Sziasztok!
A következő féleképpen próbáltam effektet rendelni vérthez meg kosztümhöz forrásban.
InstanceBase.cpp
if (12010 <= vnum && vnum <= 12049)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL);
__AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2);
}
if (vnum -- 11299 || vnum -- 11499 || vnum -- 11699 || vnum -- 11899)
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_DREAM1);
}
}
InstanceBase.h
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL, // °©żĘ 4-2-1
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2, // °©żĘ 4-2-2
EFFECT_ACCE_SPECIAL,
EFFECT_BODYARMOR_DREAM1 = 22,
És az a problémám vele hogy az instancebase.cpp-ben syntax errort-t ír mikor lefordítom!
Pedig elméletileg jónak kell lennie. Régebben meg csináltam már de valamiért nem sikerül lefordítani bárhogy próbálom.
Ha valaki tudna nekem segíteni azt megköszönném!
Ezt így nem értem kifejtenéd kicsit bővebben nekem ha megkérlek?
Szerintem csak a blokk a hiba :D
Záró van, nyitó nincs 8)
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2017-11-26, 13:16:20
Szerintem csak a blokk a hiba :D
Záró van, nyitó nincs 8)
Igen lehet hogy a nyitó volt a baj lefordítom azt kiderül!
Üzenet összefésülés: 2017-11-26, 13:20:16
Így le is fordult! Letesztelem jó e az elmélet!
Üzenet összefésülés: 2017-11-26, 13:35:43
Most már csak az érdekel miért rendeli minden vérthez mikor csak a fekákat adtam meg forrásban?!?!
Gif:
https://gyazo.com/acb27855e7af4effc4b784cf4d9b2cfb
A Probléma megoldódott köszönöm! P3NG3R-nek ment a +!