Sziasztok!
Bocsánat ezért a h.... megszeretném mérdezni hogy az npclist.txt-be,miért 0 kezdi?
PL:0 pony_normal pony , ha elmagyaráznátok,azt megkőszőnőm!
Semmi logika nincs, ha bővíteni akarod keresel egy számot ami még nincs benne és beleírod.
Akkor van 0-val is benne, ha ugyanazt a modelt többször, több mobként, más textúrával is akarod használni. Teszem azt van ez a csibe mount. Egy azon model, 6 különböző színben, ezért ezek a sorok benne lesznek az npclist-ben:
0 chick_yellow1 chick
0 chick_yellow2 chick
0 chick_yellow3 chick
0 chick_white1 chick
0 chick_white2 chick
0 chick_white3 chick
E szerint a chick mappában van 6 különböző textúrád, amit ugyanazon modellre akarsz ráhúzni. Mindegyikhez tartozik egy msm file (chick_yellow1.msm, chick_yellow2.msm stb), ezekben van megadva a model, és a ráhúzandó textúra. Itt egy példa, a chick_white1.msm:
ScriptType RaceDataScript
BaseModelFileName "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_yellow1.GR2" --Alap modell elérése
Group ShapeData
{
PathName ""
ShapeDataCount 1
Group ShapeData00
{
ShapeIndex 0
Model "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_yellow1.GR2" --Az alap modell
SourceSkin "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_yellow1.dds" --A modell erre a textúrára hivatkozik alapból
TargetSkin "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_white1.dds" --Te ezzel a textúrával akarod használni
}
}
Group AttachingData
{
AttachingDataCount 2
Group AttachingData00
{
AttachingDataType 1
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01"
CollisionType 1
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 89.000000
Position 0.000000 -35.000000 -35.000000
}
}
Group AttachingData01
{
AttachingDataType 1
isAttaching 1
AttachingModelIndex 0
AttachingBoneName "Bip01"
CollisionType 3
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 107.000000
Position 0.000000 -35.000000 -35.000000
}
}
}
Eztán pedig mint normál esetben adsz nekik egy id-t, és a mappa helyett az msm file-ok nevét adod meg, így:
20235 chick_yellow1
20236 chick_yellow2
20237 chick_yellow3
20238 chick_white1
20239 chick_white2
20240 chick_white3
Remélem érthető. ;)
Teljesen Nagyon szépen kőszőnőm!!!