Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: gife974 Dátum 2017-10-02, 21:22:38

Cím: Transzmutáció hiba
Írta: gife974 Dátum 2017-10-02, 21:22:38
Sziasztok! Beraktam a transzmutáció rendszert, lefordul minden, viszont amikor transzmutálnám a tárgyat(ugye kér 1 tekercset, amivel lehet), hibát kapok vissza.

Ezt a hibát kapom:
CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=11, itemIndex=72325) - Failed to item data

Ebben a függvényben:
void CPythonPlayer::SetItemData(TItemPos Cell, const TItemData & c_rkItemInst)

Ebben a fájlban:
PythonPlayer.cpp

A segítségeket előre is köszönöm!
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: Meli Dátum 2017-10-02, 21:34:58
Nekem is ez a problémám.
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:44:06
Én még mindig nem értem mi a bús marinéni kontyának kell transzmutáció a kosztüm rendszer mellé :o ??? :-X
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: Meli Dátum 2017-10-02, 21:47:10
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:44:06
Én még mindig nem értem mi a bús marinéni kontyának kell transzmutáció a kosztüm rendszer mellé :o ??? :-X

Nem használok costume fegyvert.
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:49:06
Pedig szerintem jobb mint a transzmutáció, megmarad a tárgy amivé "alakítod" a kinézetet, és akkor változtatod meg amikor akarod amire akarod. Transzmutálásnál meg gondolom kell teki, cucc, yang v ki hogy állítja be.
Én ezt a rendszert tartom a leghaszontalanabbnak.
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: Meli Dátum 2017-10-02, 21:50:06
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:49:06
Pedig szerintem jobb mint a transzmutáció, megmarad a tárgy amivé "alakítod" a kinézetet, és akkor változtatod meg amikor akarod amire akarod. Transzmutálásnál meg gondolom kell teki, cucc, yang v ki hogy állítja be.
Én ezt a rendszert tartom a leghaszontalanabbnak.

És esetleg nem tudsz ebben segíteni nekünk? Ha már nekem is és neki is ez a problémája?
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:54:19
Hát... fene tuggya má h ez pontosan mitő van.
Valamilyen item-hez tartozó struktúra van elrontva de nembiztos.
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: Meli Dátum 2017-10-02, 21:55:49
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 21:54:19
Hát... fene tuggya má h ez pontosan mitő van.
Valamilyen item-hez tartozó struktúra van elrontva de nembiztos.

PythonPlayer.cpp ben
Ebben a funkcióból ered a hiba:

void CPythonPlayer::SetItemData(TItemPos Cell, const TItemData & c_rkItemInst)
{
if (!Cell.IsValidCell())
return;

if (c_rkItemInst.vnum != 0)
{
CItemData * pItemData;
if (!CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(c_rkItemInst.vnum, &pItemData))
{
TraceError("CPythonPlayer::SetItemData(window_type : %d, dwSlotIndex=%d, itemIndex=%d) - Failed to item data\n", Cell.window_type, Cell.cell, c_rkItemInst.vnum);
return;
}
}

switch (Cell.window_type)
{
case INVENTORY:
case EQUIPMENT:
m_playerStatus.aItem[Cell.cell] = c_rkItemInst;
break;
case DRAGON_SOUL_INVENTORY:
m_playerStatus.aDSItem[Cell.cell] = c_rkItemInst;
break;
}
}


Esetleg?
Cím: Re:Transzmutáció hiba
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-02, 22:02:40
CItemData * pItemData;
Sztem ezzel lesz vmi, hisz ebből jön a hiba.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev