sziasztok. 40k alapon hogy tudom át írni egy mob nevét hogy az látszódjon is? honnan olvassa ez a jóság? mert át írhatom én SQl-ben meg .txt-ben is reboot után ha le hívom a mobot semmi változás. próbáltam no_txt 0 meg 1-et is. köszi a segítséget!
Ha átírod txt-ben utána át kell konvertálni kliens oldalira is. Mivel a játék onnan olvassa ki a megjelenitendő nevet.
most komoly hogy a mob nevet is kliens oldalról olvassa? ha át konvertálom jó lesz?
Idézetet írta: szotyola. Dátum 2018-03-17, 20:05:17
most komoly hogy a mob nevet is kliens oldalról olvassa? ha át konvertálom jó lesz?
Ez teljesen komoly a mob_protot módosítsd és kész :)
Idézetet írta: szotyola. Dátum 2018-03-17, 20:05:17
most komoly hogy a mob nevet is kliens oldalról olvassa? ha át konvertálom jó lesz?
szerinted a szerver hogy kéri le a modelleket kliens vagy szerver? szerver oldali txt ek csak tárolják az adatokat de nem a szerver írja ki neked hanem a kliens ezért kel mind a 2 oldalra meg csinálni a pontos adatokat mivel a kliens jelenit meg mindent ha szerver oldalon nem pontos akkor fabatkát sem ér a kliens oldalad mivel helytelen adat szerepelne. pld szerver oldalon át írod egy vért védelmét 8000 ezer de a kliensbe nem akkor csóri játékos csodálkozik hogy van +8000 ezer védelme mikkor a kliens csak 800 at ír
Azóta se sikerül. egymás mellé teszem a mob_proto és a mob_names txt-ket a szerver oldalról rá nyomok a txt to proto mappában lévő Dump protor-ra Létre is hoz egy mob_protot, be teszem a localebe és fekete képernyő a map helyett mikor be lépek..
Rossz lesz a struktúrája, nézd meg syserrt.
csak annyit ír hogy hibás a file. Mármint a mob_proto. Valaki tudna linkelni egy általa tesztelt konvertálót ha megkérem? Mellékelem a mob_proto file-t hátha nektek működik. az is elég lenne ha ehhez lenne egy txt -> proto és fordítva konvertáló.