Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Fantasy™ Dátum 2018-06-06, 17:39:53

Cím: Szint/Admin kijelzés
Írta: Fantasy™ Dátum 2018-06-06, 17:39:53
Sziasztok.

Van ez a funkció:
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);

char szText[256];
if (IsGameMaster())
sprintf(szText, "<Adminisztrátor> "); // Administrartor
else if (IsEnemy())
sprintf(szText, "[Lv %d]", level); // Mobi
else if (IsStone())
sprintf(szText, "[Lv %d]", level); // Pietre Metin
else if (IsPC())
sprintf(szText, "<Játékos> ", level); // Playeri
else
return;
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}


Itt valahogy nem lehetne ellenőriztetni a nevet ? Például, ha a névben szerepel [SA], akkor neve elég írja, hogy Tulajdonos . :D
Cím: Re:Szint/Admin kijelzés
Írta: 5310pati Dátum 2018-06-06, 17:53:51
De. (http://lmgtfy.com/?q=c%2B%2B+substring)
Cím: Re:Szint/Admin kijelzés
Írta: Fantasy™ Dátum 2018-06-06, 19:44:28
És hogy?  :-X :o
Cím: Re:Szint/Admin kijelzés
Írta: Deadly2000 Dátum 2018-06-06, 20:23:04
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
//static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(119.0f/255.0f, 246.0f/255.0f, 168.0f/255.0f, 1.0f);
static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);

char szText[256];
// if (IsPC())
//{
sprintf(szText, "<%d> ", level);
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
//}
   if (IsGameMaster())
    {
std::string szName = GetNameString();

if (szName.find("[ST]") != std::string::npos)
{
sprintf(szText, "[Tulajdonos] ");
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (szName.find("[TGM]") != std::string::npos)
{
sprintf(szText, "[Tanulójátékmester] ");
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (szName.find("[GM]") != std::string::npos)
{
sprintf(szText, "[Játékmester] ");
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (szName.find("[GA]") != std::string::npos)
{
sprintf(szText, "[Játékadmin] ");
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (szName.find("[YT]") != std::string::npos)
{
sprintf(szText, "[YouTuber] <%d> ", level);
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (szName.find("[SGM]") != std::string::npos)
{
sprintf(szText, "[Szuper játékmester] ", level);
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
else if (szName.find("[SGA]") != std::string::npos)
{
sprintf(szText, "[Szuper játékadmin] ");
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
}
}
Cím: Re:Szint/Admin kijelzés
Írta: Fantasy™ Dátum 2018-06-06, 20:28:06
Örök hála, Dávid  :P
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev