Sziasztok.
Olyan problémába ütköztem, hogy a teleport gyűrű questem nem működik, hiába kattintgatok rá.
Próbáltam hogy más tárgy ID-hez rendelem, vagy hogy újat csinálok más néven és még azt is hogy másik questet használok, meg hogy csak egy üznetet íratok ki, de nem reagál . Quest listában ott van, ./qs make-t is lebonyolítottam hátha, de semmi. Mellesleg hungary v1 szerver fájlokat használok és abban volt/van a teleport gyűrű. Hozzá fűzném h abban a szerver fájlban sok NPC is hiányzik ami questkhez fűződik. Hátha ezek megkönnyítik a kérdéses dologra a választ.
Köszi!
quest_item az itemtype?
igen az, azt éppen előbb néztem mert metin2deven nézegetek leírásokat, hátha...
Teleport tekercs nem jó?
Srácok, valakinek ötlet??
Megnéztem, minden jó item_protoban is, hiába klikkelgetek semmit nem csinál az itemre, hol hibádzik?
Esetleg tud valaki írni egy kis listát mit érdemes megnézni az ügy érdekében?
Valaki aki nagyon szaki ebben, had tanuljak. :S
Mármint hungary v1 source-t használsz inkább nem? Én is azt használtok, nálam teljesen jó minden, nálad nincsen már meg a ./qc questneve.quest? Csak mert nálam még úgy van, illetve abba működik a lélekkő, tedd rá az ID-re és töröld ki az object mappából a 50315-ös mappát(lélekkő id) és úgy futtasd le a questet ./qc-val, aztán szerveren reload q, esetlek írd le a questet megnézem nálam működik-e
De baj nem lehetne vele, mert hozzá sem nyúltam, ezt ahogy berakták a hungary v1-be úgy van.
quest move_ring begin
state start begin
when 70058.use begin
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Hova szeretnél menni?")
local s = select("Városok ","Lungsam(erdők) ","Pók kazamata ","Lélek barlang ","Más helyek ","Kilépés ")
if s == 1 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
local ss = select("Kék map1 ","Kék map2 ","Piros map1 ","Piros map2 ","Sárga map1 ","Sárga map2 ","Mégsem ")
if ss == 1 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Pyungmoo területre teleportállak...")
wait()
pc.warp(969600,278400)
elseif ss == 2 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Bakra területre teleportállak...")
wait()
pc.warp(873100,242600)
elseif ss == 3 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Yongan területre teleportállak...")
wait()
pc.warp(469300,964200)
elseif ss == 4 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Jayang területre teleportállak...")
wait()
pc.warp(360800,877600)
elseif ss == 5 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Joan területre teleportállak...")
wait()
pc.warp(55700,157900)
elseif ss == 6 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Bokjung területre teleportállak...")
wait()
pc.warp(138500,234900)
end
elseif s == 2 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
local sss = select("Szellem erdő ","Vörös erdő ","Vörös erdő vége","Kilépés ")
if sss == 1 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Szellem erdőbe teleportállak...")
wait()
pc.warp(288700,5700)
elseif sss == 2 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Vörös erdőbe teleportállak...")
wait()
pc.warp(1119900,70800)
elseif sss == 3 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Vörös erdő végére teleportállak...")
wait()
pc.warp(1118100,8600)
end
elseif s == 3 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
local zindan = select("Pók kazamata 1 ","Pók kazamata 1 vége ","Kilépés ")
if zindan == 1 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Pók kazamata 1. szintjére teleportállak...")
wait()
pc.warp(59800,497300)
elseif zindan == 2 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Pók kazamata 1. végére teleportállak...")
wait()
pc.warp(91400,525300)
end
elseif s == 4 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Lélek barlang elé teleportállak...")
wait()
pc.warp(284100,809600)
elseif s == 5 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
local sssssss = select("Seungryong völgy ","Sohan hegy ","Yongbi sivatag ","Tűzföld ","Óriások Földje ","Démon torony ","Kilépés ")
if sssssss == 1 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Seungryong völgybe teleportállak...")
wait()
pc.warp(336000,755600)
elseif sssssss == 2 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Sohan hegyre teleportállak...")
wait()
pc.warp(436400,215600)
elseif sssssss == 3 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Yongbi sivatagba teleportállak...")
wait()
pc.warp(296800,547400)
elseif sssssss == 4 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Tűzföldre teleportállak...")
wait()
pc.warp(600800,687400)
elseif sssssss == 5 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Óriások földjére teleportállak...")
wait()
pc.warp(829900,763300)
elseif sssssss == 6 then
say_title("Teleport gyűrű: ")
say("Démon toronyhoz teleportállak...")
wait()
pc.warp(590500,110500)
end
elseif s == 6 then
end
end
end
end
Mindjárt megnézem
Üzenet összefésülés: 2017-10-30, 14:52:41
Külföldi oldalakon azt írják az okosak, hogy pre_qc.py-s megoldást kell használni, amiről sajnos csak ártnyalatni tudásom van, valaki okosabbat kellene megkérdezni
Jó de ez mit takar és miért volna arra szükség az én esetemben? Ez nem világos, miből követeztetsz / következtetnek erre?
mit csinál a pre_qc.py? valaki másolja már be >< ezt a megközelítést annyira utálom, hogy ilyen sablonok szerint akarunk mindent megoldani, logikusabb lenne belenézni az adott kódba, hogy mit csinál, nem varázslatok ezek, hogy csak úgy maguktól történnek ><
amúgy syserrben nem ír valamit amikor használni akarod a tárgyat?
Semmit nem ír, nyilván első volt h megnézem. Össz-vissz annyi a baj, hogy nem akar elő jönni a quest tartalom (Teleport dialog). És annyira nem tudom h mi baja van, mert semmi hibát nem ir sehol, sem kliens, sem server, core, db. "Tiszta mind."
biztos jeleznie kell valahol valamit, ha nem működik, olyan nincsen, hogy csak nem megy és semmit sem ír
Ha sima ./qc-val lefuttatod a questet ezt írja :
must start with 'quest' és, ha jobban megnézted quest-el kezdődík és nincsen több end a végén, amit itt is írtak egy másik témában*, epvp-n csak ezt a pre_qc megoldást írják amit pontosan én sem teljesen értek, hogy mi
Ezt találtam, nem tudom hogy de elsiklottam felette a ch syserrben jelent meg:
SYSERR: Oct 30 14:03:56.519472 :: Process: SEQUENCE 3482e600 mismatch 0xaf != 0x64 header 254
SYSERR: Oct 30 14:03:56.519527 :: Process: SEQUENCE_LOG [UNKNOWN]-------------
[254 : 0xaf]
Lehet köze a témához? Egyáltalán mi ez?
A témához nem sok köze van ez a pong eltérés miatt van forrásban lehet rá fixet rakni ami a következő :
https://forum.turkmmo.com/konu/3518526-c-sequence_log-unknown-fix/ (https://forum.turkmmo.com/konu/3518526-c-sequence_log-unknown-fix/)
Köszi, fixáltam, de az eredeti probléma még mindig adott. Esetleg vmi mégsem jó az item típussal? Hol nézelődjek ez ügyben?
._.
Item_proto.txt -be átírod ITEM_QUEST -re ._. a tipusát.
igen köszi ezt én is tudom és az helyén is van írtam is egy korábbi hozászolásomban, a kérdés az, hogy esetleg valahol máshol lehet-e az item típus deklarálva ami befolyásol?
Sziasztok. Erre a hibára kerestem megoldást, mikor rábukkantam erre a témára.
Nekem is pontosan ez lenne a gondom.
A teleport gyűrű(70058) -re tett QUEST nem akar lefutni.
Nálam is be van állítva ITEM_QUEST -re a tárgy típusaSzinte ugyan ez a quest van meg nekem is (+ 1-2 uticél)Egyik syserr -ben sincs hibaIsmer valaki megoldást erre?
Ha átrakod más id-be, akkor működik?
Lélekkő (50513) -al működik
ori_to_new_table.txt-ben van-e benne az idje?
Ha igen, szedd ki és próbáld meg újra.
Nincs benne
Esetleg mutasd a tárgy item_proto-ját.
Jelenleg ez: (de ezzel már kísérleteztem)
70058 Ŕ̵żŔÇ ąÝÁö ITEM_QUEST 0 1 ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK NONE NONE 0 0 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Eredetileg ilyesmi volt:
70058 Ŕ̵żŔÇ ąÝÁö ITEM_QUEST 0 1 ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK LOG NONE 0 0 0 0 0 LEVEL 30 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 50 1800 0 0 0 0 0 0 0
Akkor valószínűleg a questtel lesz a gond.
Miért lenne a questel a probléma, ha egy másik tárgyon tökéletesen működik?
Ah, akkor lehet, hogy a kliens oldali proto van szétbarmolva. Teszteld le.
Az uiInventory.py fájlban itt: def __SendUseItemPacket(self, slotWindow, slotPos):
írasd ki a használni kívánt tárgy típusát, valahogy így:
chat.AppendChat(1, str((item.GetItemType(item.SelectItem(player.GetItemIndex(slotWindow, slotPos))))))
m2net.SendItemUsePacket(slotWindow, slotPos)
ui: Régebbi típusú kliensekben nincs használva a slotWindow, így vagy kihagyod, vagy átírod player.INVENTORY-ra:
chat.AppendChat(1, str((item.GetItemType(item.SelectItem(player.GetItemIndex(slotPos))))))
vagy
chat.AppendChat(1, str((item.GetItemType(item.SelectItem(player.GetItemIndex(player.INVENTORY, slotPos))))))