Üdv
Volna egy olyan problémám hogy a kapott exp a mobok megölésénél nem stimmel. Mob_protoban az oszlopban akkár mit adok meg sosem változik. Txt-s protokat használok jól is szerkesztem de még is úgy mondottan constans marad.
például level 1-es karakter map1-en minden monbtól 30 exp kap egységesen valamint level kettőn egységesen 80-at minden mob.
Elkezdtem kicsit forrásban keresgélni constans.cpp-ben tudom meg adni mennyi keljen egy szintehez és itt kezdtem kicsit furrán nézni.
Ugyan is ott így nézz ki:
const DWORD exp_table_euckr[PLAYER_EXP_TABLE_MAX + 1] =
{
0, // 0
300,
800,
1500,
2500,
4300,
7200,
11000,
17000,
24000,
33000, // 10
43000,
58000,
76000,
.........
Tovább teszteletem és feltünt ennek a 10%-adja minden mob és nem a mob_protoban lévő értéket adja meg a karakternek.
Tovább léptem rá kerestem forrásban a PLAYER_EXP_TABLE-ra hátha ott van esetleg valami gond egy alap és más forrás fájlokkal is össze hasonlítva semmi különbség nincsen az adott területeken.
250-es max szint van beállítva ehhez a constns.cpp-be helyesen van minden megadva +-. Továbbiakban nem tudom mit kellene még át né-zni valakinek vala-mi ötlete van-?++
Íme a bűnös:
char_battle.cpp
static void GiveExp(LPCHARACTER from, LPCHARACTER to, int iExp)
iExp = MIN(to->GetNextExp() / 10, iExp);
Magyarán a lvlupphoz szükséges xp max 10%-át szerezheti meg egyszerre a játékos (különben ha sd-ben vagy lélekben húznak valakit jelentősen felgyorsulna az idő).
Persze ha az érték nem haladja meg a limitet akkor megfelelően adja a tapasztalatot.
Köszönöm Rin megnézzem amint forrás közelébe keveredek.
Üzenet összefésülés: 2017-12-03, 10:17:59
Mégeygszer köszönöm igen ez volt az oka csak a reload p kevés volt mikor lecsökkentettem a kapott exp mennyiséget. Hálás köszönet. Témát zárom