Sziasztok mitől van hogy nem tűnik el a button ha bezárom az inventory-t? A kódj jó uiinventoryba.
try:
self.ORIGINAL_WIDTH = self.GetWidth()
self.wndBeltInventoryLayer = self.GetChild("BeltInventoryLayer")
self.wndItem = self.GetChild("BeltInventorySlot")
self.time_value = self.GetChild("time_value")
self.biolog_count = self.GetChild("count_value")
self.expandBtn = self.GetChild("ExpandBtn")
self.minBtn = self.GetChild("MinimizeBtn")
self.sendBtn = self.GetChild("send_biolog")
self.expandBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OpenInventory))
self.minBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.CloseInventory))
self.wndItem.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
self.wndItem.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
except:
import exception
exception.Abort("CollectInventoryWindow.LoadWindow.BindObject")
Hali.
Csatold az uiinvertory.py fájlod a root mappából.
A syserr-ben jelez valami hibát?
Elég ha becsatolom azt a rész amit modositottam?
Az egész kellene, mert ha nem rejti a gombot, akkor egy funkcióban megadom neki, hogy rejtse el.
Szóval, a syserr mond valamit a kliensben?
Az inventorywindow.py-be tetted a gombot egyébként?
uiinventory.Ez egy bilológus rendszer ami tökéletesen müködik csak valamiért nem rejti a gombot.
Csatoltam egy fájlt amit modositani kellet azok vannak benne.
Nekem az az uiinvertory.py kell, amelyiket már módosítottad, úgy tudok segíteni csak.
Tessék
A gomb amelyikről most szó van, az külön álló a biológus rendszertől, úgy értem, az egy másik rendszerhez tartozik és a biológus rendszer berakása után jelentkezett a probléma?
A gomb maga az hol található, esetleg az invertorywindow.py-ben?
Mert arról is szeretnék egy csatolmányt kérni.
A kliens syserr mutat valamit?
Nincs inventory Windows
Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 15:48:04
Tessék itt vannak a fájlok :)
Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 16:16:53
Sysser üres. És amit csatoltam onnan olvassa.
Nincs állítva a gomb, se Show, se Hide.
def OpenInventory(self):
self.wndBeltInventoryLayer.Show()
self.expandBtn.Hide()
self.minBtn.Show()
self.AdjustPositionAndSize()
def CloseInventory(self):
self.wndBeltInventoryLayer.Hide()
self.expandBtn.Show()
self.minBtn.Hide()
self.AdjustPositionAndSize()
Beálítottam uiinventory-ba még így is ott marad :)
Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 17:45:48
InventoryWindows osztály Show és Hide funkcióját is ki kell egészíteni.
Pontosan hogy érted? :)
Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 18:00:41
def Show(self):
self.__LoadWindow()
ui.ScriptWindow.Show(self)
# ŔÎşĄĹ丮¸¦ ´ÝŔ» ¶§ ÄÚ˝şĂőŔĚ ż·ÁŔÖľú´Ů¸é ŔÎşĄĹ丮¸¦ ż ¶§ ÄÚ˝şĂőµµ °°ŔĚ żµµ·Ď ÇÔ.
if self.isOpenedCostumeWindowWhenClosingInventory and self.wndCostume:
self.wndCostume.Show()
if app.ENABLE_BIOLOG_SYSTEM:
if self.wndCollect:
self.wndCollect.Show(self.isOpenedCollectWindowWhenClosingInventory)
# ŔÎşĄĹ丮¸¦ ´ÝŔ» ¶§ ş§Ć® ŔÎşĄĹ丮°ˇ ż·ÁŔÖľú´Ů¸é °°ŔĚ żµµ·Ď ÇÔ.
if self.wndBelt:
self.wndBelt.Show(self.isOpenedBeltWindowWhenClosingInventory)
if app.ENABLE_BIOLOG_SYSTEM:
if self.wndCollect:
self.wndCollect.AdjustPositionAndSize()
Ahogy az előző hsz-ben is kiegészítettem a kódot.
Hide:
self.expandBtn.Hide()
self.minBtn.Hide()
Show:
self.expandBtn.Show()
self.minBtn.Hide()
Viszont def hide nincs benne
Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 18:19:38
Mármint úgy értem hogy.
Csak ennyi.
És ezt nem tudom úgy kiegészíteni
def Hide(self):
if constInfo.GET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS():
self.OnCloseQuestionDialog()
return
if None != self.tooltipItem:
self.tooltipItem.HideToolTip()
if self.wndCostume:
self.isOpenedCostumeWindowWhenClosingInventory = self.wndCostume.IsShow() # ŔÎşĄĹ丮 âŔĚ ´ÝČú ¶§ ÄÚ˝şĂőŔĚ ż·Á ŔÖľú´Â°ˇ?
self.wndCostume.Close()
if self.wndBelt:
self.isOpenedBeltWindowWhenClosingInventory = self.wndBelt.IsOpeningInventory() # ŔÎşĄĹ丮 âŔĚ ´ÝČú ¶§ ş§Ć® ŔÎşĄĹ丮µµ ż·Á ŔÖľú´Â°ˇ?
print "Is Opening Belt Inven?? ", self.isOpenedBeltWindowWhenClosingInventory
self.wndBelt.Close()
if self.dlgPickMoney:
self.dlgPickMoney.Close()
wndMgr.Hide(self.hWnd)
Mért is nem tudod kiegészíteni? ??? :o
Írásvédett a fájl?
Bele raktam és nem enged bea játékba.
Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 20:02:25
0225 18:22:19596 :: 'InventoryWindow' object has no attribute 'expandBtn'
0225 18:22:19596 ::
Jó nem néztem át teljesen, ez külön osztály.
Elv ha CollectInventoryWindow ez az osztály show/hide-jába rakod úgy jó lesz.
Sajnos nem
Üzenet összefésülés: 2018-02-25, 21:05:16
Ott marad ugyan úgy sajnos