Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Arni98 Dátum 2018-08-11, 21:13:19

Cím: locale string hiba
Írta: Arni98 Dátum 2018-08-11, 21:13:19
Sziasztok! Valaki tudna nekem küldeni egy normális locale stringet? Vagy legalábbis én úgy sejtem, hogy vele van a baj. Amikor követ rakok valamibe, ha betöri, ha sikerül, csak kérdőjeleket ir. Mind a kettőt egyformán, nincs különbség, a locale_string-ben meg ilyen nincs.

Esetleg valaki egy magyar locale_string-et tudna -e küldeni, vagy ha van valami egyszerűbb megoldás, arra is nyitott vagyok.

Köszi!
Cím: Re:locale string hiba
Írta: K3zX Dátum 2018-08-11, 21:42:30
Amennyiben kérdőjeleket ír, akkor forrásban lett elrontva a kódolása.
(Notepad++ auto karakterkódolása szeret ilyet tenni)
Most beleírhatnád a locale_stringedbe a kérdőjeleket, de én a forrásban csinálnám vissza.

char_item.cpp-ben keress erre:
if (number(1, 100) <= 30)

Ebből kitudod lesni az eredeti szöveget:

if (number(1, 100) <= 30)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸ŢĆľĽ® şÎÂřżˇ Ľş°řÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů."));
item2->SetSocket(i, item->GetVnum());
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸ŢĆľĽ® şÎÂřżˇ ˝ÇĆĐÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů."));
item2->SetSocket(i, ITEM_BROKEN_METIN_VNUM);
}

LogManager::instance().ItemLog(this, item2, "SOCKET", item->GetName());
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item, "REMOVE (METIN)");
break;


Vagy ebből: https://github.com/cCorax2/Source_code/blob/master/game/char_item.cpp

Ja meg értelemszerűen nem árt a notepad++ beállításaiban kikapcsolni az auto karakter kódolást mindenek előtt ;D
Cím: Re:locale string hiba
Írta: Pisti95 Dátum 2018-08-11, 21:44:37
http://metin2hungary.net/index.php?topic=200772.0
Cím: Re:locale string hiba
Írta: K3zX Dátum 2018-08-11, 21:47:59
"??? ??? ???????.";
"Sikeresen hozzáadtad a követ.";

"??? ??? ???????.";
"A kő hozzáadása nem sikerült.";


Pls Pisti ne ;D
Oké hogy a playerek nem látják hogy így lett megoldva, de ez akkor is milyen...
(Tényleg nem bántásból)
Cím: Re:locale string hiba
Írta: Deangerious Dátum 2018-08-11, 22:02:24
Idézetet írta: K3zX Dátum 2018-08-11, 21:47:59
"??? ??? ???????.";
"Sikeresen hozzáadtad a követ.";

"??? ??? ???????.";
"A kő hozzáadása nem sikerült.";


Pls Pisti ne ;D
Oké hogy a playerek nem látják hogy így lett megoldva, de ez akkor is milyen...
(Tényleg nem bántásból)

Már nem azért, nem érint engem Pist95, olcsad csak, de az egy karakterkódolási hiba, nem feltétlen vehette észre, mert a notepad átkonvertálja és az lesz az eredménye amit észrevettél...
Cím: Re:locale string hiba
Írta: K3zX Dátum 2018-08-11, 22:04:35
Idézde az egy karakterkódolási hiba, nem feltétlen vehette észre, mert a notepad átkonvertálja és az lesz az eredménye amit észrevettél...

Bizony, pont ezt írtam le az első hozzászólásomba, nézd meg :)

Idézolcsad csak,

Nem szeretném oltani, én nem vagyok olyan, sajnos láttam régebben miket tettek ellene, én soha nem tennék olyat, remélem nem haragudott meg most azért hogy kijavítottam :)
Cím: Re:locale string hiba
Írta: Arni98 Dátum 2018-08-11, 23:20:43
Srácok, Istenek vagytok! :D Probléma megoldva. Nagyon szépen köszönöm, zárom a témát!
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev