Sziasztok! Még régebben láttam egy témát, hogy valahogy meglehet oldani, hogy ne ragadjon oda a képernyőre a szöveg. Esetleg valaki eltudná nekem küldeni? Előre is köszönöm! ::)
Egy screenshotot küldhetnél a jelenségről.
Szia, máris. Sajnos ez a szöveg addig marad a képernyőn, ameddig ki nem lépek.
És miért van a címben a "Gf-es karakter választó"?
Mert az okozza ezt a hibát, sok mindenkinél van. :)
Érdekes én nem tapasztaltam ilyet, persze ez nem azt jelenti, hogy nem valós.
Tehát az a helyzet nálad, hogy beraktad az új GF karakter választót és azután ha beléptél a játékba akkor kiadja ezt a QUESTBŐL származó üzenetet, majd mikor a QUESTET bezárod akkor a szövege ott ragad, vagy ez a szöveg valahonnan máshonnan jelenik meg?
Azért kérdezem, hogy világossá váljon a gondod, hogy segíteni tudjak.
Valóban ez a helyzet. Régen volt egy "pár" téma ami ezzel foglalkozott, emlékeim szerint az uiquest.py-ben kellett valamit babrálni.
Akkor tehát az első elképzelésem a valódi teória, hogy questből érkező üzenet ragad a quest bezárását követően a képernyőn.
Hát, ha nem oldódik meg a probléma, akkor holnap este tudom legközelebb megnézni, mivel ehhez jó lenne, ha látnám a teljes probléma esetét és persze szükség van a kódokra való rálátásra.
Ezt TeamVieweren tudjuk majd kivitelezni, ha lesz rá igény.
[spoiler]Saját észrevétel[/spoiler]
Helyzet a következő: Beraktam a karakter választót nincs probléma, sőt nem is volt ilyennel probléma. Beraktam Okey kártyát és kb azonnal jelentkezik a hiba ;)
Upp: Hiba előcsalogatása: Kapcsold be a kártya eventet, katt a játékra, kiadja játék abalakot, bezárod, megnyitsz egy questet és ott is marad szépen a szöveg. Kikapcsolod az eventet, eltünik jobb felső sarokbol a kártya ikon és csókolom..Nálam így megszünik a hiba, de amint bent van az event elő is jön. Megjegyzem nálam is bent van az új karakter választó.
Kliens syserr mond valamit?
Csak látatlanban gondolom, hogy a bezárás parancs event funkció nem jól van megadva. Értsd: SafeFuncEvent
Ha valaki ad egy uiquest.py-t, akinél jelentkezik a hiba, akkor este ránézek.
Kliens syserr üres mint állat. Annyi még az egész éjszakás kísérlet mellet, azt vettem észre, ha a kártya ablak folyamatosan nyitva van, akkor a szöveg nem ragad oda. 8)
A questnek van háttér skin beállítva?
Esetleg próbáld meg, hogy a questben a szövegek után oda teszel egy "return"-t.
Példa:
quest questem begin
state start begin
when login begin
say_title("Szia, ez az üzenet.")
return -- Erről van szó.
end
end
end
Nincs háttere, és megnézem.
Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 07:17:49
Questes dolog nem jött be nálam.
Próbáld meg questben a "setskin(NOWINDOW)"-t.
Használd a "return"-t is.
Ha továbbra sem jó, csatold a questet is, mehnézném, jogy jól csináltad-e.
Példa:
quest questem begin
state start begin
when login begin
setskin(NOWINDOW) -- Most erről van szó.
say_title("Szia, ez az üzenet.")
return -- De ez is kell
end
end
end
Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 07:45:30
Elne felejtsd QC-zni és a "/reload q" parancsot.
Bocsi hogy ide pofátlankodok de honnan szedted le a gfes karakter választót?
Idézetet írta: Critter Dátum 2018-01-30, 07:56:54
Bocsi hogy ide pofátlankodok de honnan szedted le a gfes karakter választót?
Kérlek legközelebb nyiss új témát.
Parancsolj: https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/6980-new-new-offical-char-create-with-root-side/ (https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/6980-new-new-offical-char-create-with-root-side/)
Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 08:16:15
Végső megoldás a témához, hogy berakod az alábbi questet.
NORMÁLISAN AHOGY BE KELL EGY ÚJ QUESTET TENNI:
bugfixq.quest
quest bugfixq begin
state start begin
when login begin
setskin(NOWINDOW)
say_title(" ")
return
end
end
end
És reset után kiderül minden, persze ez sem biztos, hogy megoldás. Csak lehetőségeket soroltam fel.
Ma este akkor rátudsz nézni, hátha meglehet oldani pythonban is. De azért köszönöm ezt is! :)
Udvatt, sajnos a questes bíbelődések nem jönnek össze, de azért köszi!
Rendben, most itthon vagyok KB 2-3 óra hosszát.
Valamelyikőtök írja le, hogy amikor betettétek az új karakter választót, akkor az milyen fájlokat érintett név szerint.
Milyen módosításokat végeztetek el és hol tettétek azt, valamint milyen fájlokat írtatok felül, ha történt ilyen.
Pontos tájékoztatás szeretnék kérni, hogy így a nagy semmiből megtalálhassam, vagy esetleg valaki más megtalálhassa a hibát. :)
Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 15:09:05
És ha lehet valaki adjon egy videót az esetről, amikor ez kiváltódik, vagy TeamViewer, mert ha látom, hogy milyen művelet közben történik, akkor még inkább nagyobb az esély rá, hogy tudom hol keressem a probléma forrását.
Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 15:17:11
Az "uiquest.py"-t már átnéztem és jó, legalább is a Bone1920-től származó.
Valamelyikőtök feltöltené a "uicards.py" fájlját a "root" mappából? Megnézném azt is.
Új karakter választónál (fájlok amiben turizni kell: constinfo,ui,uiquest,uiscriptlocale,uitooltip).
Viszont ahogy én néztem, üres forrás, csak okey van bent, akkor is elővarázsolódik a hiba. Tehát nem minden esetben a szegény karakterválasztó okozhatja a hibát. Nemsokára dobok fel hibárol csidejót'.
Esetleg próbáld meg a csatolt fájlommal.
Egy próbát megér.
Továbbiakban meg várom a videódat, hátha okosabbak leszünk. :)
Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 21:17:58
Módosítottam egy részt a "uiquest.py"-ben is.
Ezt is csatoltam.
Nézzétek meg ezt is, külön külön próbáljátok ki az "uicards.py"-t és a "uiquest.py"-t, majd ha semmi, akkor együtt is.
Mára nincs több ötletem. :S
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/14608-fixuiquest-setevent-bug-for-some-people/
Esetleg hátha ez segít.
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-01-30, 21:23:05
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/14608-fixuiquest-setevent-bug-for-some-people/
Esetleg hátha ez segít.
Náluk ez rendben van, én is megnéztem.
Részlet a feltöltött "uiquest.py" fájljukból:
(Minden bizonnyal nem nézted meg.)
self.prevbutton = self.MakeNextPrevPageButton()
self.prevbutton.SetPosition(self.sx+self.board.GetWidth()/2-164, self.board.GetHeight()/2-16)
self.prevbutton.SetText(localeInfo.UI_PREVPAGE)
#self.prevbutton.SetEvent(self.PrevQuestPageEvent, 1, n)
self.prevbutton.SAFE_SetEvent(self.PrevQuestPageEvent, 1, n)
self.nextbutton = self.MakeNextPrevPageButton()
self.nextbutton.SetPosition(self.sx+self.board.GetWidth()/2+112, self.board.GetHeight()/2-16)
self.nextbutton.SetText(localeInfo.UI_NEXTPAGE)
#self.nextbutton.SetEvent(self.NextQuestPageEvent, 1, n)
self.nextbutton.SAFE_SetEvent(self.NextQuestPageEvent, 1, n)
Üzenet összefésülés: 2018-01-30, 21:54:17
Tudom, hogy azt írtam az utolsó ötletem volt az előző, de még mindig piszkál pár gondolat. :D
Legyél szíves Bone1920 és töltsd fel a "game.py" és "interfacemodule.py" fájljaid a "root" mappádból.
Megnézném, hogy ott hogyan nyílnak illetve záródnak a questek.
Pacsi!
Most vagy az uiquestes megoldásod jött be, vagy az uicardsbol való kommentezés, de most nem akar rá ragadni a szöveg. Én nagyon szépen köszönöm segítséged 8)
Ment a pozitív + ajánlom mindenkinek a csatolt fájlokat meglesnie!
Üzenet összefésülés: 2018-01-31, 03:01:52
Árpi ápdét: Átnéztem, nálam minden funkció tökéletesen működik, viszont annyi, hogy ha Okey kártyát használsz, akkor az alábbi sort írd át:
Ezt keresd:
[spoiler]questionDialog.SetText1(localeInfo.MINI_GAME_RUMI_START_QUESTION % (1))[/spoiler]
Erre:
[spoiler]questionDialog.SetText1(localeInfo.MINI_GAME_RUMI_START_QUESTION % (3000, 1))[/spoiler]
8)