Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Madnessme Dátum 2018-03-18, 10:18:37

Cím: korlátolt gm jog quest-ből / új gm jogok
Írta: Madnessme Dátum 2018-03-18, 10:18:37
Sziasztok.

Érdekelne hogy meglehet-e oldani 2-3 dolgot egyszerű quest írásával.

1. Egy küldetés jutalmaként kapj egy bizonyos GM jogot véglegesen / egy ideig.
2. A kapott GM jogot csak bizonyos mapon tudd használni / bizonyos NPC/item lehívására tudd használni.
vagy valamilyen szinten limitált legyen.. le lehessen trollkodni vele.
3. Lehet-e új GM jogot hozzáadni a meglévő parancsok mellett.. lehet azt gm ranghoz társítani?

pl. egy új parancs: /pets és lehív minden pet hívó itemet leltárba.

Ezek érdekelnének, OFF-ot nem kérek. köszi előre is.
Cím: Re:korlátolt gm jog quest-ből / új gm jogok
Írta: udvatt108 Dátum 2018-03-18, 10:28:20
Szia.
Az összes kérdésedre a válasz: IGEN (Ha forrással is dolgozol.) | NEM (Ha nincs forrásod.)

Cím: Re:korlátolt gm jog quest-ből / új gm jogok
Írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2018-03-18, 10:48:37
Ha pedig nem forrást használsz (van még ilyen?), akkor questes tekercseket javasolnék (ez egyébként lényegesen egyszerűbb is).
Cím: Re:korlátolt gm jog quest-ből / új gm jogok
Írta: Madnessme Dátum 2018-03-18, 10:53:21
Utána nézek jobban ha haza értem.

Van forrás.. alap 40k whiteworld-éval próbálom de semmi ötletem sincs hogy korlátozzam le mapp szerint.
Csak egy bizonyos mappon legyen elérhető a parancs csak a küldetés teljesítésével X ideig. Ez a lényeg.
Van erről több infó esetleg más fórumon? Inkább utána olvasnék előtte. Jobb szeretnék tanulni és ötletesen kialakítani sajátos dolgokkal nem csak lemásolni majd szerkeszteni mások cuccait.


questes tekercsek?
Cím: Re:korlátolt gm jog quest-ből / új gm jogok
Írta: udvatt108 Dátum 2018-03-18, 11:34:47
Ha elkészítetted a parancsot a forrásban, akkor meghívásnál ellenőrzöd, hogy bizonyos map indexen van-e a játékos, valamint ha küldetéshez vonatkoztatod, akkor meg ellenőrzöd, hogy a küldetés végre lett-e hajtva.

Az utóbbit esetleg úgy ellenőrizheted, hogy questflaggal definiálsz egy új változót mondjuk "kuldetes1vegrehajtva" néven amikor a küldetést végre hajtotta, ezt ugyebár meg tudod questben is csinálni, majd forrásban meg ellenőrzöd a parancs meghívásánál, hogy az adott "kuldetes1vegrehajtva" nevű questflag definiálva van-e és ha igen engeded a parancsot használni, ha meg nem nyilván akkor nem tudja használni.

Ez egy működő elmélet.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev