Sziasztok.
Valaki hallott már arról és tudna útmutatót adni ahhoz, hogy amikor privát shopot készítünk és betesszük a tárgyainak, akkor ha már beraktunk egy tárgyat, azt a tárgyat az invertory-ban jelzi/zárolja, hogy tudjuk melyiket tettük már be? Ez a GF-ben is bent van. De ezt még konkrétan nem láttam sehol tört szervereken.
Pacsi nektek!
Amikor beraksz egy tárgyat a boltba akkor a PrivateShopBuilder classon belül az AcceptInputPrice funkció fut le, amiben pedig van egy ilyen sor:
self.itemStock[targetSlotPos] = (attachedInvenType, sourceSlotPos)
Tehát az itemStock-ba menti el azokat a tárgyakat amiket te beraktál. A sourceSlotPos a tárgy inventory-ban lévő pozíciója a targetSlotPos pedig a privát bolt ablakában lévő pozíciója.
https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/15220-pyc-gf-like-inventory-slot-marking-system/
(Tesztelve)
Zhymer nekem nem jó, mivel konkrétan a game fájlt sem tudom lefordítani mert az exchange.cpp-ben végrehajtott módosítás miatt hibát ír, pedig a kód rendben van.
Esetleg mire fáj a foga? ;D
Megoldottam, hibás volt a leírás, mert a "WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON" makro a commen/service.h-ban hiába volt deklarálva a packet.h-ban nem volt be incluedolva alapból így nem volt header formázása az exchange.cpp-ben.
Köszi.