Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 13:27:46

Cím: Privát shop-ba helyezett tárgyak jelzése/zárolása
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 13:27:46
Sziasztok.

Valaki hallott már arról és tudna útmutatót adni ahhoz, hogy amikor privát shopot készítünk és betesszük a tárgyainak, akkor ha már beraktunk egy tárgyat, azt a tárgyat az invertory-ban jelzi/zárolja, hogy tudjuk melyiket tettük már be? Ez a GF-ben is bent van. De ezt még konkrétan nem láttam sehol tört szervereken.

Pacsi nektek!
Cím: Re:Privát shop-ba helyezett tárgyak jelzése/zárolása
Írta: [VIP]Disco Dátum 2017-12-03, 13:39:12
Amikor beraksz egy tárgyat a boltba akkor a PrivateShopBuilder classon belül az AcceptInputPrice funkció fut le, amiben pedig van egy ilyen sor:

self.itemStock[targetSlotPos] = (attachedInvenType, sourceSlotPos)

Tehát az itemStock-ba menti el azokat a tárgyakat amiket te beraktál. A sourceSlotPos a tárgy inventory-ban lévő pozíciója a targetSlotPos pedig a privát bolt ablakában lévő pozíciója.
Cím: Re:Privát shop-ba helyezett tárgyak jelzése/zárolása
Írta: Zhymer Dátum 2017-12-03, 13:39:34
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/15220-pyc-gf-like-inventory-slot-marking-system/

(Tesztelve)
Cím: Re:Privát shop-ba helyezett tárgyak jelzése/zárolása
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 20:04:47
Zhymer nekem nem jó, mivel konkrétan a game fájlt sem tudom lefordítani mert az exchange.cpp-ben végrehajtott módosítás miatt hibát ír, pedig a kód rendben van.
Cím: Re:Privát shop-ba helyezett tárgyak jelzése/zárolása
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 20:08:53
Esetleg mire fáj a foga? ;D
Cím: Re:Privát shop-ba helyezett tárgyak jelzése/zárolása
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 20:43:12
Megoldottam, hibás volt a leírás, mert a "WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON" makro a commen/service.h-ban hiába volt deklarálva a packet.h-ban nem volt be incluedolva alapból így nem volt header formázása az exchange.cpp-ben.

Köszi.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev