Sziasztok.
A P3NG3R-es main questeket tesztelem, és találtam egy olyat ami hibás, és nem tudom mi a probléma. (nem vagyok túl jó még quest írásban)
quest main_quest_lv30 begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 30 begin
set_state(gotoUriel)
end
end
state gotoUriel begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Menj és keresd meg Urielt.")
say("Ha végeztél a küldetéssel kapni fogsz egy kevés")
say("Yangot és Tapasztalati pontot.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Téged a kapitány küldött, ha jól sejtem.")
say("Nagyon tapasztalt embernek tűnsz.")
say("Kérnem kell egy szivességet, ha nem bánod.")
say("Neked már volt dolgod a metin kövekkel, úgy értem")
say("te már pusztítottál el egy párat, igazam van?")
say("A metin kövek az égből esnek le a földre.")
say("Gonosz energiával rendelkeznek, és valamilyen")
say("pestis járványt terjesztenek, ami megvadítja az")
say("állatokat. Nem tudjuk, hogy honnan érkeznek")
say("a földre, vagy a mi birodalmunkba.")
say("Ez megnehezíti a kutatásomat.")
say("Nemrégiben megtaláltam a kulcsot a metin kövek")
say("titkához.")
say()
wait()
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Az egy tábla az antik királyságból, egy ismeretlen")
say("barlangban található, úgy tudom Hasun Dong a neve.")
say("Azt hiszem a táblán lévő információ a kulcs a")
say("metinkövek titkához.")
say("Ha elhozod nekem az információt,")
say("képes leszek megfejteni a metin kövek titkát.")
say("Kérlek hozd el nekem azt az információt, arról")
say("a tábláról ami a Hasun Dong barlangban van!")
say("De vigyázz, azt hallottam, hogy abban a barlangban")
say("veszett majmok vannak mindenhol!")
say("Sok szerencsét!")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
set_skint(NOWINDOW)
set_state(clickstone)
end
end
state clickstone begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20352)
if 0!=v then target.vid("__TARGET1__", v, "Hasun emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Menj a majmok kazamatájába és keresd meg a táblát!")
say_reward("Ha megtaláltad, olvasd le az információkat és vidd")
say_reward("el Urielnek.")
say()
end
when __TARGET1__.target.click begin
target.delete("__TARGET1__")
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel2)
end
end
state gotoUriel2 begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Beszélj a bölcs Uriel-lel.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Óh! Szóval ez állt a táblán.")
say("Óh, ne! Én nem... Én nem tudom..")
say("Nem tudom megfejteni ennek a levélnek a kódolását.")
say("Itt az alkalom egy történelmi felfedezésre..")
say("Mekkora szerencsétlenség..")
say()
say("Áh, van egy ötletem! Tudod merre van az ezotéria")
say("torony a Sárkány völgyben? Az egy misztikus antik")
say("épület. Úgy vélem csak ott tudják megfejteni ezt")
say("a kódolt üzenetet.")
wait()
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Ez egy ősi levél, ezért egy ősi helyet kell keresni")
say("egy ősi épületet, ahol talán ismeri valaki ezt a")
say("kódolt nyelvezetet. Menj az ezotéria toronyba")
say("információt gyűjteni..")
say("Talán találsz valami hasznosat.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(clickplace)
end
end
state clickplace begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20353)
if 0!=v then target.vid("__TARGET2__", v, "Seul Rong emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Urielnek további információkra van szüksége.")
say_reward("Talán többet megtudhatsz a Sárkány völgyben.")
say_reward("Menj a Sárkány völgybe és keress egy táblát.")
say()
end
when __TARGET2__.target.click begin
target.delete("__TARGET2__")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel3)
end
end
state gotoUriel3 begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
say_reward("Újabb információkat szereztél Uriel-nek.")
say_reward("Menj és add át neki.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Óh! Köszönöm, most már képes vagyok megtudni a")
say("metin kövek titkát.")
say("Az adatok begyűjtése tovább tartott mint azt")
say("gondoltam.")
say("Köszönöm, fogadd el a jutalmad.")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
pc.give_exp2(420000)
pc.change_money(20000)
clear_letter()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(__COMPLETE__)
set_quest_state("main_quest_lv32","run")
end
end
state __COMPLETE__ begin
when enter begin
q.done()
end
end
end
Előre is köszönöm a segítséget.]quest main_quest_lv30 begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 30 begin
set_state(gotoUriel)
end
end
state gotoUriel begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Menj és keresd meg Urielt.")
say("Ha végeztél a küldetéssel kapni fogsz egy kevés")
say("Yangot és Tapasztalati pontot.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Téged a kapitány küldött, ha jól sejtem.")
say("Nagyon tapasztalt embernek tűnsz.")
say("Kérnem kell egy szivességet, ha nem bánod.")
say("Neked már volt dolgod a metin kövekkel, úgy értem")
say("te már pusztítottál el egy párat, igazam van?")
say("A metin kövek az égből esnek le a földre.")
say("Gonosz energiával rendelkeznek, és valamilyen")
say("pestis járványt terjesztenek, ami megvadítja az")
say("állatokat. Nem tudjuk, hogy honnan érkeznek")
say("a földre, vagy a mi birodalmunkba.")
say("Ez megnehezíti a kutatásomat.")
say("Nemrégiben megtaláltam a kulcsot a metin kövek")
say("titkához.")
say()
wait()
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Az egy tábla az antik királyságból, egy ismeretlen")
say("barlangban található, úgy tudom Hasun Dong a neve.")
say("Azt hiszem a táblán lévő információ a kulcs a")
say("metinkövek titkához.")
say("Ha elhozod nekem az információt,")
say("képes leszek megfejteni a metin kövek titkát.")
say("Kérlek hozd el nekem azt az információt, arról")
say("a tábláról ami a Hasun Dong barlangban van!")
say("De vigyázz, azt hallottam, hogy abban a barlangban")
say("veszett majmok vannak mindenhol!")
say("Sok szerencsét!")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
set_skint(NOWINDOW)
set_state(clickstone)
end
end
state clickstone begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20352)
if 0!=v then target.vid("__TARGET1__", v, "Hasun emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Menj a majmok kazamatájába és keresd meg a táblát!")
say_reward("Ha megtaláltad, olvasd le az információkat és vidd")
say_reward("el Urielnek.")
say()
end
when __TARGET1__.target.click begin
target.delete("__TARGET1__")
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel2)
end
end
state gotoUriel2 begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Beszélj a bölcs Uriel-lel.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Óh! Szóval ez állt a táblán.")
say("Óh, ne! Én nem... Én nem tudom..")
say("Nem tudom megfejteni ennek a levélnek a kódolását.")
say("Itt az alkalom egy történelmi felfedezésre..")
say("Mekkora szerencsétlenség..")
say()
say("Áh, van egy ötletem! Tudod merre van az ezotéria")
say("torony a Sárkány völgyben? Az egy misztikus antik")
say("épület. Úgy vélem csak ott tudják megfejteni ezt")
say("a kódolt üzenetet.")
wait()
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Ez egy ősi levél, ezért egy ősi helyet kell keresni")
say("egy ősi épületet, ahol talán ismeri valaki ezt a")
say("kódolt nyelvezetet. Menj az ezotéria toronyba")
say("információt gyűjteni..")
say("Talán találsz valami hasznosat.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(clickplace)
end
end
state clickplace begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20353)
if 0!=v then target.vid("__TARGET2__", v, "Seul Rong emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Urielnek további információkra van szüksége.")
say_reward("Talán többet megtudhatsz a Sárkány völgyben.")
say_reward("Menj a Sárkány völgybe és keress egy táblát.")
say()
end
when __TARGET2__.target.click begin
target.delete("__TARGET2__")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel3)
end
end
state gotoUriel3 begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
say_reward("Újabb információkat szereztél Uriel-nek.")
say_reward("Menj és add át neki.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Óh! Köszönöm, most már képes vagyok megtudni a")
say("metin kövek titkát.")
say("Az adatok begyűjtése tovább tartott mint azt")
say("gondoltam.")
say("Köszönöm, fogadd el a jutalmad.")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
pc.give_exp2(420000)
pc.change_money(20000)
clear_letter()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(__COMPLETE__)
set_quest_state("main_quest_lv32","run")
end
end
state __COMPLETE__ begin
when enter begin
q.done()
end
end
end
Előre is köszönöm a segítséget.
Így szebben néz ki:
quest main_quest_lv30 begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 30 begin
set_state(gotoUriel)
end
end
state gotoUriel begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Menj és keresd meg Urielt.")
say("Ha végeztél a küldetéssel kapni fogsz egy kevés")
say("Yangot és Tapasztalati pontot.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Téged a kapitány küldött, ha jól sejtem.")
say("Nagyon tapasztalt embernek tűnsz.")
say("Kérnem kell egy szivességet, ha nem bánod.")
say("Neked már volt dolgod a metin kövekkel, úgy értem")
say("te már pusztítottál el egy párat, igazam van?")
say("A metin kövek az égből esnek le a földre.")
say("Gonosz energiával rendelkeznek, és valamilyen")
say("pestis járványt terjesztenek, ami megvadítja az")
say("állatokat. Nem tudjuk, hogy honnan érkeznek")
say("a földre, vagy a mi birodalmunkba.")
say("Ez megnehezíti a kutatásomat.")
say("Nemrégiben megtaláltam a kulcsot a metin kövek")
say("titkához.")
say()
wait()
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Az egy tábla az antik királyságból, egy ismeretlen")
say("barlangban található, úgy tudom Hasun Dong a neve.")
say("Azt hiszem a táblán lévő információ a kulcs a")
say("metinkövek titkához.")
say("Ha elhozod nekem az információt,")
say("képes leszek megfejteni a metin kövek titkát.")
say("Kérlek hozd el nekem azt az információt, arról")
say("a tábláról ami a Hasun Dong barlangban van!")
say("De vigyázz, azt hallottam, hogy abban a barlangban")
say("veszett majmok vannak mindenhol!")
say("Sok szerencsét!")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
set_skint(NOWINDOW)
set_state(clickstone)
end
end
state clickstone begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20352)
if 0!=v then target.vid("__TARGET1__", v, "Hasun emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
-----------"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say_reward("Menj a majmok kazamatájába és keresd meg a táblát!")
say_reward("Ha megtaláltad, olvasd le az információkat és vidd")
say_reward("el Urielnek.")
say()
end
when __TARGET1__.target.click begin
target.delete("__TARGET1__")
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel2)
end
end
state gotoUriel2 begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Beszélj a bölcs Uriel-lel.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Óh! Szóval ez állt a táblán.")
say("Óh, ne! Én nem... Én nem tudom..")
say("Nem tudom megfejteni ennek a levélnek a kódolását.")
say("Itt az alkalom egy történelmi felfedezésre..")
say("Mekkora szerencsétlenség..")
say()
say("Áh, van egy ötletem! Tudod merre van az ezotéria")
say("torony a Sárkány völgyben? Az egy misztikus antik")
say("épület. Úgy vélem csak ott tudják megfejteni ezt")
say("a kódolt üzenetet.")
wait()
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Ez egy ősi levél, ezért egy ősi helyet kell keresni")
say("egy ősi épületet, ahol talán ismeri valaki ezt a")
say("kódolt nyelvezetet. Menj az ezotéria toronyba")
say("információt gyűjteni..")
say("Talán találsz valami hasznosat.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(clickplace)
end
end
state clickplace begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20353)
if 0!=v then target.vid("__TARGET2__", v, "Seul Rong emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
-----------"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say_reward("Urielnek további információkra van szüksége.")
say_reward("Talán többet megtudhatsz a Sárkány völgyben.")
say_reward("Menj a Sárkány völgybe és keress egy táblát.")
say()
end
when __TARGET2__.target.click begin
target.delete("__TARGET2__")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel3)
end
end
state gotoUriel3 begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
say_reward("Újabb információkat szereztél Uriel-nek.")
say_reward("Menj és add át neki.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Óh! Köszönöm, most már képes vagyok megtudni a")
say("metin kövek titkát.")
say("Az adatok begyűjtése tovább tartott mint azt")
say("gondoltam.")
say("Köszönöm, fogadd el a jutalmad.")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
pc.give_exp2(420000)
pc.change_money(20000)
clear_letter()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(__COMPLETE__)
set_quest_state("main_quest_lv32","run")
end
end
state __COMPLETE__ begin
when enter begin
q.done()
end
end
end
quest main_quest_lv30 begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 30 begin
set_state(gotoUriel)
end
end
state gotoUriel begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Menj és keresd meg Urielt.")
say("Ha végeztél a küldetéssel kapni fogsz egy kevés")
say("Yangot és Tapasztalati pontot.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Téged a kapitány küldött, ha jól sejtem.")
say("Nagyon tapasztalt embernek tűnsz.")
say("Kérnem kell egy szivességet, ha nem bánod.")
say("Neked már volt dolgod a metin kövekkel, úgy értem")
say("te már pusztítottál el egy párat, igazam van?")
say("A metin kövek az égből esnek le a földre.")
say("Gonosz energiával rendelkeznek, és valamilyen")
say("pestis járványt terjesztenek, ami megvadítja az")
say("állatokat. Nem tudjuk, hogy honnan érkeznek")
say("a földre, vagy a mi birodalmunkba.")
say("Ez megnehezíti a kutatásomat.")
say("Nemrégiben megtaláltam a kulcsot a metin kövek")
say("titkához.")
say()
wait()
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Az egy tábla az antik királyságból, egy ismeretlen")
say("barlangban található, úgy tudom Hasun Dong a neve.")
say("Azt hiszem a táblán lévő információ a kulcs a")
say("metinkövek titkához.")
say("Ha elhozod nekem az információt,")
say("képes leszek megfejteni a metin kövek titkát.")
say("Kérlek hozd el nekem azt az információt, arról")
say("a tábláról ami a Hasun Dong barlangban van!")
say("De vigyázz, azt hallottam, hogy abban a barlangban")
say("veszett majmok vannak mindenhol!")
say("Sok szerencsét!")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
set_skint(NOWINDOW)
set_state(clickstone)
end
end
state clickstone begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20352)
if 0!=v then target.vid("__TARGET1__", v, "Hasun emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
-----------"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say_reward("Menj a majmok kazamatájába és keresd meg a táblát!")
say_reward("Ha megtaláltad, olvasd le az információkat és vidd")
say_reward("el Urielnek.")
say()
end
when __TARGET1__.target.click begin
target.delete("__TARGET1__")
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel2)
end
end
state gotoUriel2 begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
say_reward("Beszélj a bölcs Uriel-lel.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Óh! Szóval ez állt a táblán.")
say("Óh, ne! Én nem... Én nem tudom..")
say("Nem tudom megfejteni ennek a levélnek a kódolását.")
say("Itt az alkalom egy történelmi felfedezésre..")
say("Mekkora szerencsétlenség..")
say()
say("Áh, van egy ötletem! Tudod merre van az ezotéria")
say("torony a Sárkány völgyben? Az egy misztikus antik")
say("épület. Úgy vélem csak ott tudják megfejteni ezt")
say("a kódolt üzenetet.")
wait()
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Ez egy ősi levél, ezért egy ősi helyet kell keresni")
say("egy ősi épületet, ahol talán ismeri valaki ezt a")
say("kódolt nyelvezetet. Menj az ezotéria toronyba")
say("információt gyűjteni..")
say("Talán találsz valami hasznosat.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(clickplace)
end
end
state clickplace begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20353)
if 0!=v then target.vid("__TARGET2__", v, "Seul Rong emlékmű ") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
-----------"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say_reward("Urielnek további információkra van szüksége.")
say_reward("Talán többet megtudhatsz a Sárkány völgyben.")
say_reward("Menj a Sárkány völgybe és keress egy táblát.")
say()
end
when __TARGET2__.target.click begin
target.delete("__TARGET2__")
say()
say_reward("Menj vissza Urielhez és mond el a tábláról")
say_reward("elolvasott szöveget.")
say()
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(gotoUriel3)
end
end
state gotoUriel3 begin
when letter begin
send_letter("A metin követ titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin követ titka")
say()
say_reward("Újabb információkat szereztél Uriel-nek.")
say_reward("Menj és add át neki.")
say()
end
when __TARGET__.target.click begin
target.delete("__TARGET__")
say_mob_title()
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Óh! Köszönöm, most már képes vagyok megtudni a")
say("metin kövek titkát.")
say("Az adatok begyűjtése tovább tartott mint azt")
say("gondoltam.")
say("Köszönöm, fogadd el a jutalmad.")
say()
wait()
say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
pc.give_exp2(420000)
pc.change_money(20000)
clear_letter()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(__COMPLETE__)
set_quest_state("main_quest_lv32","run")
end
end
state __COMPLETE__ begin
when enter begin
q.done()
end
end
end
Igazán leírhatnád a problémát is, senki sem gondolatolvasó.
Bocsi, hogy, csak most írok, de sajnos így sem jó. :/
Az a probléma, hogy miután felveszem a küldetést urielnél az utána megjelenő levélben már azt írja, hogy:
"say("Menj és keresd meg Urielt.")
say("Ha végeztél a küldetéssel kapni fogsz egy kevés")
say("Yangot és Tapasztalati pontot.")"
Pedig itt még, csak azt kéne írnia, hogy:
"say_reward("Menj a majmok kazamatájába és keresd meg a táblát!")
say_reward("Ha megtaláltad, olvasd le az információkat és vidd")
say_reward("el Urielnek.")"
Szóval az a probléma, hogy miután felveszem a küldetést egyből úgy csinál, mintha a küldetés végénél lennék már, és, ha utána odamegyek urielhez nem hoz ki semmit a küldetéssel kapcsolaltban.
Idézquest main_quest_lv30 begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 30 begin
set_state(gotoUriel)
end
end
state gotoUriel begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20011)
if 0!=v then target.vid("__TARGET__", v, "A bölcs Uriel") end
end
when info or button begin
say_title("A metin kövek titka")
say()
----"1234567890123456789012345678901 2345678901234567890"|
say("Menj és keresd meg Urielt.")
say("Ha végeztél a küldetéssel kapni fogsz egy kevés")
say("Yangot és Tapasztalati pontot.")
say()
end
Pirossal kiemeltem a számodra fontos részt, ezek a state ugrások határozzák meg mi után mi jön.
Habár szerintem a quest logikailag helyes, először elmondja Uriel hogy hova kell mennie, és csak utána a tekercs.
Igen, itt van a probléma:
".......say_title("Jutalom:")
say()
say_reward("Tapasztalati pont: 420.000")
say_reward("Yang: 20.000")
say()
wait()
set_skint(NOWINDOW)
set_state(clickstone)
end
end
state clickstone begin
when letter begin
send_letter("A metin kövek titka")
local v=find_npc_by_vnum(20352)
if 0!=v then target.vid("__TARGET1__", v, "Hasun emlékmű ") end
end.............."
A "clickstone" részt valamiért nem indítja el, de nem tudom, hogy miért nem. :/
Idézset_skint(NOWINDOW)
A t betűt vedd le.
És ez nekem fel se tűnt...:'D
Pedig csak 1 betű elírás volt a hiba.
Köszönöm, tökéletesen működik már.