Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: udvatt108 Dátum 2017-10-27, 12:53:20

Cím: Questben mobok idézése és azok támadás kényszerítése
Írta: udvatt108 Dátum 2017-10-27, 12:53:20
Üdv.

Valaki tud adni kódot a questben való mobok lehívására és azok támadás kényszerítésére?

Ugyan olyan ládát szeretnék csinálni, mint a boss ládás, csak ezt, ha kinyitod több mobot hiv le és azok megtámadnak.

Ty.
Cím: Re:Questben mobok idézése és azok támadás kényszerítése
Írta: Distraught Dátum 2017-10-27, 13:02:04
mob.spawn(ID, darabszám, true)
(ha false-t írsz, akkor nem támadnak meg maguktól)
Cím: Re:Questben mobok idézése és azok támadás kényszerítése
Írta: udvatt108 Dátum 2017-10-27, 13:10:04
Akkor a te kódod a karakter aktuális pozíciójára teszi?

Ez helyes-e így?
mob.spawn(101,pc.get_local_x(),pc.get_local_y(),1)

Az agresszivitás a fenti említett kódomban nincs, nem tudom helyes-e.
Cím: Re:Questben mobok idézése és azok támadás kényszerítése
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-27, 13:33:41
int mob_spawn(lua_State* L)
{
if (!lua_isnumber(L, 1) || !lua_isnumber(L, 2) || !lua_isnumber(L, 3) || !lua_isnumber(L, 4))
{
sys_err("invalid argument");
return 0;
}

DWORD mob_vnum = (DWORD)lua_tonumber(L, 1);
long local_x = (long) lua_tonumber(L, 2)*100;
long local_y = (long) lua_tonumber(L, 3)*100;
float radius = (float) lua_tonumber(L, 4)*100;
bool bAggressive = lua_toboolean(L, 5);
DWORD count = (lua_isnumber(L, 6))?(DWORD) lua_tonumber(L, 6):1;

mob.spawn(ID, X, Y, Szóródás, Aggresszivitás, DB)
Cím: Re:Questben mobok idézése és azok támadás kényszerítése
Írta: udvatt108 Dátum 2017-10-27, 13:38:47
Igen ezt én is néztem Ken posztját metin2dev-en, csak nem akartam egyből berakni, hátha van eredeti megoldás rá. Köcce azért. Kipróbálom Distraught félét, majd Ken félét, ha első nem jó.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev