Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: fabtam11 Dátum 2017-10-14, 09:41:49

Cím: Elleni bónusz...a quest által meghatározott mob/boss ellen
Írta: fabtam11 Dátum 2017-10-14, 09:41:49
Üdv!
jó, elég hülyén hangzik, de az elgondolás nem rossz...tehát van a quest, ami ha az adott item a játékoshoz kerül máris biztosítja a quest által meghatározott boss elleni erőt, ha a tárgyat aktiválja a player.
[pl 1órán kerestül kapsz +10%támadóérték bónuszt a főork ellen, ha jobbklikkelsz a tárgyra(toggle effekttel jelzi h fut) aztán végülis a tárgy az adott üzemidő után megsemisül]
Tom h forrás meg quest alapú a dolog, de szerintetek hogy lenne a legjobb a kivitelezés módja ill valaki adna nekem egy támpontot az egész dolog kivitelezése kapcsán?
Cím: Re:Elleni bónusz...a quest által meghatározott mob/boss ellen
Írta: Distraught Dátum 2017-10-14, 11:46:35
csinálsz egy új bónuszt, amit megadsz questben egy órára
vagy
char_battle-ben lehetne ügyeskedni a questflagekkel, és akkor csak megadsz egy questflaget, és ha az a questflag a mob id-je, akkor azzal szemben +x támadást kapsz
Cím: Re:Elleni bónusz...a quest által meghatározott mob/boss ellen
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-14, 12:45:35
V autopoti mintájára megcsinálod :-X
Cím: Re:Elleni bónusz...a quest által meghatározott mob/boss ellen
Írta: DonNodus Dátum 2017-10-15, 13:18:47
Bónuszt adhatsz questtel:
when 30065.use begin
if get_time() < pc.getqf("next") then
syschat("Még "..string.format("%.2f", ( pc.getqf("next") - get_time() ) / 60 ).." percig aktív.")
else
affect.add(71,10,60*10)
affect.add(72,10,60*10)
affect.add(73,15,60*10)
affect.add(74,15,60*10)
affect.add(41,10,60*10)
affect.add(27,20,60*10)
affect.add(28,20,60*10)
pc.setqf("next", get_time() + 60*10)
syschat("Bónusz aktiválva.")
end
end

A tárgy törléséhez beállíthatod item_protoban a timelimitet REAL_TIME_FIRST_USE -ra, így amikor rákattint elindul az idő.
Cím: Re:Elleni bónusz...a quest által meghatározott mob/boss ellen
Írta: fabtam11 Dátum 2017-10-15, 13:37:35
értme és hol van az h csak adott mob ellen hasson a bónusz?
a kérdés az volt h adott mob v boss elleni erő nem az h questtel bónusz minden mobfajta ellen#bocsdeténylegpiciteltértadologatrágytólsorry:S
Cím: Re:Elleni bónusz...a quest által meghatározott mob/boss ellen
Írta: Distraught Dátum 2017-10-15, 14:50:09
na itt egy tipp, nem biztos, hogy működik, nem teszteltem:
char_battle.cpp-t megnyitod:
megkeresed ezt a részt a Damage függvényben:

if (!cannot_dead)
{
PointChange(POINT_HP, -dam, false);
}

a cannot_dead-es elágazás elé berakod:

if (pAttacker->IsPC() && !IsPC() && pAttacker->GetQuestFlag("szornybonusz") == GetRaceNum())
{
dam += (dam * 10) / 100;
}

és akkor questben állítsd a szornybonusz questflaget annak a mobnak az id-jére, amire akarsz bónusz 10% sebzést
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev