üdv we editorban hol tudom beállitani hogy adott érszeken lehessen horgászni?
ha jól tudom forrásba kel meg csinálni hogy pecázni lehessen és we be csak maga a vizet tudod meg csinálni
Ha nem tévedek röviden rá néztem a forrásra.
Alapból engedélyezni kell egy adot mapindexen ezt a fising.cpp-n belül itt találod meg
int GetProbIndexByMapIndex(int index)
{
if (index > 60)
return -1;
switch (index)
{
case 1:
case 21:
case 41:
return 0;
case 3:
case 23:
case 43:
return 1;
}
return -1;
}
Egyedi map1 em van es nem enged mindenhol pecazni rajta :/
Feljebb lett írva, hogy hozzá kell írnod a mapindexet, hogy tudjál. Elmész a játékba a pályára, lekéred a mapindexet, a /state paranccsal, majd hozzáírod. ::)
Tudok horgászni pls stégen de hidrol mar nem :)
xDD .. te a koordinátára gondoltál gife .... na ilyenkor az a baj hogy az új maphoz kell konvertálni egy új szerver oldalt is mert ha nem teszed meg akkor az előzőmap helyeit látja.
Nem a kordinátára gondoltam. Hanem a /state megmutatja a mapindexet a pályának, ha nem tudná..
Elnézésedet kérem de ez végett hittem azt hogy arra gondoltál .. mivel ő konkrétan map1ről kérdezett
Idézetet írta: bakos1992 Dátum 2018-01-29, 14:09:24
Egyedi map1 em van es nem enged mindenhol pecazni rajta :/
Legegyszerübb: Mivel a mapodat map1-re készítetted (metin2_map_c1)
1. lépés: A mapon kijelölöd, a horgászási területet
[spoiler]http://prntscr.com/i996cs[/spoiler]
2. lépés: Ha kijelölted a területet csak lemented a server oldalt a maphoz, és feltöltöd /cd/usr/game/share/locale/map/metin2_map_c1 a mappába (ftp)
Itt tudod lementeni a map-hoz a szerver oldalt, amit a map mappájában fogsz találni (d:\ymir work\metin2_map_c1)
[spoiler]http://prntscr.com/i998rv[/spoiler]
köszi szépen megy a +