Sziasztok!
Most olyan hibával küszködök hogy vért füstölést akarok berakni de nem akar füst effect megjelenni
ez alapján dolgozok: http://metin2hungary.net/index.php?topic=134333.0 (http://metin2hungary.net/index.php?topic=134333.0)
kép csatolva
adatok
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+16, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor/armor_7.mse") ##alap+7
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+17, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor/armor_8.mse") ##alap+8
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor/armor_9.mse") ##alap+9
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+19, "Bip01", "D:/ymir work/pc2/common/effect/armor/armor_assassin3.mse")
Egyszerűbb megoldás :
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+22, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse") # Piros
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+23, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin4.mse") # K?
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+24, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin5.mse") # Z?d
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+25, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin6.mse") # Narancss?ga
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+26, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin7.mse") # Lila
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+27, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/aze_shining_yellow.mse") #17 (s?ga)
(én felőlem )
InstanceBase.h EFFECT_BODYARMOR_REFINED9 = 19,
Rakd utána.
EFFECT_BODYARMOR_PIROS = 22,
EFFECT_BODYARMOR_KEK = 23,
EFFECT_BODYARMOR_ZOLD = 24,
EFFECT_BODYARMOR_NARANCS = 25,
EFFECT_BODYARMOR_LILA = 26,
EFFECT_BODYARMOR_SARGA = 27,
InstanceBase.cpp case CItemData::ITEM_TYPE_ARMOR:
Ez fölé illeszd be .
case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:
if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) // Check if you have fitted suit
{
long m_dwVnum_eff_1 = 42110; // Costum Sihastru (M)
long m_dwVnum_eff_2 = 42111; // Costum Sihastru (F)
long m_dwVnum_eff_3 = 42112; // Costum Cobra (M)
long m_dwVnum_eff_4 = 42113; // Costum Cobra (F)
long m_dwVnum_eff_5 = 42114; // Costum Sihastru Black (M)
long m_dwVnum_eff_6 = 42115; // Costum Sihastru Black (F)
long m_dwVnum_eff_7 = 42116; // Costum Sihastru Brown (M)
long m_dwVnum_eff_8 = 42117; // Costum Sihastru Brown (F)
long m_dwVnum_eff_9 = 42118; // Costum Sihastru Brown (M)
long m_dwVnum_eff_10 = 42119; // Costum Sihastru Brown (F)
DWORD vnum = pItem->GetIndex();
if (m_dwVnum_eff_1 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_2)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_KEK);
}
if (m_dwVnum_eff_3 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_4)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_NARANCS);
}
if (m_dwVnum_eff_5 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_6)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_ZOLD);
}
if (m_dwVnum_eff_7 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_8)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_LILA);
}
if (m_dwVnum_eff_9 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_10)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_PIROS);
}
}
Magyarázat hozzá ..:
long m_dwVnum_eff_1 = 42110;
Úgymond definiálod a vért ID-jét és nem kell állandóan azt írkálni , tehát ide írd a costume ID-t.
Idézif (m_dwVnum_eff_1 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_2)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_KEK);
}
Mivel nő és férfi külön van ,de egy szín megy rá ezért ugyan azt az effektet adjuk hozzá , így nem kell még 1x kiírni.
Idéz__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_KEK);
Ez pedig az ,, kód " amit a InstanceBase.h -ba írtál bele .
Fontos ,hogy az InstanceBase.h -ban lévő KÓDOT FOLYTASD , tehát ne hagyd ki a 21-et stb-t mert tapasztalat szerint majd random behelyetesít valamit oda aztán random effektek lesznek mindenhol.
Példaképp csatoltam 1 képet.
nálam nincs ott =- jelek kép csatolva
Mert azt én raktam oda , mivel alapból a sorok számából következteti ki ,hogy hányas.
(VS be ráhúzod egeret látod)
Beraktam de nem jó a füstölés még mindig
Mutasd ,hogyan írtad bele őket.
syserr?
Nálam okés minden ! :o
InstanceBase.cpp
case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:
if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) // Check if you have fitted suit
{
long m_dwVnum_eff_1 = 11200; // Costum Sihastru (M)
InstanceBase.h
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2, // °©żĘ 4-2-2
EFFECT_BODYARMOR_PIROS = 22,
syserr.txt
0405 21:03:26549 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse) Error
0405 21:03:26549 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=251, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse, isCache=0) - Error
0405 21:04:42451 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:04:42451 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:04:42451 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]
0405 21:04:49489 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:04:49489 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:04:49489 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]
0405 21:04:04741 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:04:04741 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:04:04741 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]
0405 21:08:36687 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:08:36687 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:08:36687 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]
Remélni merem ,hogy nem csak ez a sor van az InstanceBasebe
case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:
if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) // Check if you have fitted suit
{
long m_dwVnum_eff_1 = 11200; // Costum Sihastru (M)
Ha igen hozzá kell adni az effectet
if (m_dwVnum_eff_3 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_4)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_NARANCS);
}
Mellesleg a syser szerint nem tudja betölteni a mse fájlt , próbálj meg egy másikot.
0405 21:03:26549 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse) Error
0405 21:03:26549 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=251, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse, isCache=0) - Error
Ugyan úgy nincs semmi változás