Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: udvatt108 Dátum 2017-12-30, 01:20:53

Cím: SetWeapon funkció a kliensben
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-30, 01:20:53
Sziasztok.

Azt szeretném megkérdezni, hogy nálatok is fennáll-e az a jelenség, hogy mondjuk a karakter készítő python forrásban megadjátok a __MakeCharacter funkcióban, hogy a karakteren mutasson egy fegyvert az alábbi módon...

chr.SetWeapon(29)

... és az a fegyver nem jelenik meg?

Valamint ha a karakter választóban csináljátok meg ugyan ezt, akkor mikor beléptek a karakter választóba nem jelenik meg a fegyver, de ha beléptek ingame-ba, majd karakter cserével vissza a karakter választóba akkor viszont már mutatja a fegyvert.

Mintha csak az első belépésnél nem akarná mutatni, ez mitől lehet?

Nem módosítottam ott semmit, valamint teljesen átnéztem a teljes funkcióját mint kliens mint szerver oldalt, de ugyebár ehhez nincs köze a szerver oldalnak, több ágról leellenőriztem, hogy esetleg valahol nem jut e át az információ, hogy utasítsuk a fegyver mutatását, de nincs akadályozva, a rendszer szépen működik, DE CSAK HA KARICSERÉZÜNK.


Valaki legyen már szíves leellenőrizni, sokból nem tart.

És ha esetleg valakinek van erről fogalma, legyen szíves megosztani.

Szép estét!
Cím: Re:SetWeapon funkció a kliensben
Írta: [VIP]Rin the Exorcist Dátum 2017-12-30, 07:45:03
Én még régen kísérleteztem ezzel. Arra gondoltam, hogy talán nem tölti be a fegyvereket a játék, csak a rendes töltőképernyő után, és ezért nem lehet a karakter kezébe adni. De miután jobban beleástam magamat arra jutottam, hogy minden tárgy betöltésre kerül a karakter választásnál. Szóval jó kérdés, miért nem látszik a fegyver. Talán az attach-olással van baj.
Cím: Re:SetWeapon funkció a kliensben
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-30, 09:00:06
Érdekes jelenség ez nagyon.

Üzenet összefésülés: 2017-12-30, 10:43:02

Megoldottam, pár apró javítást igényelt.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev