Hi.
Kisebb problémám lenne, hogyha felveszem, majd leveszem a fegyvert, a csillogása ugyanúgy ott marad a "levegőben".
Erre mi lehet a megoldás?
Mit módosítottál ezt a jelenséget megelőzően?
Semmit nem módosítottam, Hungary V2.0 boost-ot letöltöttem, teszt miatt.
Lehetséges, hogy ők ronthattak el valamit a kliensben?
Üzenet összefésülés: 2017-11-30, 15:12:17
Viszont, ha relogolok / poly / teleport, stb.., olyankor már eltűnik a csillogás.
Lehetséges hiba okának a nem megfelelő indító forrás szerver és playersetting kombó magyarán nem egyezik meg minden.
Ha van Costume weapon rendszered, akkor itt a javítás erre a problémára:
[spoiler]
InstanceBase.cpp
Rákeresel erre:
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
Így nézzen ki:
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
{
if (IsPoly())
return false;
if (__IsShapeAnimalWear())
return false;
if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
eWeapon = 0;
m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;
//Weapon Effect
//////////////COSTUME_WEAPON
CItemData * pItemData;
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
{
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
__ClearWeaponRefineEffect();
#endif
__GetRefinedEffect(pItemData);
}
//////Fegyver nélküli csillogás fix
else
{
__ClearWeaponRefineEffect();
}
///////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////END
////////////////////////////////////////
/*CItemData * pItemData;
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
__GetRefinedEffect(pItemData);
else
__ClearWeaponRefineEffect();*/
////////////////////////////////////////
return true;
}
Köszönöm szépen Pisti, megoldotta a problémát! :)