Üdv!
jó, elég hülyén hangzik, de az elgondolás nem rossz...tehát van a quest, ami ha az adott item a játékoshoz kerül máris biztosítja a quest által meghatározott boss elleni erőt, ha a tárgyat aktiválja a player.
[pl 1órán kerestül kapsz +10%támadóérték bónuszt a főork ellen, ha jobbklikkelsz a tárgyra(toggle effekttel jelzi h fut) aztán végülis a tárgy az adott üzemidő után megsemisül]
Tom h forrás meg quest alapú a dolog, de szerintetek hogy lenne a legjobb a kivitelezés módja ill valaki adna nekem egy támpontot az egész dolog kivitelezése kapcsán?
csinálsz egy új bónuszt, amit megadsz questben egy órára
vagy
char_battle-ben lehetne ügyeskedni a questflagekkel, és akkor csak megadsz egy questflaget, és ha az a questflag a mob id-je, akkor azzal szemben +x támadást kapsz
V autopoti mintájára megcsinálod :-X
Bónuszt adhatsz questtel:
when 30065.use begin
if get_time() < pc.getqf("next") then
syschat("Még "..string.format("%.2f", ( pc.getqf("next") - get_time() ) / 60 ).." percig aktív.")
else
affect.add(71,10,60*10)
affect.add(72,10,60*10)
affect.add(73,15,60*10)
affect.add(74,15,60*10)
affect.add(41,10,60*10)
affect.add(27,20,60*10)
affect.add(28,20,60*10)
pc.setqf("next", get_time() + 60*10)
syschat("Bónusz aktiválva.")
end
end
A tárgy törléséhez beállíthatod item_protoban a timelimitet REAL_TIME_FIRST_USE -ra, így amikor rákattint elindul az idő.
értme és hol van az h csak adott mob ellen hasson a bónusz?
a kérdés az volt h adott mob v boss elleni erő nem az h questtel bónusz minden mobfajta ellen#bocsdeténylegpiciteltértadologatrágytólsorry:S
na itt egy tipp, nem biztos, hogy működik, nem teszteltem:
char_battle.cpp-t megnyitod:
megkeresed ezt a részt a Damage függvényben:
if (!cannot_dead)
{
PointChange(POINT_HP, -dam, false);
}
a cannot_dead-es elágazás elé berakod:
if (pAttacker->IsPC() && !IsPC() && pAttacker->GetQuestFlag("szornybonusz") == GetRaceNum())
{
dam += (dam * 10) / 100;
}
és akkor questben állítsd a szornybonusz questflaget annak a mobnak az id-jére, amire akarsz bónusz 10% sebzést