Sziasztok!
Biztos veletek is előfördult már, hogy beraktok valamit a kliensetekbe, de egy hiba miatt nincs ikonja.
Ilyen a tárgyat nem lehet sajnos mozgatni, és ha egy éles szerveren történik ez, az bizony kellemetlen tud lenni.
Arra gondoltam, hogyha valakinek van kedve, és ideje, írhatna a kliens forrásban egy "default" ikon alapot. Tehát, hogyha egy ikont nem talál a játék, betölt egy alapértelmezett ikont. (Például unkown.tga)
Ezért szokás a teszt szervert is tartani éles mellett ahol teszteled az új dolgokat...
Voltam 1 bizonyos szervernél ahol a tulaj feszt az éles szerver reloadozgatott/tesztelt mindent, holott szoltam neki h nem kéne... meg is lett az eredménye, akik runoztak akkor mind bebugoltak.
Am megkeresed hol tölti be az ikont, és ott megadsz neki 1 default képet.
Amúgy van ilyen, nem? Üres üveg vagy mi.
Van, éppen ezért érdekes, hogy nem minden esetben állítja be.
Azt hiszem csak akkor nem rakja be az üres üveg ikont ha az item_listben van ikon megadva, de maga a fájl nem létezik.
PyObject * itemGetIconImageFileName(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
CItemData * pItemData = CItemManager::Instance().GetSelectedItemDataPointer();
if (!pItemData)
return Py_BuildException("no selected item data");
CGraphicSubImage * pImage = pItemData->GetIconImage();
if (!pImage)
return Py_BuildValue("s", "Noname");
return Py_BuildValue("s", pImage->GetFileName());
}
Talán ez lesz az. Noname helyett add meg pl az üres üveget.
Marty forrásba ez megvan csinálva, ki kell belőle szedni.