Régebben láttam valahol 1 ilyesmi questet, de nem találom. Valakinek esetleg van hasonló?
Parancsolj hoppá elhamarkodottan szóltam hozzá hirtelen azt hittem ez kell a ládanyitogatós rendszer. Nem olvastam végig még is mit szeretnél :P De már itt hagyom hátha ez is elkelti az érdeklődésedet.
Én itt a rubin ládára gondoltam pl. Ha ráhúzod a kulcsot ugye nyitja a ládát elvesz 1-et +-ad valamit és én erre lennék kíváncsi mi az a quest fukció ami azt csinálja hogy akkor aktivál ha a tárgyat ráhúzod a másikra.
Nem quest.. Tanulmányozd kicsit az arany és ezüst ládákat.
Ezt questtel nem tudod kivitelezni. Kivéve ha megírod hozzá a python és c++ részeket. Vagy visszamész 2012be és megírod pylua-ban ::)
Akkor hogyan tudom?
Azt látom hogy:
ITEM_TREASURE_BOX
ITEM_TREASURE_KEY
a type a protoban, de hogy kapcsolódik össze a 2 hogy a kulcs a kijelölt ládát nyissa.
if (item->GetValue(0) == item2->GetValue(0))
Nyitott a forrás, megvannak a kulcsszavak mi kell még? A két tárgy összehasonlításával ki lehet sakkozni, mi az összefüggés. A value0 értékeknek egyezniük kell.
Van egy láda melynek a value0 értéke 32, az a láda csak azzal a kulccsal nyitható, amelynek a value0 értéke szintén 32. A láda tartalma pedig: special_item_group.txt
Viszont! Ez nem halmozható tárgyakra lett megírva, ígyhát ha neked a láda és/vagy a kulcs (is) halmozható az egész packot elveszi mind a két tárgyból, ancient ymir logic :o :-X
Hát... sztem fél perc átírni ezt a 2 sort:
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item);
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item2);
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-02-18, 17:10:50
Hát... sztem fél perc átírni ezt a 2 sort:
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item);
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item2);
Mire kellene áttírni ezeket?
(https://puu.sh/zqsg2/c1aca656a6.png)
Azért mert amit írtam fentebb ott fent tudod.
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2018-02-18, 17:16:46
(https://puu.sh/zqsg2/c1aca656a6.png)
Azért mert amit írtam fentebb ott fent tudod.
Szövegértés: Nem miért, hanem mire.... :) Olvasd el 1x. :O
Szorri, ittasan 1-2 szó kiesik olvasás közben ;D
if (IS_SET(item->GetFlag(), ITEM_FLAG_STACKABLE) && !IS_SET(item->GetAntiFlag(), ITEM_ANTIFLAG_STACK) && item->GetCount() > 1)
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
else
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item);
if (IS_SET(item2->GetFlag(), ITEM_FLAG_STACKABLE) && !IS_SET(item2->GetAntiFlag(), ITEM_ANTIFLAG_STACK) && item2->GetCount() > 1)
item2->SetCount(item2->GetCount() - 1);
else
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item2);
Ez lesz az a funkció right?
if (GiveItemFromSpecialItemGroup(dwBoxVnum, dwVnums, dwCounts, item_gets, count))
{
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item);
ITEM_MANAGER::instance().RemoveItem(item2);
Ha ez
case ITEM_TREASURE_KEY:
alatt van pár sorral, akkor igen.
Köszönöm a segítséget.