Sziasztok! Beraktam a transzmutáció rendszert, lefordul minden, viszont amikor transzmutálnám a tárgyat(ugye kér 1 tekercset, amivel lehet), hibát kapok vissza.
Ezt a hibát kapom:
CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=11, itemIndex=72325) - Failed to item data
Ebben a függvényben:
void CPythonPlayer::SetItemData(TItemPos Cell, const TItemData & c_rkItemInst)
Ebben a fájlban:
PythonPlayer.cpp
A segítségeket előre is köszönöm!
Nekem is ez a problémám.
Én még mindig nem értem mi a bús marinéni kontyának kell transzmutáció a kosztüm rendszer mellé :o ??? :-X
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:44:06
Én még mindig nem értem mi a bús marinéni kontyának kell transzmutáció a kosztüm rendszer mellé :o ??? :-X
Nem használok costume fegyvert.
Pedig szerintem jobb mint a transzmutáció, megmarad a tárgy amivé "alakítod" a kinézetet, és akkor változtatod meg amikor akarod amire akarod. Transzmutálásnál meg gondolom kell teki, cucc, yang v ki hogy állítja be.
Én ezt a rendszert tartom a leghaszontalanabbnak.
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:49:06
Pedig szerintem jobb mint a transzmutáció, megmarad a tárgy amivé "alakítod" a kinézetet, és akkor változtatod meg amikor akarod amire akarod. Transzmutálásnál meg gondolom kell teki, cucc, yang v ki hogy állítja be.
Én ezt a rendszert tartom a leghaszontalanabbnak.
És esetleg nem tudsz ebben segíteni nekünk? Ha már nekem is és neki is ez a problémája?
Hát... fene tuggya má h ez pontosan mitő van.
Valamilyen item-hez tartozó struktúra van elrontva de nembiztos.
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:54:19
Hát... fene tuggya má h ez pontosan mitő van.
Valamilyen item-hez tartozó struktúra van elrontva de nembiztos.
PythonPlayer.cpp ben
Ebben a funkcióból ered a hiba:
void CPythonPlayer::SetItemData(TItemPos Cell, const TItemData & c_rkItemInst)
{
if (!Cell.IsValidCell())
return;
if (c_rkItemInst.vnum != 0)
{
CItemData * pItemData;
if (!CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(c_rkItemInst.vnum, &pItemData))
{
TraceError("CPythonPlayer::SetItemData(window_type : %d, dwSlotIndex=%d, itemIndex=%d) - Failed to item data\n", Cell.window_type, Cell.cell, c_rkItemInst.vnum);
return;
}
}
switch (Cell.window_type)
{
case INVENTORY:
case EQUIPMENT:
m_playerStatus.aItem[Cell.cell] = c_rkItemInst;
break;
case DRAGON_SOUL_INVENTORY:
m_playerStatus.aDSItem[Cell.cell] = c_rkItemInst;
break;
}
}
Esetleg?
CItemData * pItemData;
Sztem ezzel lesz vmi, hisz ebből jön a hiba.