Sziasztok.
Hogyan tudom lekérdezni, hogy valaki ceh war mappon öl meg egy másik embert?
próbáltam maga a mapindexet lekérdezni de, az nem használt.
Találtam valami pc.get_war_map funkciót is de azzal sem megy.
Ilyesmikkel próbálkoztam:
when kill with npc.is_pc() and pc.get_map_index() == 110 begin
when kill with npc.is_pc() and pc.get_war_map() begin
Válaszokat előre is köszönöm.
További szép estét.
[spoiler]Telóról írtam[/spoiler]
ez: pc.get_war_map() egy indexet dob vissza, nem truet/false-ot
most nem volt alkalmam letesztelni ezért lehet hogy hülyeséget írok
ha jól emlékszem ezeket a mapokat legenerálja és új mapindexet kap azért hogy ne dobja össze a playereket egy helyre, ezt egyszerűen a /stat-tal le tudod ellenőrizn, ha jól emlékszem megszorozza valamennyivel
ha megvan a szám akkor meg
when kill with npc.is_pc() and pc.get_map_index() >= 110*(amennyivel beszorozza) and pc.get_map_index() <= 110*(amennyivel beszorozza+mondjuk 10000) begin
Most nem tudom megnézni de ha valóban az és indexet ad vissza akk mi a gond?
if pc.get_map_index() == pc.get_war_map() then
Ha úgy működik mint egy dungeon akkor megpróbálom így:
pc.get_map_index() >= 1100000 and pc.get_map_index() < 110000 begin
A guild_war_join.quest így használja a get_war_map funkciót:
when letter begin
local e = guild.get_any_war()
if e != 0 and pc.get_war_map() == 0 then
setskin(NOWINDOW)
makequestbutton("Céh háború csatlakozás")
end
end
Ebből gondolom én, hogy ez csak maga a háborút kérdezi le.
Köszönöm a válaszokat.
Letesztelem és írok.