Sziasztok, tudom van ilyen téma már de nem értem. Van a char_battle.cpp
Ez a funkció:
// ±âČąĂř Á¶Á¤°Ş 2005.04.21 ÇöŔç 85%
iExp = iExp * CHARACTER_MANAGER::instance().GetMobExpRate(to) / 100;
// °ćÇčġ ÇŃąř Čąµć·® Á¦ÇŃ
iExp = MIN(to->GetNextExp() / 10, iExp);
iExp = MIN(to->GetNextExp() / 10, iExp); (Ez valójában mit jelent? Hiába 1000%-óra akom a szervert, ugyan olyan lassú a fejlődés.
Vagy esetleg hol tudnám ezt állítani hogy ténylegesen annyi expet kapjon?
A szükséges szintlépéshez 10%-nál többet nem adhat egy mob. Írd át 50-re mondjuk.
Ha teljesen kiveszed, akkor akár egy mob több szintet is adhat, ami néha ledobáshoz is vezethet.
Koszonom, hogy leirtad :)
Illetve ha ez nincsen ki kommentezve, akkor csak 100%-al több exp-d lehet. Tehát ha fentvan egy bölcsesség ital(+100%exp), illetve egy tapasztalat gyűrű(+50%exp), akkor már nem fog 150%-ot adni.
char.cpp-ben kommentezd ki ezeket a sorokat.
if (GetPoint(type) + amount > 100)
{
sys_err("MALL_BONUS exceeded over 100!! point type: %d name: %s amount %d", type, GetName(), amount);
amount = 100 - GetPoint(type);
}
De vigyázz, ha túl sokat adsz meg, akkor lefele fog menni az exp.