Sziasztok!
Rövid leszek. Céh háborúba nem lehet belépni. Szerver eljut odáig, hogy csatlakozást kiírja, viszont a guild.war_enter()-nél elakad.
Map indexek : 110, 111 csak ch99-en vannak,forrásban ez a sor jó quest indexre mutat:
questIndex=CQuestManager::instance().GetQuestIndexByName
Quest:
quest guild_war_join begin
state start begin
when letter begin
local e = guild.get_any_war()
if e != 0 and pc.get_war_map() == 0 then
setskin(NOWINDOW)
send_letter("Enter Guild War")
end
end
when button begin
local e = guild.get_any_war()
say_title("Guild War")
if e == 0 then
say("The Guild War is going to start")
else
say("Do you want to enter the Guild War")
local s = select("Enter", "Abort")
if s == 1 then
guild.war_enter(e)
else
setskin(NOWINDOW)
makequestbutton("Guild War enterd")
end
end
end
end
end
Mi lehet a baj? :/
Még több infó sysser-ben:
GuildWar.GuildWarEntryAsk.NOT_EXIST_MAP
Valamiért nem ismeri fel a szerver a war mapot? Avagy nincs megmonda, hogy a 110 és 111-es indexek azok?
Hol tudnám ezt leellenőrizni és kijavítani?
war_map.cpp-ben találtam:
bool CWarMapManager::LoadWarMapInfo(const char * c_pszFileName)
{
TWarMapInfo * k;
k = M2_NEW TWarMapInfo;
k->bType = WAR_MAP_TYPE_NORMAL;
k->lMapIndex = 110;
k->posStart[0].x = 48 * 100 + 32000;//368
k->posStart[0].y = 52 * 100 + 0;//52
k->posStart[1].x = 183 * 100 + 32000;//503
k->posStart[1].y = 206 * 100 + 0;//206
k->posStart[2].x = 141 * 100 + 32000;//461
k->posStart[2].y = 117 * 100 + 0; //117
m_map_kWarMapInfo.insert(std::make_pair(k->lMapIndex, k));
k = M2_NEW TWarMapInfo;
k->bType = WAR_MAP_TYPE_FLAG;
k->lMapIndex = 111;
k->posStart[0].x = 68 * 100 + 57600;
k->posStart[0].y = 69 * 100 + 0;
k->posStart[1].x = 171 * 100 + 57600;
k->posStart[1].y = 182 * 100 + 0;
k->posStart[2].x = 122 * 100 + 57600;
k->posStart[2].y = 131 * 100 + 0;
m_map_kWarMapInfo.insert(std::make_pair(k->lMapIndex, k));
return true;
}
És itt minden stimmel, oda tudok portolni a koordinátákra, amiket kommentben beírtam magamnak. Azaz elvileg jó kellene, hogy legyen a war map?
szerveroldali map mappában benne van a céh war pálya? Index fájlban is benne van?
Igen,
metin2_map_t1-től metin2_map_t3-ig
a 110 map indexű ami a fentebb látható a metin2_map_t3-as, és ugyanolyan koordinátákkal van, mint amit a forrásból kiszedtem, tehát 32000 és 0
ScriptType MapSetting
CellScale 200
HeightScale 0.500000
ViewRadius 128
MapSize 1 1
BasePosition 32000 0
TextureSet textureset\metin2_map_t3.txt
Environment t2.msenv
Indexben is benne van. Tudok a mapra portolni, annyi hogy kidob onnan mert gondolom war mapra csak akkor lehet portolni, amikor van is háború?!
Üzenet összefésülés: 2018-03-24, 21:30:58
Na most ez érdekes számomra. Beraktam ch1-re a mapot és működik, viszont ez így nincs rendben. Csak ch99-en kellene, hogy működjön.. Főleg, hogy most pedig döntletlent ítél akkor is, ha csatlakozva van mindkét csapat.
Üzenet összefésülés: 2018-03-25, 11:33:02
Úgy tűnik valami nincs rendben a csatornák közötti kommunikációval.
CH1 első core működik, ha oda pakolok bármilyen mapot akkor working fine.. azonban CH99-en csak néhány működik rendesen.
Tehát teleportolni tudok bármelyik mapra ami CH99-en van, de például mint a céh háborúnál elindítani nem lehet , mert a guild.war_enter nem reagál semmit, csak abban az esetben ha CH1 MAP ALLOW-ra helyezem.
Csak ezzel ugye az a baj, hogy döntetlent ítél a rendszer mert bugos.
Még azt is meg kell jegyeznem ezzel kapcsolatban, hogy 2 CORE-t nem tudok rendesen indítani, mert csak a második CORE MAP-jaira enged felcsatlakozni, illetve csak a második CORE portjával.
Van valakinek ötlete, hogy merre induljak keresni a problémát?
Üzenet összefésülés: 2018-03-25, 13:05:59
Esetleg az is lehet megtenné, ha eltávolíthatnám, hogy ne dobjon ki a war mapról ha nincs jogosultság hozzá.