Merre felé van, az hogy a GM parancs mivel indítható?
Tehát, /i, vagy bármi, hogyha beírok valamit, akkor megjelenik írásként, és nem írja ki hogy nem található parancs vagy bármi. Pythont átnéztem, illetve összehasonlítottam test clientel.
Egyetlen "cmd = command.split('/')" -et találtam, viszont ez egy Itemshop definicóban van.
Hol tudom megnézni, hogy mi az "idéző"? tehát per jel helyett mi lett megadva.
if (c_szChat[0] == '/')
{
if (1 == strlen(c_szChat))
{
if (!m_strLastCommand.empty())
c_szChat = m_strLastCommand.c_str();
}
else
{
m_strLastCommand = c_szChat;
}
}
+ ez
if (buflen > 1 && *buf == '/')
{
interpret_command(ch, buf + 1, buflen - 1);
return iExtraLen;
}
Köszönöm szépen, és merre találom? DB és GAME mappa is 0 találat.
Search "if (c_szChat[0] ==" (0 hits in 0 files)
Search "m_strLastCommand = c_szChat;" (0 hits in 0 files)
Search "if (!m_strLastCommand.empty())" (0 hits in 0 files)
Search "if (!m_strLastCommand.empty())" (0 hits in 0 files)
Üzenet összefésülés: 2018-02-02, 20:11:16
UI: if (buflen > 1 && *buf == '/')
{
interpret_command(ch, buf + 1, buflen - 1);
return iExtraLen;
}
ez megvan, ez nem lett változtatva, elsőt nem találom.
Üzenet összefésülés: 2018-02-02, 20:21:11
Search "Chat[0]" (0 hits in 0 files)
Search "c_szChat" (0 hits in 0 files)
Search "if (buflen > 1 && *buf == '" (1 hit in 1 file)
D:\TEHEBITA\SOURCE\Server\game\src\input_main.cpp (1 hit)
Line 697: if (buflen > 1 && *buf == '/')
Search "if (c_szChat[0] ==" (0 hits in 0 files)
Search "m_strLastCommand = c_szChat;" (0 hits in 0 files)
Search "if (!m_strLastCommand.empty())" (0 hits in 0 files)
1. indító
2. szerver
Köszönöm. Ezis egyezik, azzal amit te írtál, szóval nem értem. Pythonban nincs ennek része? Vagy csak az én kerestem rosszul?
Üzenet összefésülés: 2018-02-02, 20:33:32
Megoldva! Köszönöm! Ment a plusz!