Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Xeron Dátum 2017-11-27, 18:58:06

Cím: Kosztüm Effect!
Írta: Xeron Dátum 2017-11-27, 18:58:06
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy kosztümhöz rendeltem forrásban effecktet csak azt nem tudom hogy írhatnám át úgy hogy több kosztümhöz más más effect legyen rendelve.?!?

Tehát Pl sivatagihoz csillogás és boxoló kosztihoz füstölés!

InstanceBase.h:

enum ECostumeEffectMsm
{
VALUE_MSM_1 = 40032, // = vnum [ (M) -> 41003, (F) -> 41004]
VALUE_MSM_2 = 40033, // = vnum [ (M) -> 41005, (F) -> 41006]
VALUE_MSM_3 = 40034, // = vnum [ (M) -> 41007, (F) -> 41008]
VALUE_MSM_4 = 40035, // = vnum [ (M) -> 41009, (F) -> 41010]
VALUE_MSM_5 = 40036, // = vnum [ (M) -> 41011, (F) -> 41012]
VALUE_MSM_6 = 40037, // = vnum [ (M) -> 41013, (F) -> 41014]
VALUE_MSM_7 = 40038, // = vnum [ (M) -> 41015, (F) -> 41016]
VALUE_MSM_8 = 40039, // = vnum [ (M) -> 41017, (F) -> 41018]
VALUE_MSM_9 = 40040, // = vnum [ (M) -> 41019, (F) -> 41020]
VALUE_MSM_10 = 40041, // = vnum [ (M) -> 41021, (F) -> 41022]
};

enum ECostumeEffectVnum
{
VALUE_VNUM_1 = 41003,
VALUE_VNUM_2 = 41304,
VALUE_VNUM_3 = 41005,
VALUE_VNUM_4 = 41006,
VALUE_VNUM_5 = 41307,
VALUE_VNUM_6 = 41308,
VALUE_VNUM_7 = 41309,
VALUE_VNUM_8 = 41310,
VALUE_VNUM_9 = 41311,
VALUE_VNUM_10 = 41312,
};

enum


InstanceBase.cpp:

case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:

if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY)
{
DWORD szItem = pItem->GetIndex();
long szMsm = pItem->GetValue(3);

if (szMsm == VALUE_MSM_1 || szMsm == VALUE_MSM_2 ||
szMsm == VALUE_MSM_3 || szMsm == VALUE_MSM_4 ||
szMsm == VALUE_MSM_5 || szMsm == VALUE_MSM_6 ||
szMsm == VALUE_MSM_7 || szMsm == VALUE_MSM_8 ||
szMsm == VALUE_MSM_9 || szMsm == VALUE_MSM_10)

if (szItem == VALUE_VNUM_1 || szItem == VALUE_VNUM_2 ||
szItem == VALUE_VNUM_3 || szItem == VALUE_VNUM_4 ||
szItem == VALUE_VNUM_5 || szItem == VALUE_VNUM_6 ||
szItem == VALUE_VNUM_7 || szItem == VALUE_VNUM_8 ||
szItem == VALUE_VNUM_9 || szItem == VALUE_VNUM_10)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2); // Put your effect
}
}



Ha valaki tudna rá valami megoldást a segítségét előre is köszönöm!
Cím: Re:Kosztüm Effect!
Írta: 5310pati Dátum 2017-11-27, 19:17:53
Csinálsz 1 switch-et az id-re és az alapján adod meg az effectet? :o
Cím: Re:Kosztüm Effect!
Írta: Xeron Dátum 2017-11-27, 19:24:44
Ha megklérlek kifejted nekem kicsit bővebben?

Azért perfekt nem megy a C++

Üzenet összefésülés: 2017-11-27, 19:25:50

Ha szépen megkérlek egy példát írj nekem rávezetés képpen :)
Cím: Re:Kosztüm Effect!
Írta: 5310pati Dátum 2017-11-27, 19:29:43
Nem is gondoltam h perfekt megy ha ilyet kérdezel, de létezik gugli :-X ::) :P
switch (VNUM)
{
case 11299:
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + FÜST);
break;

case 11499:
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + CSILLOGÁS);
break;
}
Cím: Re:Kosztüm Effect!
Írta: Xeron Dátum 2017-11-27, 19:42:24
Óóóóó értem KÖSZÖNÖM SZÉPEN MEGY A +!
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev