get_map_index() != 79 begin
if pc.getqf("icerdesin") == 1 then
pc.delqf("icerdesin")
pc.delqf("ejder_sifre")
pc.delqf("lider")
end
if pc.getqf("lider") == 1 then
pc.delqf("lider")
end
end
function ejder_odasi_kalansure()
local saniyekalan = (game.get_event_flag("time_1") - get_time())
local dakikakalan = math.ceil(saniyekalan / 60)
notice("Még "..dakikakalan.."percetek van megölni a Kék sárkányt!")
end
end
end
Most nem történik semmi ha az npcre kattintok.
Putty.
./qc beran7_setaou.quest
QUEST : beran7_setaou
STATE : start
WHEN : logout
WHEN : 30121.chat ("Meg akarom ▒lni a s▒rk▒nyt!")
with pc . get_map_index ( ) == 79
WHEN : login
WHEN : button or
WHEN : info
WHEN : login
with pc . get_map_index ( ) == 79 and pc . getqf ( "icerdesin" ) ~= 1
WHEN : login
with pc . get_map_index ( ) == 79 and pc . getqf ( "lider" ) == 1
WHEN : login
with pc . get_map_index ( ) == 79 and pc . getqf ( "icerdesin" ) == 1 and pc . getqf ( "lider" ) ~= 1
WHEN : 8031.kill or
WHEN : 8032.kill or
WHEN : 8033.kill or
WHEN : 8034.kill
with pc . get_map_index ( ) == 79
WHEN : 2493.kill
with pc . get_map_index ( ) == 79 and game . get_event_flag ( "ejder_kullanimda" ) >= 1
WHEN : 2493.kill
with pc . get_map_index ( ) ~= 79
WHEN : sifre_kapat.server_timer
WHEN : disari_yolluyoz.server_timer
WHEN : ejderi_kescen.server_timer
with game . get_event_flag ( "time_1" ) - get_time ( ) <= 0
WHEN : login
with pc . get_map_index ( ) ~= 79
FUNCTION ejder_odasi_kalansure()
Egyébként tényleg semmi mást nem módosítottam, csak az x,y kordinátát, indexhez hozzá sem nyúltam.
De eleve 79-en volt aminek 79-en kellett lennie, és eleve 73-on, aminek 73-on.
Azért nem csinál most semmit, mivel 73-as npc chatet 79-re írtad, így csak 79-en lenne elérhető a bemenetel ami fuck logic :D
[spoiler](Mintha Budapestről Bécsbe akarnál menni vonattal, de csak Bécsben lehetne felszállni arra a vonatra ami Bécsbe megy xD)
[/spoiler]
Csinálj vissza mindent, teljesen mindent, koordinátákat is, és menj be.
Vagy csinálj videót vagy dokumentáld a történéseket normálisan, /state-ből megnézett mapindexekkel.
Amúgy én nagyon azt sejtem hogy te a Lélek2 map végén lévő régi termet akard használni, mert ott alapból vannak mobok, csak sárkány nincs már. (Hogy ne buggoltassák át magukat Free sárkányölésért)
(https://serving.photos.photobox.com/53479384f7da2a25034b78bf31f6527441bfc1ad03b0ce538332ea268336a88432302388.jpg)
Eredetileg ez van, itt meg se lehet mozdulni bejövetel után. Látható hogy ottvannak a mobok a metinek és a sárkány is.
Ezért írtam át a kordinátát multkor, hogy beljebb dobjon csak ugye akkor meg nem spawnolta le a sárkányt.
Akkor szerveren minden passzol, csupán kliensben van régi léleked.
Egy legalább 34k vagy nagyobb alap kliensből (VZ, Disco) szedd ki az új lélekeket, ami "full kék" lesz.
Trükkös lesz mert vagy 3-4x benne van egy kliensbe, dehát mit is várunk a Ymir-től :)
Azt ajánlom bonts ki minden fájlt, és használd a Windows keresés funkciót, illetve index fájl és atlasinfo.txt alapján döntsd el melyik az elsődleges.
Így kell hogy kinézzen majd: (A textúrát nézd)
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwiki.metin-2.com%2Fimages%2Fthumb%2F7%2F70%2FDragon_Lair.png%2F775px-Dragon_Lair.png&hash=07ed2abf340fcc5c2170fe831f3bc52d2a5812b6)
Tehát nem lilás mint a te képeden, hanem szinte teljesen kék.
Esetleg azt is csinálhatod hogy átírod a regent hogy "jó" helyre tegye, de akkor WE-vel csinálj új server_attr-t is.
Hatalmas köszönet hogy foglalkoztál a témával, úgy látszik bejött az ötleted, mappot cseréltem kliensben és tökéletesen működik.
Ment a +, és tényleg ezer köszönet:)