Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: udvatt108 Dátum 2017-12-02, 22:02:43

Cím: Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-02, 22:02:43
Hali mindenki!

Valaki meg tudná mondani, hogy melyik funkcióval tudom kikérni a megnyitott privát shop címét, amit a kis boltos asztalka felett is ír?

Köszönöm szépen előre is!
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-02, 22:12:39
uiprivateshopbuilder és rákeresel a name-re :-X :-X
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 00:02:15
Ugye ezt nem mondod komolyan? :)

"builder" - > Építés - a jelen esetben ez a felület a privát shop készítéséért felel, ennek semmi köze a többi, más játékos által létrehozott shophoz.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 00:08:07
Idézetet írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 00:02:15
Ugye ezt nem mondod komolyan? :)
És mi van ha 1 másik játékos belép? :o ???
Szerver oldalon ottvan a shop, de kliens téren? Hát éppenséggel nála is lefut a bolt létrehozás, hisz vhogy oda kell teremtődnie a boltnak.
De hogy konkrét legyek:
def AppearPrivateShop(self, vid, text):

board = uiPrivateShopBuilder.PrivateShopAdvertisementBoard()
board.Open(vid, text)

self.privateShopAdvertisementBoardDict[vid] = board
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 00:25:27
De nem érted Pati!

Oké még ha így is van és megkapja a játékos aki már be volt lépve, de mi van azzal aki a bolt létrehozás után lépbe. Másrészt pedig már rég ezzel kezdtem, hogy vissza követtem a bolt nevének beküldési útvonalát. És ezen a téren csak be megy az adat, kifelé nem adja. Ezért lenne jó, hogy mondjuk hogyan kéri le a boltok nevét a mapokon amiket már leraktak? Hiszen ott is a boltok felet ott lebeg a bolt neve, azt is valahogyan lekéri. Nekem elég lenne ha azt tudnám, hogy hol van ez a kód részlet ahol a boltok nevét a kis bolt asztalka felé helyezi. Rákerestem az összes fájlban mint kliens, szerver és python forrásban sok szó variánsra, de nem találtam kézzel foghatót. :(
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 00:27:24
Ott a kód amit bemásoltam.
Azt kövesd vissza még 1-gyel feljebb és azt már az indító hívja meg, onnan meg szépen vissza tudod követni szerverre.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 00:29:38
De haver, az előző hozzászólásom elolvastad?

Írtam, hogy már visszakövettem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De az adat csak be megy azon keresztül, viszont vissza már nem.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 00:31:43
Mi az h vissza nem? Honnan hova?
Am meg mindkét irányba van adat bolthoz...
1x fel kell lőnie szerverre mikor létrehozod, aztán lekérdezni mikor belépsz v más...
Olyan nincs h csak 1ik irányba megy adat.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 00:33:50
Talán csinálnom kell egy packed header kommunikációval külön a shop id alapján csinálok egy funkciót ami lekérdezi a nevét.

Bár biztos hogy benne van csak lehet python megoldással vagy valami más elkülönülő funkcióval a kliensből.

Vajon a mapokon (általában map1) megjelenő kis bolt asztalkák felett megjelenő bolt nevet hogyan kéri le a kliens?

UI.: Nyilván oda vissza jön adat a boltokról, csak nem hasonló szálon... Ezért nem találom a bemeneti paraméterek vizsgálatával.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 00:34:56
if (GetMyShop())
{
TPacketGCShopSign p;

p.bHeader = HEADER_GC_SHOP_SIGN;
p.dwVID = GetVID();
strlcpy(p.szSign, m_stShopSign.c_str(), sizeof(p.szSign));

d->Packet(&p, sizeof(TPacketGCShopSign));
}
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 00:37:47
De ez a saját boltot ellenőrzi, hogy van e?

Így tudja azonosítani, hogy mozoghat-e ha boltozik, meg egyebek...
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 00:38:38
3 packet küldés van a boltról...
túl sok választás nincs melyik lehet az...
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: [VIP]Disco Dátum 2017-12-03, 01:20:30
interfacemodule.py, azon belül pedig OpenShopDialog funkcióba:

if self.privateShopAdvertisementBoardDict.has_key(vid):
shopName = self.privateShopAdvertisementBoardDict[vid].GetShopName()
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "Bolt nev: " + shopName)


uiprivateshopbuilder.py, azon belül pedig a PrivateShopAdvertisementBoard classba tedd bele ezt a funkciót:

def GetShopName(self):
return self.textLine.GetText()


Így amikor megnyitod a boltot, chatben látni fogod a nevét.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 01:25:41
Ezt én eddig is tudtam, de az sokat segítene ha tudnánk mire akarja használni a nevet.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 01:56:20
Arra használnám, hogy a privát boltokban ha bárki bármelyiket megnyitja mutassa a nevét.
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: 5310pati Dátum 2017-12-03, 02:06:07
Rövid távú memória gondokkal küszködő játékosoknak tervezed? :D
Csak tudja a játékos h milyen nevű boltja nyomott rá :-X
Cím: Re:Megnyitott privát shop cím
Írta: udvatt108 Dátum 2017-12-03, 02:15:29
Ízlések és pofonok. Köszönöm szépen Disco!
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev