Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: Zeratul Dátum 2017-11-26, 11:17:11

Cím: Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-11-26, 11:17:11
Sziasztok!
VZ kliensből kivetem a Kék halálhoz tartozó adatokat de egy olyan problémával találkoztam hogy Detroit SF-be rakom be letudom kérni de nem tud menni kép csatolva

Üzenet összefésülés: 2017-11-26, 11:19:06

Ja más mobnál amit VZ-ből szedtem ki és raktam Detroit SF-be az normálisan működik pl.: Vörös Sárkány, Elit Kilencfarkú stb., ezért nem értem mit ronthattam el

Üzenet összefésülés: 2017-11-26, 12:18:18

Gonosz démon király-nál is ugyan az a hiba
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Meli Dátum 2017-11-27, 02:43:38
Szerintem nem jó neki valami msm fájla.
Tedd bele másik kliensből, szerver oldalra és kliens oldalra is.
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-11-28, 15:35:56
Szerver részre hova kell rakni?
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: fabtam11 Dátum 2017-11-28, 16:01:54
Idézetet írta: Meli Dátum 2017-11-27, 02:43:38
Szerintem nem jó neki valami msm fájla.
A kliens egyik peccsének \season1\monster\skeleton_god_e\ mappás eléréséről nem látja a shape.msm-et az NPC-list, vagyis te itt valamit

Eredeti sorok az npc_list részről:

1094 #season1/monster/skeleton_king_e/
1095 #season1/monster/skeleton_god_e/


Idézetet írta: Meli Dátum 2017-11-27, 02:43:38
Tedd bele másik kliensből, szerver oldalra és kliens oldalra is.
Ez a rész a kliensből feltöltött sima skeleton_king és a sima skeleton_god mappás msm, msa fájlokkal és a motlist.txt-vel lenne az igazi megoldás
/usr/game/share/data/monster/skeleton_king
/usr/game/share/data/monster/skeleton_god

ja a mob_protonál ezeket kéne megadni az egyik oszlop szövegének a két bossmobnál lel

Spojler: Ha nem világos lazán adj egy minuszt és posztolj nekünk hátha valami értelmesebb ember jobban leírja ezt a dolgot (mármint hogy hogy mi mennyi hányméter :D )









vagy alternatív megoldásnak mehet az is ha mondjuk....
fogod az eredeti kaszás meg démonkirály mappájába levő msmpárost, szerkeszted őket és egy új textúralekéréses

Group ShapeData
{
PathName "d:/ymir work/monster/ADOTTELÉRÉSMAPPÁJA/"

ShapeDataCount 1

Group ShapeData00
{
ShapeIndex 0

Model "ALAPMOBMODELLJE.gr2"
SourceSkin "ALAPTEXTÚRA.dds"
TargetSkin "ÚJONANBETÖLTENDŐ TEXTÚRA.dds"
SourceSkin2 "ALAPTEXTÚRA2 HA VAN.dds"
TargetSkin2 "ÚJONANBETÖLTENDŐ TEXTÚRA2 HA VAN.dds"
}
}

részt csinálsz neki, mentés másként és elnevezed mondjuk skeleton_god_e.msm-nek meg skeleton_king_e.msm-nek, eztán ugye a kaszás mappájába el kell helyezni a két aktuális textúrát
oszt  npc_listben meg kell adni h

0 ÚJMSMNEVE ADOTTELÉRÉSMAPPÁJA
ID ÚJMSMNEVE

vagyisö

0 skeleton_king_e skeleton_king
ID skeleton_king_e
0 skeleton_god_e skeleton_god
ID skeleton_god_e

és kéx is... jó, tom h ezzel felrugom az előbb leírt sodrófaságokat meg minden ilyesmi, de ez is egy egyszerű megoldás.
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-11-28, 16:26:22
Csatoltam az adatok, elméletileg jók de még mindig ugyan az a hiba vagy csak én vagyok vak
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: fabtam11 Dátum 2017-11-28, 20:32:17
hagyjuk most egy kicsit a season egyest és próbáld meg emezt (csatoltam)
az eredeti cuccokat nem kell felülírnod, emezt új patchbe pakolhatod és elvleg menni fog ???
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-11-29, 05:09:39
Így sem jó a föld alatt vannak azok a szörnyek csak a nevük látszik

Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: fabtam11 Dátum 2017-11-29, 12:13:25
a sima kaszás és a démonkirály megy?vagy az sincs bent a kliensedben?  ???
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-11-29, 16:19:38
Detroit sf-ben még a Vad kutyák sincsenek bent és a VZ SF-el és Samurai Core-ból kiszedett Kaszással is ugyan az volt a hiba most meg a föld alatt vannak

Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: fabtam11 Dátum 2017-11-30, 18:05:53
hát ha a klienses és a szerós részt is átpakoltad a VZ-s részből, akkor már csak a csoda meg Chevrolet zaklatása segíthet  ;)
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-12-02, 03:59:04
De az az érdekes hogy még a Samurai Core-ből is kivettem a kliens és szerver részt is akkor is ugyan az a hiba nem tudom mit ronthattam el akkor még agyalgok még egy kicsit aztán kiveszem
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: fabtam11 Dátum 2017-12-02, 12:14:10
@Chevtolet -et várják a Segítség kérő topicnál!
Ismétlem, @Chevrolet -et várják  Segítség kérő topicnál!  :-\
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: mikee0121 Dátum 2017-12-02, 13:26:42
(https://www.kephost.com/images/2017/12/02/USC60CHC021A021001.md.jpg) (https://www.kephost.com/image/E83N)
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: - Chevrolet - Dátum 2017-12-02, 14:23:18
(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fkepkuldes.com%2Fimages%2Fef0fe1f2d7414c16c422e696a49116e4.png&hash=fd342400686cdc05d5e897f08243edb121b2c2bd)

Ti látjátok az animációkat?

IdézMotionFileName           "D:\YMIR WORK\monster\skeleton_god\25.GR2"
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: fabtam11 Dátum 2017-12-02, 14:31:18
olyan régóta volt nyitva a téma, hogy már megette a témát nyitó felhasználó :/
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-12-03, 10:49:43
De VZ-ben lévő fileket szedtem ki és raktam be nem írtam át semmit sem akkor se értem miért nem működik rendesen az egész ki is szedtem legfeljebb nem csinálok DT run-t a szerverbe
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: - Chevrolet - Dátum 2017-12-03, 10:52:24
Akkor mondom világosabban: no kaszás, no party
Cím: Re:Kék halál hiba
Írta: Zeratul Dátum 2017-12-03, 10:57:06
Jó most már megoldódott így hogy 5-ször átnéztem hogy a monster részen is van egy skeleton_god és azt is beraktam így már működik ezért nem értem mit rontottam így hogy írtad: MotionFileName           "D:\YMIR WORK\monster\skeleton_god25.GR2"így már le esett
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev