Hali.
Átnéztem a kliens forrást és a python forrást is, de nem találom, hogy hol állíthatom azt be, hogy a játékos amikor bejelentkezik és nincs még választott birodalma akkor ne a karakter választóba dobja, hanem egy birodalom választóba egyből?
Köszi!
tárgytalan mégse ott :D
UP
Rákeresel a pythonra majd visszaköveted a dolgot:
if (IsSelectedEmpire())
PyCallClassMemberFunc(m_poHandler, "SetSelectCharacterPhase", Py_BuildValue("()"));
else
PyCallClassMemberFunc(m_poHandler, "SetSelectEmpirePhase", Py_BuildValue("()"));
Igen ezt én is megtaláltam, de nem csinál semmit, hiába van birodalomban vagy hiába nincs még birodalomban, ugyan úgy a választóba tesz.
Üzenet összefésülés: 2017-11-27, 15:53:46
Közben kiderült, hogy az isSelectEmpire() funkció nem jól működik, mert hiába van választva akkor is "false"-val tér vissza.
Üzenet összefésülés: 2017-11-27, 22:10:30
UP
Üzenet összefésülés: 2017-11-28, 14:32:05
Up
Már ha még aktuális, és jól értelek, amit keresel azt az introselect.py-ben találod, konkrétabban itt:
def CreateCharacter(self):
id = self.GetCharacterSlotID(self.slot)
if 0==id:
self.stream.SetCharacterSlot(self.slot)
EMPIRE_MODE = 1
if EMPIRE_MODE:
if self.__AreAllSlotEmpty():
self.stream.SetReselectEmpirePhase()
else:
self.stream.SetCreateCharacterPhase()
else:
self.stream.SetCreateCharacterPhase()
Ez mondjuk csak a kiindulása az egésznek, de innen már szerintem megtudod oldani. :D
Huh ez már rég nem aktuális, meg tudtam oldani. Ekkor még nem ment, de ma már annál inkább pitiáner dolog.
:)
Elnézést, hogy nem zártam.
(UI.: Én indító forrásban csináltam meg, egy YMIR általi fejlesztői hibát orvosolva egyszerre, ssak mert fűződik a hiba ehhez.)
Azért köszi.